Ik kan niet komen bij de chatsessie de 20ste maar ik heb toch een paar vragen aan Klaar en wil ook wat zeggen.
Klaar, je bent echt toppie!!! Je hebt echt je eigen aparte maar leuke karakter en ik vind het goed van je dat je jezelf gewoon hebt neergezet als hoe je bent en je niet hebt ingehouden. Ik vind het zo jammer dat je er nu uit bent. Je hebt veel standaard mensen, zoals Matthias, Shandinella en Marjolein die nu nog over zijn.. Dan heb je mensen die zich anders gedragen dat dat ze zijn zoals Ronald.. dan heb je Frank, een werkelijk fantastisch persoon maar ook redelijk normaal. en dan heb je Klaar! :-) Leuk om naar te kijken, verassend, onvoorspelbaar dus, iemand die zichzelf is, niet saai, HEEL goed kan survivalen.. je bent gewoon toppie en je hebt de expeditie veel kleur en spanning gegeven
Jammer dat je er (onterecht) voor de finale uit bent gestemd... maar het spel is hard en vaak niet eerlijk. Ik hoop in ieder geval dat je er voor jezelf een goed gevoel over hebt!
En ik ben het helemaal met je eens dat Frank de expeditie moet winnen!
Dan mij vragen
1) Zou je iets anders doen als je het over zou mogen doen?
2) was het wat je verwacht had? Zo niet, wat was er anders?
3) Wat vond je op het eiland van je mededeelnemers en wat is daar na het zien van de afleveringen aan veranderd?
4) Heb je nog contact met Mick en zo ja hoe is dat contact? En met Ernestine?
Nou, ik heb nog veel meer vragen maar helaas zijn er nog meer mensen :-)
Liefs, en veel geluk!
Jose