Poll

Welke Nederlandse is het leukst?

Marjolein
1 (100%)
Shandinella
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 1

Auteur Topic: Welke Nederlandse Kandidaat Die er nog inzit vind jij het leukst?  (gelezen 10357 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
er zitten nog maar weinig mensen Echt in het spel wie van de 3 vind je het leukste Klaar Erna en Shandi doen ff niet mee!!

Offline Nienna

• Forumlid
Re: Welke Nederlandse Kandidaat Die er nog inzit vind jij het leukst?
« Reactie #1 Gepost op: 12-10-2004, 00:03:35 »
Het is niet van harte, maar als ik echt moet kiezen ga ik voor Ronald. Niet omdat ik hem nu zo leuk vind, maar Marjolein en Frauke vind ik helemaal niks.

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 12-10-2004, 00:53:01 »
Van de 3...is dat Ronald ..Marjolein is het niet  ::ohno:: en Frouke helemaal niet   ::ohno::

De beste NL..zit bij Mick...dus Shandinella  ::jaja::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #3 Gepost op: 12-10-2004, 00:55:00 »
Ernestine  ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #4 Gepost op: 12-10-2004, 01:44:51 »
Ik vind ze allemaal niet echt heel leuk. Ik ben vanaf het begin voor de Belgen. Maar als het dan echt moet... Doe dan maar Marjolein.
Angel of the first degree

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 12-10-2004, 02:06:36 »
Zowel Ronald, Frouke als Marjolein vind ik helemaal niks.

Klaar was vanaf het begin af aan mijn favoriete ER-er deze keer, en dat blijft ze ::bravo::
Soms wordt je als kijker echter wel op het verkeerde been gezet met insinuerende voorstukjes over Klaar, maar uiteindelijk blijkt het dan weer uit z'n verband gehaald te zijn, en is ze toch een geweldige meid.

Ernestine krijgt steeds meer en meer mijn respect. Ze handhaafde zich geweldig binnen de mangrove. En ik deel haar zwak voor muziek en het daarmee overleven.
Net als Ernestine kan ik geen noot zingen, kan ik me ook geen enkele songtekst herinneren zonder de woorden voor m'n snufferd, dus dat is herkenning ::tandpastasmiley::

Ik ga vanaf nu dus voor Klaar of Ernestine, en de andere 3 nederlandse kandidaten mogen wat mij betreft richting exit.. sorry daarvoor ::schaam::

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 12-10-2004, 02:13:08 »
Herstel.. het is al laat, haha, maar ik was zowaar Shandinella vergeten!

Ook Shandinella mag van mij voorlopig blijven. Geweldige meid, sportief, eerlijk, bescheiden op de juiste manier, en ik vond het vreselijk hoe ze die slaapproef verloor. Toch nam ze dat ook heel sportief op, het was zo, ze kwam niet met allerlei excuses maar grijnsde dat ze verloren had, en nam de nieuwe uitdaging aan.

Ook de manier waarop ze zich volgens de tv-beelden, introduceerde bij de mangrove-bewoners, kan alleen maar mijn sympathie oproepen met haar.
Iemand die zo sportief een spel kan spelen, zonder zichzelf persoonlijk aangevallen te voelen worden of excuses nodig heeft voor falen, die is een sterke persoonlijkheid.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 12-10-2004, 08:56:08 »
Als ik uit deze drie moet kiezen valt mijn stem op Marjolein! :)

Marjolein draagt op haar manier haar steentje bij en doet dit op een voorzichtige doch ook spontane manier...vind haar niet gedwongen overkomen, maar ik denk dat ze er binnenkort uitvliegt vanwege haar opmerkingen over de samensmelting binnen de samensmeltingsgroep...

met ronald en frouke heb ik helemaal niks, de één(lees Ronald) zeurt me te veel en de ander(lees Frouke) doet helemaal niets, zoekt wel contact met, misschien wel, de juiste mensen; de bende van vier uit België ;)...dat is toch wel tactisch spelen, al heeft ze dat zelf misschien wel niet door ;D

maar mijn werkelijke sympathie gaat uit naar de Mangroove dames en naar Shandinella, al hebben we van ahar alleen eigenlijk maar de inzet tijdens de proeven en het geruzie met Mohamed gezien...verder vind ik de drie dames geweldige doorzetters en mogen ze van mij nog lang er bij blijven!!! ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 12-10-2004, 10:31:40 »
Herstel.. het is al laat, haha, maar ik was zowaar Shandinella vergeten!

Ook Shandinella mag van mij voorlopig blijven. Geweldige meid, sportief, eerlijk, bescheiden op de juiste manier, en ik vond het vreselijk hoe ze die slaapproef verloor. Toch nam ze dat ook heel sportief op, het was zo, ze kwam niet met allerlei excuses maar grijnsde dat ze verloren had, en nam de nieuwe uitdaging aan.

