Auteur Topic: Hoeveel opgevers in vorige jaren?  (gelezen 10793 keer)

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Hoeveel opgevers in vorige jaren?
« Gepost op: 3-10-2004, 00:17:48 »
Ik denk dat Patrick wel moest opgeven, met zijn trommelvliezen gescheurd. Hij had zelf helemaal niet op willen geven, maar gezondheid is belangrijk.
Ben overigens benieuwd wie en op welke manier er nog meer opgeven, dit jaar het grootste aantal ooit.
Weet iemand hoeveel kandidaten er in vorige ER's hebben opgegeven? Vorig jaar waren dat om medische redenen Fatima en Erik. Geert had er geen zin meer in (nog wel in het Duivelseiland) en Marlieke had na een week al heimwee en wilde weggestemd worden (?). In 2003 kom ik dan op 4 opgevers.
By the way, telt Jeroen dit jaar al mee bij het rijtje opgevers?  ;D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Hoeveel opgevers in vorige jaren?
« Reactie #1 Gepost op: 3-10-2004, 00:49:01 »
In ER 2 : Jennifer wegens ziekte
In ER 3 : was er niet Raymond en Walter ????
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 3-10-2004, 16:53:44 »
Was Keo ook niet zelf vertrokken?
er was eens......

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #3 Gepost op: 3-10-2004, 17:38:32 »
Keo ook ja (die was toen aan de schijterij
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 4-10-2004, 15:44:39 »
Toen hadden de mensen naar mijn idee wel betere redenen om op te geven, namelijk ziekte e.d. Nu lijken de deelnemers makkelijker op te stappen omdat ze het niet meer naar hun zin hebben..dat was in andere jaren amper het geval.

Offline Pletje

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 4-10-2004, 17:30:41 »
Ben ik t helemaal mee eens. We zijn nog niet eens halverwege en er zijn er al vier - al dan niet om gezondheidsredenen - vrijwillig opgestapt... ??? Wel mazzel dat die mangrove zo een beetje bewoonbaar blijft...anders hadden ze daar nu al met z'n zevenen gezeten!  ::)
"De ene dag is de andere niet, soms moet ge op uw tanden bijten."

Offline maaykie

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 4-10-2004, 17:54:16 »
Had me op zich ook wel leuk geleken...alle afvallers in dat mini-hutje ::rofl:: Ik zie ze daar al zitten: Mitch en Mick knus bovenop elkaar gepropt met Klaar dr naast..hehehe ::rofl::

Maar goed, wat een sufkutten ( :-X ) idd..  ::niet-ok:: Doe dan ff niet mee hé! Mss dat iedereen de vorige afleveringen had gezien en dacht: 'O, het is vast allemaal zo gemonteerd en het valt vast wel mee. Moet ik ook kunnen.'  Jammer..::ohno::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 4-10-2004, 19:33:55 »
Toen hadden de mensen naar mijn idee wel betere redenen om op te geven, namelijk ziekte e.d. Nu lijken de deelnemers makkelijker op te stappen omdat ze het niet meer naar hun zin hebben..dat was in andere jaren amper het geval.
Hoi Connie_1983 (is dat je geboortedatum?  ;) ),
ik kan het niet met je eens zijn. Henk gaf op omdat hij het lichamelijk niet meer aan kon, en een blok aan het been was van de rest van het team. Hij vond dat als er dan toch iemand uit moest op de eilandraad, dat hij dat dan maar moest zijn. Hadden ze de eliminatieproef gewonnen, dan was hij zeker gebleven.
Sarah heeft het tot 2 keer toe heel zwaar gehad, eerst bijna 48 uur in de kooi, daarna de mangrove. Vanwege de honger, totale gebrek aan energie en de uitzichtloosheid (het verblijf in de mangrove zal nog weken duren) heeft ze uiteindelijk opgegeven. Patrick was al dagen ziek, vanwege zijn gescheurde trommelvlies, de pijnstillers en de heftige bijwerkingen (diarree en overgeven). Alleen bij Jeroen zat het geheel tussen zijn oren. Vorig jaar was het Geert die er geen zin meer in had, en Marlieke die na een week al heimwee had. Het jaar daarvoor zijn Walter en Raymond zomaar opgestapt, vanwege heimwee en er geen zin meer in hebben. Dus het valt best wel mee dit jaar.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 4-10-2004, 19:45:52 »
tja ik kan zeggen dat 1983 mn geluksgetal is..maar das niet zo geloofwaardig he ;) Je hebt op zich wel gelijk dat er dit jaar ook kwalen meespelen bij het uitstappen..maar toch lijkt heb ik het gevoel alsof ze dit keer eerder opgeven ofzo, in vergelijking met andere jaren..toen waren ze volgens mij eerder geneigd om het nog een tijdje aan te zien..maar das mijn mening he  ;D

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #9 Gepost op: 5-10-2004, 01:11:05 »

ik kan het niet met je eens zijn. Henk gaf op omdat hij het lichamelijk niet meer aan kon, en een blok aan het been was van de rest van het team. Hij vond dat als er dan toch iemand uit moest op de eilandraad, dat hij dat dan maar moest zijn. Hadden ze de eliminatieproef gewonnen, dan was hij zeker gebleven.

