Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 16973 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 10-10-2004, 23:41:45 »
Anzjie ik ben het helemaal met je eens...

Offline Nienna

• Forumlid
Re: ik kan niet wachten tot volgende week!
« Reactie #21 Gepost op: 10-10-2004, 23:42:49 »
Ik vond het ook heel erg flauw van Mohamed dat hij Darline niet liet winnen. Mohamed staat supersterk, hij wist toch dat hij die immuniteit niet nodig had? Zo gaat hij mensen tegen zich in het harnas jagen, je mag ook wel een beetje sociaal zijn. Niet alleen maar winnen-winnen-winnen

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #22 Gepost op: 10-10-2004, 23:54:35 »
Ik vond het ook heel erg flauw van Mohamed dat hij Darline niet liet winnen. Mohamed staat supersterk, hij wist toch dat hij die immuniteit niet nodig had? Zo gaat hij mensen tegen zich in het harnas jagen, je mag ook wel een beetje sociaal zijn. Niet alleen maar winnen-winnen-winnen

Ik zou ook niet iemand laten winnen...Het is een spel en iedereen wil ver komen.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 10-10-2004, 23:59:32 »
Ik zou ook niet iemand laten winnen...Het is een spel en iedereen wil ver komen.
Ook al ben je niet bang dat je wordt weggestemd, dan is het toch nog goed om immuniteit te hebben. Want stel dat diegene immuniteit wint, die jij zo graag ziet vertrekken??
Maar Mitch was al gaan slapen, dus die kon niet meer winnen.

Aan de andere kant, ALTIJD alle proeven winnen kan zich ook tegen je gaan keren. Hetzij door jaloezie, hetzij doordat je een bedreiging wordt voor andermans finaleplaats.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2004, 00:01:06 door ruizduck »
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #24 Gepost op: 11-10-2004, 00:17:35 »

Ook al ben je niet bang dat je wordt weggestemd, dan is het toch nog goed om immuniteit te hebben. Want stel dat diegene immuniteit wint, die jij zo graag ziet vertrekken??
Maar Mitch was al gaan slapen, dus die kon niet meer winnen.

Aan de andere kant, ALTIJD alle proeven winnen kan zich ook tegen je gaan keren. Hetzij door jaloezie, hetzij doordat je een bedreiging wordt voor andermans finaleplaats.

Daar ben ik het helemaal mee eens, het zou nog eens tegen hem kunnen gaan werken.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #25 Gepost op: 11-10-2004, 00:55:33 »
Ik vind Marjolein helemaal niet achterbaks, zij zat er mee, en besloot dat ze het niet voor zich wilde houden maar in de groep te gooien. Zo maak je het bespreekbaar en voorkom je maagzweren van dingen die je dwars zitten.

Ik vond het ook heel tactisch en goed hoe ze het bracht. Mitch denderde vervolgens over iedereen heen en werd daar op afgerekend bij de eilandraad, waar Marjolein helemaal géén stemmen kreeg. Mijn conclusie: je kan maar beter eerlijk zeggen wat er op je hart ligt, maar tactisch en zonder rechtstreeks te beschuldigen.
Angel of the first degree

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 11-10-2004, 00:57:50 »
Precies dat bedoel ik. Vorig jaar vond ik Giovanni in het begin nog wel leuk maar toen hij alles ging winnen werd IK zelfs jaloers ::rofl::

Op een of andere manier had ik een beetje gehoopt dat Mitchell immuniteit zou winnen...dat is altijd zo raar bij mij, ook al vind ik iemand niet zo leuk dan kan ik toch ontzettend switchen als die persoon opeens heel zwak staat. Misschien wel om het hechte groepje van 5 te laten merken dat ze nog niet gewonnen hebben >:D

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 11-10-2004, 01:12:45 »
Ik zou ook graag willen winnen, en Mo heeft al een goede CV wat het winnen betreft. Dat Mo niet wil verliezen vind ik juist één van de goede eigenschappen die je moet hebben om aan ER mee te doen (overigens is dit wat anders dan niet tegen je verlies kunnen). Ik vraag me af of hij op zijn winnen afgerekend wordt op het eind, elk redelijk weldenkend mens op t eiland zal toch zeggen dat hij het het meest verdient, mits hij ook sociaal was, goed in de groep lag en geen andere moeilijkheden veroorzaakte. Wat bij Mo volgens mij wel in orde was.

Over de eigenschap om altijd te willen winnen gesproken, op dit puntje liet Matt het vreselijk afweten, beetje jammer jongen... (de echte optimist zou nu tegenwerpen dat imuniteit voor hem nu niet belangrijk was en dat een goede comfortabele nachtrust heel wat meer waard was... En ach ja daar zit natuurlijk ook wel wat in.)

Nelis make up your mind!!! Niet zo genuanceerd!