Ook de manier waarop ze zich volgens de tv-beelden, introduceerde bij de mangrove-bewoners, kan alleen maar mijn sympathie oproepen met haar.
Iemand die zo sportief een spel kan spelen, zonder zichzelf persoonlijk aangevallen te voelen worden of excuses nodig heeft voor falen, die is een sterke persoonlijkheid.
Jij zegt het precies goed... ::ok::
Zo komt ze volledig op mij over  ::jaja:: vanwegen haar sterke persoonlijkheid ..gun ik haar ..dat zij de kans krijgt om nog in de Finalen te komen    ::rofl::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #9 Gepost op: 12-10-2004, 13:47:05 »
Tussen froukje, Ronald en Marjolein kies ik toch maar Marjolein... Zij zegt voorzichtig haar gedacht maar ik kan haar moeilijk doorgronden en weet niet of ik haar kan vertrouwen...
Froukje vind ik o,o en totaal geen ER waardig.. Had zij in de kooi gezeten had zij zeker de eerste in de mangrove geweest....
Ronald is een kameleon die zich in bochten wringt om zo de finale te behalen....

Eigenlijk zijn de leukste NL-ers in de mangrove :

Ernestine : een dappere vrouw die misschien het moeiljker had met enkele proeven maar in de mangrove echt goed overleeft heeft. Iemand die ook goed met iedereen kan opschieten.

Klaar : samen met Frank de beste overlevers, eten zoeken, zich behelpen zonder nuttige voorzieningen...

Shandinella : voor mij ook een kanshebster voor de finale... Is lief, sociaal, sportief, alleen weet ik niet of ze goed survivalen kan (hoewel het toilethokje goed getimmerd was !)...

Geef mij maar voor een NL overwinning : Shandinella
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 13-10-2004, 06:25:59 »
Ik heb marjolein gekozen, maar das weer een eenoog in het land der blinden.
Frouke vind ik net als Kelly dus helemaal niets, ronald is teveel met taktiek bezig en dan is marjolein nog het meest robinson.
Maar werkelijk vind ik Shandinella het beste. Klaar heeft toch wat draaikonterigs, eerst heel dramatisch met die vis bij het ene kamp en dan ineens bij het andere kamp de rijst niet kunnen meenemen.

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 13-10-2004, 12:48:27 »
 :( Ik realiseer me nu pas dat er dus geen leuke nederlanders meer op het "hoofdeiland" zitten.....Ernestine en Shandinella zijn mijn favorieten, maar daar mag ik dus niet op stemmen. >:( Dus stem ik lekker niet en dat zonder gewetensbezwaren ;D
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 13-10-2004, 12:53:20 »
Ja..deze drie doen het niet echt he...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 13-10-2004, 13:23:34 »
Ik zou dan toch voor Ronald kiezen Maar het is eerder een keus uit pure armoede. De beste nederlanders zitten nu met Mick op een eiland.   Een nieuwe verkiezing voor de beste nederlander uit de hele expeditie?

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-10-2004, 14:06:37 »
Als ik nu moet kiezen, kies ik voor drie nederlandse vrouwen. de keuze tussen: Marjolein, Ronald en Froukje, kies ik Marjolein, zij is gewoon eerlijk en recht door zee, ook al zegt ze de dingen niet zo hard. Uit de Mangrove is Klaar nog steeds mijn favoriet ondanks de kritiek die ze krijgt, maar ook is nu Ernestine een favoriet van mij geworden, maar dat komt vooral door de day after, daar vond ik haar echt sympathiek overkomen en heel herkenbaar, een geweldig mens!
petje af

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15 Gepost op: 13-10-2004, 23:27:33 »
eindelijk iemand die het snapt haha Marjolein is ook een eerlijke meid

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-10-2004, 21:17:27 »
Ik vin Marjolein want die is echt cool en als ik daarna iemand moet kiezen dan Frouke maar niet die ronald die probeert de hele tijd maar zijn hachje te redden.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #17 Gepost op: 14-10-2004, 21:23:23 »
met jou kan ik praten Eck haha Marjolein is ook super cool en Ronald komt zeikerig over ja maar Frouke vind ik ook helemaal niets...

Offline sherpa

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 15-10-2004, 10:15:54 »
Marjolein natuurlijk.

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 15-10-2004, 10:51:49 »
Tja, duidelijk Marjolein. Alhoewel ik ze niet meteen tip als eindwinnares.

Ronald heb ik al langer afgeschreven; Frouke kan nog even profiteren van haar positie in het vriendenclubje, maar zal als eerste geslachtofferd worden wanneer de tijd daarom vraagt.