Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 16976 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 6
« Gepost op: 10-10-2004, 17:28:55 »
Hier alles wat te maken heeft met de aflevering van zondag 10! :D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

• Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2004, 20:12:59 »
ik ging net de video klaar zetten en moest bandje ff op goede plek zetten en zag daarbij het voorstukje weer ;D
Ernestine die laat weten Klaar echt helemaal zat te zijn!
Ben heel benieuwd zometeen...
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 10-10-2004, 21:43:29 »
Geweldige aflevering gewoon!   :D

Echt weer ontzettend onverwachte wendingen. De plotselinge samensmelting, de moerasketiers in 't oude kamp Zuid, Shandinella die moet vertrekken en vierde moerasketier wordt, de macht die de moerasketiers krijgen...

Ik vond de slaapproef echt ontzettend orgineel! Wel stom dat door zo'n proef al gelijk iemand moest afvallen. Dat vond ik eik 'n beetje cru. Ben je blij dat je de samensmelting hebt gehaald, haal je niet eens 't nieuwe kamp doordat je eerder in slaap valt dan de anderen. Erg rot voor Shandinella, ik gunde 't haar echt om te blijven. Gelukkig krijgt ze nog 'n kans en ik geef haar eik ook wel veel kans om op deze manier de finale te halen. Ze is ontzettend sterk en ligt goed bij de anderen.  :)

En we hebben weer iets geweldigs in 't vooruitzicht natuurlijk: de confrontatie tussen Mick en Mitch! Dat wordt echt smullen!  ;)
« Laatst bewerkt op: 10-10-2004, 22:23:44 door Han13 »

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #3 Gepost op: 10-10-2004, 21:45:10 »
Het was weer eens een goede aflevering. Geen gevaarlijke,spannende proeven,maar een zeer goed bedachte mentale proef. Mensen lekker laten eten en feesten,uitputten op een boot, ze een lekker hangmatje aanbieden en dan er een proef van maken. Hulde aan de programmabedenkers. Ik vond het echt goed verzonnen, wel gemeen...,maar leuk om naar te kijken en even spannend als een actieve,fysieke proef.

Offline piglet

• Forumlid
  • relax!
« Reactie #4 Gepost op: 10-10-2004, 21:45:29 »
Mitch kan denk ik met de kippen op stok!!!

Offline billie turf

• Forumlid
ik kan niet wachten tot volgende week!
« Reactie #5 Gepost op: 10-10-2004, 21:47:05 »
O o o wat was het weer spannend! De uitslag v/d eliminatie viel wat tegen, ik kreeg even het gevoel dat Marjolijn nog wat stemmen zou krijgen. Ik snap best dat ze zich bedreigd voelde door het hechte groepje maar je kunt er toch niks aan doen, dus er over praten maakt het alleen maar erger.
Je kunt in zo'n geval beter afwachten hoe het met de proeven verloopt, de kans bestaat dat er mensen uit dat hechte groepje verliezen.
De voorstukjes waren ook niet mis, vandaar de titel van dit topic.
De spanning, de sensatie!

Zodra Roos tevoorschijn kwam na het eten wist ik al gelijk dat ze niet mochten gaan slapen.
Vechten tegen de slaap is een van de moeilijkste dingen.
Ik hoop dat Mohammed niet ALLES gaat winnen, daardoor kreeg ik ook een hekel aan Giovanni vorig jaar, die won gewoon alles en omdat ik zo ontzettend meeleef was dat gewoon niet leuk meer.
En ik weet niet of ik Shandinella had laten blijven, het wordt waarschijnlijk een strijd onderling en zij heeft ook niet de ellende van de mangrove hoeven doorstaan. Aan de andere kant vind ik haar wel aardig dus...moeilijke beslissing.

Ziezo, even wat stoom afgeblazen.
Ojee, het blok begint. Nou toedeloe ::joehoe::

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #6 Gepost op: 10-10-2004, 21:48:30 »
Werkelijk... GE-NO-TEN!!! Geweldig weer.

Ik moet het nog even laten bezinken. Blij dat Itch "eruit" is, ze gaat het niet redden bij Mick. Maar ja als de rest omkoopbaar is, dan zal Mick ook nog uit moeten kijken.

Ik heb Frank zo ingestraald (met terugwerkende kracht) dat hij die steen niet liet vallen, whow wat was dat spannend (in beeld gebracht)... Mo, wat een kanjer is het toch, echt ongelofelijk. Weinig mensen die hem dit nadoen. Ik schrok er ook wel van dat Shandinella er uit moest, thank god is ze geacepteerd. Ik heb me sufgelachen om Frank, wat had ik gebaald als hij er uit had gemoeten! "ik ben bezopen en het enige wat ik wil is slapen!"... Krijg je dit.