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #28 Gepost op: 11-10-2004, 01:37:40 »
Ik hoop dat Mohammed niet ALLES gaat winnen, daardoor kreeg ik ook een hekel aan Giovanni vorig jaar, die won gewoon alles en omdat ik zo ontzettend meeleef was dat gewoon niet leuk meer.
Mohammed= born winner  ::ok::
Giovanni= born winner plus grote liefhebber van bananen  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 11-10-2004, 19:29:23 door SKMbeat »

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #29 Gepost op: 11-10-2004, 01:51:55 »
Wat ik trouwens ook nog even kwijt wil.
Ik vind Marjolein een beetje achterbaks. Mitchel bedoelde idd precies hetzelfde als Marjolein (over dat groepje van 5) en ze hadden beter allebei hun mond kunnen houde.
Mee eens.Het wordt door sommigen als een slimme zet gezien dat Marjolein een charme-offensief opzette,maar ik vind het schijnheilig gedoe.Ook vind ik haar laf, omdat ze iets wil zeggen maar er om heen draait.Iemand anders( Mitch) zegt het duidelijk, wordt er voor gestraft en Marjolein ontkend wat ze had willen zeggen. Erg flauw.
Goed van Marjolein dus om het te willen aankaarten, maar draai er niet om heen en ga het later niet ontkennen.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2004, 02:02:52 door SKMbeat »

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 11-10-2004, 02:07:52 »
Tja, zowel Mitch als Marjolein zijn beiden 2 uitgekookte tantetjes.
Heb dus met geen van  beiden medelijden, maar bekeek het meer als geamuseerde toeschouwer.
Ik verheug me wel op de 2e afgang hopelijk van Mitch the Bitch, maar daarvoor moet ik nog een weekje wachten.

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 11-10-2004, 08:42:37 »
Erg leuke aflevering! Vond het wel een wrede proef, vooral voor Frank ::rofl::. Maar gelukkig had hij het wel gehaald. Was inderdaad wel spannend in beeld gebracht; ik dacht echt dat Frank naar huis zou gaan. Ik had helemaal niet verwacht dat het Shandinella zou zijn; dacht dat die met haar nachtdienst wel ver zou komen in de proef. Maar gelukkig mag ze nu bij de Moerasketiers. Alle hulde aan Mo trouwens, hij was wederom erg sterk! ::ok::.

En eindelijk een beloning voor de Moerasketiers! Ernestine had het nog bijna niet gehaald, maar gelukkig voor haar hield ze het nog een nachtje vol. Wel grappig dat Shandinella zag dat er mensen waren ::rofl::.

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #32 Gepost op: 11-10-2004, 11:09:30 »
Ik vond die slaapproef echt heel goed bedacht, maar zodra Shandinella was afgevallen, zou ik zo gaan slapen. Er was toen toch al duidelijk dat het tussen Mitch en Peter ging. (En Mo :-X) Maar wat moet dat een martegang zijn geweest,een uur of langer met je ogen dicht, doodmoe, proberen niet in slaaptevallen. ::ok:: >:D.

Ik verheug me er wel op als de 5 alleen over bl8ijven met Frank. Gaan ze slim kiezen, en Frank als sterke tegenstander wegstemmen, of gaan ze in eigen vlees snijden ???
Who’s got the sweetest disposition?

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 11-10-2004, 12:29:41 »
Vind Marjolein ook een gehaaide tante. Zg. heel voorzichtig iets aankaarten,met veel dure woorden en handgebaren. Mitch vervolgens afkappen, terwijl zij ook iets erover zei,en vervolgens zag ik Marjolein van links naar rechts (bij de club van 5) stappen. Marjolein wil ook gewoon bij dat clubje horen, nou, zeg dat dan!

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #34 Gepost op: 11-10-2004, 15:09:42 »
Ik heb door onverwacht visite het eerste halfuur helaas moeten missen, maar dankzij jullie verhalen weet ik wat er gebeurd is. Wat mij zelf opviel (en ik hier nergens lees): waar was Ernst Paul? Ik heb alleen Roos gezien deze aflevering (lees: het laatste halfuur). Kan iemand mij dit vertellen?

::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 11-10-2004, 17:01:03 »
Tja misschien had Roos wel "nachtdienst" en lag EP lekker in zijn bedje te maffen ;) ;D

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 11-10-2004, 17:27:59 »
EP doet het ook weleens alleen! maar idd het viel me ook op. EP deed alleen even een tussencommetaartje, maar daar bleef het bij.

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #37 Gepost op: 11-10-2004, 17:44:00 »
kan iemand me een samenvating geven wat er allemaal gebeurd is?
ik wil ni een week wachten voor de herhalingen

Hoi dragosh,

In het menu bovenaan de pagina, onder het kopje 'Afleveringen' kan je wekelijks alle verslagen lezen - wat er gebeurd is bij de kandidaten die nog in de expeditie zitten, wat er gebeurt in de Mangrove/ Si Mirat, en een verslag over All Stars/ The day after.
Ook vind je er overzichten van wie er al naar huis zijn en wie op wie stemde.

(bij elke aflevering verschijnt een 'uitschuifmenu' waar je precies de informatie vindt die je zoekt)

Succes !!  ::ok:: :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 11-10-2004, 17:50:06 »
EP zat in NL voor een weekje.....

Offline MaVaRo

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #39 Gepost op: 11-10-2004, 20:01:05 »
vond het een erg leuke aflevering.... mazzel voor de moerasketiers dat ze op het nippertje ontsnapten. echt iets voor shandinella om iets verdachts te zien. ben benieuwd hoe ze het si mirateiland gaan uitdunnen.
weer een week wachten bah