Hallo allemaal!
Voor diegen die het allemaal niet meer weten, hier volgen dan alle kandidaten van de voorgaande jaren die zelf opgegeven hebben (en dan ook geen All Star titel waard zijn):
- Nele (2001)
- Jasha (2001)
- Keo (2002)
- Marlieke (2003)
- Geert (2003)
- Walter (2002)
- Raymond (2002)
- Jeroen (2004)
- Patrick (2004)
- Sarah (2004)
Hmm vind het niet echt kloppen..
Nele (die trouwens van 2000 was ipv 2001) werd weggestemd en had het niet opgegeven. Ze vonden haar te zwak, dus stemden ze haar weg.
Jasha idd in 2001, maar iedereen vergeet ook nog Hilde. De Belgische vrouw die al na 2 dagen heimwee had en zelfs zo ver was dat ze liever van een klif sprong dan nog langer op het eiland te blijven. Zij gaf het vrijwillig op en werd opgehaald.
Keo moest wegens medische redenen het eiland verlaten. Hij heeft het dus niet zelf opgegeven en is mijns inziens wel een All Star waard. (net zoals Jennifer en Fatima, die ook wegens medische redenen weg moesten (en Erik))
Dus ik denk dat dit de juiste lijst is:
2000: niemand
2001: Hilde en Jasha (Jan heeft niet zelf opgegeven. Hij was wel wat down, maar heeft niet gevraagd om weggestemd te worden (heb het opgezocht en las het hier:
http://expeditierobinson.50megs.com/afleveringen_5b.html2002: Walter en Raymond (ik twijfel trouwens of Walter zelf gezegd had dat hij wou gaan. Hij had wel wat heimwee en daarom stemden de vrouwen hem eruit denk ik. En daarom was Raymond zo down geworden, omdat bleek dat de vrouwen de mannen er één voor één uit zouden gooien, maar aangezien ik twijfel, laat ik Walter er maar bij staan)
2003: Marlieke en Geert (maar die telt eigenlijk maar half mee, want hij ging dan wel weer volop voor Duivelseiland
)
2004: Henk, Patrick, Jeroen en Sarah (maar die vind ik ook maar half meetellen, zij heeft het gewoon heel zwaar gehad)
Merendeel zijn dus Nederlanders!
Belgium rules