Fijn dat de Moerasketiers die ellendige mangrove eindelijk mochten verlaten.
Angel of the first degree

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #7 Gepost op: 10-10-2004, 21:54:19 »
Beste aflevering ooit! De slaapproef was geweldig, nu al een klassieker! ::ok::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #8 Gepost op: 10-10-2004, 21:57:13 »
een fantastische aflevering alleen rottig dat Shandinella eruit ging had ik nooit verwacht Dit jaar is Expeditie Robinson echt geweldig ik hoop dat de volgende afvaller Frouke of Kelly is   ::ok::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 10-10-2004, 22:20:28 »
Ik vond de reactie van kamp Noord wel vreemd toen ze hoorden dat de samensmelting eraan kwam. Zijn ze net bestolen van 4 dagen eten, zijn ze niet blij met de samensmelting! I.p.v. dagenlang op een houtje bijten kregen ze nu een feestmaaltijd en een nieuwe voorraad eten.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 10-10-2004, 22:23:57 »
kan iemand me een samenvating geven wat er allemaal gebeurd is?
ik wil ni een week wachten voor de herhalingen

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #11 Gepost op: 10-10-2004, 22:26:25 »
Ik vermoed dat je niet lang hoeft te wachten voor een uitgebreid verslag van de aflevering... De makers van de site zijn hier altijd supersnel mee!
Angel of the first degree

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #12 Gepost op: 10-10-2004, 22:26:56 »
Ik vond de reactie van kamp Noord wel vreemd toen ze hoorden dat de samensmelting eraan kwam. Zijn ze net bestolen van 4 dagen eten, zijn ze niet blij met de samensmelting!
Dat vond ik ook vreemd ja. Maar misschien dachten ze echt dat kamp Zuid hun eten gestolen had en waren ze daarom niet zo enthousiast.
Citaat
I.p.v. dagenlang op een houtje bijten kregen ze nu een feestmaaltijd en een nieuwe voorraad eten.
Dat wisten ze niet vantevoren, maar pas toen ze op de feestboot waren.
« Laatst bewerkt op: 10-10-2004, 22:31:41 door SKMbeat »

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 10-10-2004, 23:11:16 »
hoe heeft mo de immuniteit gewonne?

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #14 Gepost op: 10-10-2004, 23:14:44 »
hoe heeft mo de immuniteit gewonne?

Door niet in slaap te vallen met de slaaphangmatproef 8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 10-10-2004, 23:17:40 »
Ik wist niet dat er officiele topics waren voor de ER afleveringen. Ik had mijn commentaar over afl. 6 beter hier kunnen zetten ::)

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 10-10-2004, 23:27:14 »
Citaat
ik hoop dat de volgende afvaller Frouke of Kelly is
Dat hoop ik ook!
Idd zeer cool dat de 3 musketiers nu een eigen eilandje hebben. En Shandinella mooi bij Klaar, 2 stoere meiden.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 10-10-2004, 23:27:56 »
Ik vond de reactie van kamp Noord wel vreemd toen ze hoorden dat de samensmelting eraan kwam. Zijn ze net bestolen van 4 dagen eten, zijn ze niet blij met de samensmelting! I.p.v. dagenlang op een houtje bijten kregen ze nu een feestmaaltijd en een nieuwe voorraad eten.
Dat wisten ze niet vantevoren, maar pas toen ze op de feestboot waren.
Vorig jaar was er ook een feestmaal bij de samensmelting. Iedereen had toen na afloop enorme buikpijn van het vele eten. En ze gingen aan de karaoke behalve Bjorn.
Maar toch denk ik dat je gelijk hebt, want de kandidaten van dit jaar hebben nog nooit een aflevering van vorig jaar gezien.  ;)
(denk maar aan het toch moeten stemmen toen Henk opgaf)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 10-10-2004, 23:32:23 »
Wat ik trouwens ook nog even kwijt wil.
Ik vind Marjolein een beetje achterbaks. Mitchel bedoelde idd precies hetzelfde als Marjolein (over dat groepje van 5) en ze hadden beter allebei hun mond kunnen houden, bij de eilandraad bleek wel dat Kelly ook helemaal niet zo goed in de groep ligt. En ze waren ook pas net 2 uur op het eiland toen ze al beschuldigd werden van samenspannen. Ik heb het idee dat M&M alleen uit jalouzie commentaar leverden. Ja Marjolein, daar gaat je charme-offensief. ::niet-ok::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #19 Gepost op: 10-10-2004, 23:40:26 »
Wat ik trouwens ook nog even kwijt wil.
Ik vind Marjolein een beetje achterbaks. Mitchel bedoelde idd precies hetzelfde als Marjolein (over dat groepje van 5) en ze hadden beter allebei hun mond kunnen houden, bij de eilandraad bleek wel dat Kelly ook helemaal niet zo goed in de groep ligt. En ze waren ook pas net 2 uur op het eiland toen ze al beschuldigd werden van samenspannen. Ik heb het idee dat M&M alleen uit jalouzie commentaar leverden. Ja Marjolein, daar gaat je charme-offensief. ::niet-ok::

Het gaat erom hoe iets gezegd wordt...Marjolein probeerde het op een normale manier bespreekbaar te maken terwijl Mitch er meteen een beschuldiging van ging maken...In een groep moet je nu eenmaal je aanpassen en niet al te direct zijn :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos