Ik vind Mo een zielig manneke worden...okay hij zal misschien stuk zitten vanwege de heimwee naar thuis, maar wie had er nu ook al weer zo'n commentaar op Mick toen die zich afzonderde??? juist MO...nu doet hij hetzelfde en oh oh oh wat hebben ze een medelijden met hem....bleuh!!!!!!!!!!!!
Jammer dat zijn clubje zo achter hem staat, het lijkt wel alsof ze hem verafgoden...brrr krijg er de kriebels van... ik ben benieuwd wanneer zij gaan inzien dat Mo niet meer van betekenis zal zijn voor hen, en anders is dan hij zich voordoet en ze hem laten vallen als een baksteen.....
Oh ja.. wie is er nu kinderachtig in het gesprek met Ronald?
Ik vind beide schuldig...Mo omdat hij Ronald niet de kans geeft om zijn verhaal te doen en Ronald omdat hij idd redelijk betuttelend over kwam....Mo zal misschien een goede vader zijn die zijn kinderen laat winnen bij spelletjes, maar is dat wel zo goed?
...Mo kan niet tegen zijn verlies...heeft zeker vroeger te vaak "gewonnen" van zijn ouders en kan nu niet met "verlies" omgaan....
enne.. oh ja ik ben moeder van twee jongens, ben zelf al aardig op leeftijd en mijn kinderen winnen niet altijd bij spelletjes, maar kunnen daardoor beter tegen hun verlies
maar afijn ik hen gemakkelijk praten, ik lag gisteravond lekker in mijn bedje naar de strijd tussen die twee te kijken...al vind ik het woord strijd in dit geval wel erg groot