Auteur Topic: stomme zetten  (gelezen 2942 keer)

Offline dragosh

• Forumlid
stomme zetten
« Gepost op: 11-10-2004, 22:20:54 »
eén van de grootste stomme zet komt op de naam van jeroen en roland.
Ze stemden op mo terwijl shandi duidelijk aangaf dat ze frouke zwakker vonden.
Ipv op frouke te stemmen en niet op mo, hadden ze 4 stemmen tegenover 3.En was de groep van 5 gebroken.Neen ze moesten en zouden eerst mo uitstemmen en dan pas frouke.Ze konden wachten tot volgende eilandraad maar dat deden ze niet.Geduld en koelbloedigheid is ook een vereiste voor een Robinson.

en vandaag zag ik nog eentje.
mitch die wist dat ze in gevaarzone zat en toch de voortouw nam in de beschuldiging tov de 5.dom dom dom.
Ook al ben ik ervan overtuigd dat ze sowieso op haar gingen stemmen
( ze had een zwarte stem, niet op haar stemmen maar op roland bv kan de stand op een gevaarlijke 5-5 brengen ipv 6-5) had ze toch moeten hopen dat iemand in de fout ging bv roland tov mo.

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: stomme zetten
« Reactie #1 Gepost op: 11-10-2004, 22:25:25 »
mitch die wist dat ze in gevaarzone zat en toch de voortouw nam in de beschuldiging tov de 5.dom dom dom.

Haar directheid en geen blad voor de mond nemen is ook echt het enige wat ik aan haar waardeer. Ze weet dat ze eruit gestemd kan worden,maar toch laten merken wie je bent en jezelf blijven. In tegenstelling tot Marjolein die dan een charme-offensief( ::niet-ok::) opstart en zich aardiger gaat voordoen dan ze is.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2004, 22:33:14 door SKMbeat »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #2 Gepost op: 11-10-2004, 22:30:27 »
haha nee Mitch is een toffe griet  ::tandpastasmiley:: never nooit!!! Marjolein heb de groep bij elkaar gebracht wat ze ervan vond en Mitch ging er gelijk mee bemoeien als Shandinella die steen niet had laten vallen had ze nog verder gekomen in de Expeditie grrrr echt vet jammer maar het was wel een super toffe proef het liefst had ik Peter die steen zien laten vallen want die liet die steen ook bijna vallen....

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 12-10-2004, 10:59:40 »
Dragosch, je bedoelt Ronald neem ik aan?
Ronald probeerde Mo een soort van waarschuwing te geven vanwege zijn aso gedrag. Helaas zien we die motivatie niet terug.
Mitch directheid kan ik wel waarderen, Marjolein draait erom heen om zichzelf populair te maken bij de club van vijf, waar zij ook bij wilt horen..

Offline Jokry

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2004, 18:25:07 »
Wat ik een stomme zet vond is het vrijwillige vertrek van Henk vlak voor de eilandraad. Als ze hem nou gewoon hadden wegestemd, had er niet gestemd hoeven worden.  ::)

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2004, 23:26:08 »
Ronald probeerde Mo een soort van waarschuwing te geven vanwege zijn aso gedrag. Helaas zien we die motivatie niet terug.

Ik vind het wel vreemd dat ronald de enige is die mo van aso beschuldigt.Tuurlijk had mo die ruzie met shandi maar buiten die keer had ze geen ruzie meer met hem.En hij begon pas zijn beschuldigingen nadat zijn complot toebenaderingen mislukten bij mo.Dan is het wel heel gemakkelijk om mo van aso gedrag te beschuldigen.Verder ben ik het eens met je over mitch en marjolein.Directheid word meteen afgestaft, diplomatie niet.Maar te veel diplomatie heeft zijn tijd nodig om afgstraft te worden.