Veel mensen op deze forum en andere denken dat mo de leider is van de groepje van 5.Ik ban daar niet mee eens.Volgens mij is peter de echte leider.Hij begint ook meer en meer in de voorgrond te treden.Hij was de eerste die mick zat was en weg was mick.Mitch in 2 keer naar huis(of eiland).
Hij was het ook diegene die als eerste zo fel reageerde op de beschuldigingen van Mitch en Marjolein.Samen met zijn sidekick Matt.Mo, frouke en kelly waren heel opvallend stil.Mo word of zal volgens mij als pispaal gebruikt worden.Ik denk dat hij in de komende aflevering nog een keertje op de voorgrond zal treden m.b.t de ruzie van roland.Zodra roland weg is denk ik dat hij minder en minder in het voorgrond zal treden (behalve in de proeven natuurlijk).Er zal ook dan niemand zijn waar hij ruzie mee kan hebben.Frank en darline heeft hij te veel respect, en marjolein is te voorzichtig.
Neen, peter is volgens mij de echte leider.En nu hij denkt bijna zeker te zijn van een finaleplaats zal hij volgens mij het ook tonen