Ik denk zeker te weten dat Henk dan ook niet gebleven was, hij kon het lichamelijk gewoon niet meer aan.
Angel of the first degree

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 12-10-2004, 20:27:41 »
Ik las toevallig net in een oud artikel van de Belgische krant het Nieuwsblad dat Eva vorig jaar ook uit eigen beweging is opgestapt:

"Wat dacht je toen je je laatste eilandmomenten op het scherm zag? ,,Het was vreemd om te zien hoe er op het scherm een complot werd voorgesteld terwijl ik duidelijk zelf gezegd had dat ik eruit wilde. De vrouwen hebben uiteindelijk niet op mij gestemd omdat ze me op het eiland wilden houden maar er was geen sprake van een complot. De beelden riepen alle gevoelens weer op.''"

Dat hebben de programmamakers toch wel mooi kunnen verhullen, hoewel ik dus nooit begrepen had waarom de mannen (met Bjorn voorop) niet op Ilona gestemd hadden!
Zie de volgende link:
http://www.nieuwsblad.be/nieuws/detail.aspx?articleID=NBRA18102003_036&cat=ZOEK

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 12-10-2004, 20:58:32 »

Weet iemand hoeveel kandidaten er in vorige ER's hebben opgegeven? Vorig jaar waren dat om medische redenen Fatima en Erik. Geert had er geen zin meer in (nog wel in het Duivelseiland) en Marlieke had na een week al heimwee en wilde weggestemd worden (?). In 2003 kom ik dan op 4 opgevers.
By the way, telt Jeroen dit jaar al mee bij het rijtje opgevers?  ;D

Had Simon (eerste weggestemde) de groep niet ook gevraagd om weggestemd te worden?
Nog even niks.

Offline wielie

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 12-10-2004, 22:36:39 »
Ja volgens mij had hij ook heimwee :\'(

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #13 Gepost op: 12-10-2004, 22:45:11 »
Nee, die werd gewoon weggestemd, omdat hij niets deed en al na 3 dagen heimwee had. ::oink:: ::niet-ok::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-10-2004, 06:11:55 »
In ER3= Keo, Walter, Raymond.

In ER2= Jan de kunstenaar? en Jasha de zweverige studente?

in Er1 volgens mij niemand, toen is iedereen weggestemd zodra ze naar huis wilden of verzwakt waren (Nele bv)

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 13-10-2004, 13:17:03 »
Was er in de allereerste reeks niet iemand die afviel vanwege een totaal gebrek aan energie, wat achteraf Diabetes bleek te zijn?????
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #16 Gepost op: 13-10-2004, 15:28:51 »
Ja die jongen uit Groningen, hoe heet ie ook al weer? Zijn bloedsuikerspiegel was gevaarlijk laag...
Angel of the first degree

Offline Exotic Bird

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 14-10-2004, 12:24:25 »
Hallo allemaal!

Voor diegen die het allemaal niet meer weten, hier volgen dan alle kandidaten van de voorgaande jaren die zelf opgegeven hebben (en dan ook geen All Star titel waard zijn):

- Nele (2001)
- Jasha (2001)
- Keo (2002)
- Marlieke (2003)
- Geert (2003)
- Walter (2002)
- Raymond (2002)
- Jeroen (2004)
- Patrick (2004)
- Sarah (2004)

Valt het jullie ook niet op dat er opvallend veel MANNEN ieder jaar weer opgeven? Hier dan nu alle vrouwen die het langer dan 40 (!) dagen hebben uitgehouden op de robinson eilanden:
- Karen
- Eva
- Jutta
- Ilona
- Melanie
- Pascal
- Deborah
- Kristina
- Lydia
- Loes
Of ze nu geluk hebben gehad, complotten hebben gesmeden of sneaky taferelen hebben uitgehaald, feit is dat deze vrouwen allemaal beschikken over uithoudingsvermogen en kracht.
Deze dames zijn allemaal bijna tot het einde gebleven en als ik nu de mannen op moet noemen die langer dan 40 dagen hebben overleefd dan zijn we snel klaar!
Ik kan hier maar 1 conclusie uit trekken: We WOMEN rule! ::rofl::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 15-10-2004, 18:48:01 »
Ik vind het echt heel dom dat al die Nederlanders dit jaar opgeven! Ik zou  er zelf ook heel graag heen willen en ik kan me dan niet voorstellen dat je het dara niet naar je zzin zou hebben. oke ruzie kan voorkomen, maar er is daar genoegte doen geniet ervan!

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 15-10-2004, 18:56:46 »
Jasha de zweverige studente?

Ja, klopt. Ik heb in een interview (met Martijn) gelezen dat zij, als ze niet weggestemd zou gaan worden, zichzelf in haar arm zou gaan snijden, zodat de medische crew haar wel weg zou gaan halen. Maar ze wilde toen weer niet unaniem weggestemd worden, omdat dat niet leuk op televisie over zou komen, enz, blabla.  ::) Vreemd mens.
Nog even niks.