Auteur Topic: Hoeveel opgevers in vorige jaren?  (gelezen 10788 keer)

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoeveel opgevers in vorige jaren?
« Reactie #20 Gepost op: 15-10-2004, 23:49:32 »
Ja, klopt. Ik heb in een interview (met Martijn) gelezen dat zij, als ze niet weggestemd zou gaan worden, zichzelf in haar arm zou gaan snijden, zodat de medische crew haar wel weg zou gaan halen. Maar ze wilde toen weer niet unaniem weggestemd worden, omdat dat niet leuk op televisie over zou komen, enz, blabla.  ::) Vreemd mens.
Wie is Martijn ?? ?? ?? Uit ER.... ??

Ah, ik zie het al (even op google gezocht): uit 2001.
Maar Martijn is toch een man? Oh, het was Jasha die weg wilde!  ;)

Ja sorry, ik ken de eerste 2 jaar alleen maar van internet. ;-)
« Laatst bewerkt op: 16-10-2004, 00:09:16 door ruizduck »
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 16-10-2004, 01:17:55 »
Hallo allemaal!

Voor diegen die het allemaal niet meer weten, hier volgen dan alle kandidaten van de voorgaande jaren die zelf opgegeven hebben (en dan ook geen All Star titel waard zijn):

- Nele (2001)
- Jasha (2001)
- Keo (2002)
- Marlieke (2003)
- Geert (2003)
- Walter (2002)
- Raymond (2002)
- Jeroen (2004)
- Patrick (2004)
- Sarah (2004)
Hmm vind het niet echt kloppen..
Nele (die trouwens van 2000 was ipv 2001) werd weggestemd en had het niet opgegeven. Ze vonden haar te zwak, dus stemden ze haar weg.
Jasha idd in 2001, maar iedereen vergeet ook nog Hilde. De Belgische vrouw die al na 2 dagen heimwee had en zelfs zo ver was dat ze liever van een klif sprong dan nog langer op het eiland te blijven. Zij gaf het vrijwillig op en werd opgehaald.
Keo moest wegens medische redenen  het eiland verlaten. Hij heeft het dus niet zelf opgegeven en is mijns inziens wel een All Star waard. (net zoals Jennifer en Fatima, die ook wegens medische redenen weg moesten (en Erik))
Dus ik denk dat dit de juiste lijst is:
2000: niemand
2001: Hilde en Jasha (Jan heeft niet zelf opgegeven. Hij was wel wat down, maar heeft niet gevraagd om weggestemd te worden (heb het opgezocht en las het hier: http://expeditierobinson.50megs.com/afleveringen_5b.html
2002: Walter en Raymond (ik twijfel trouwens of Walter zelf gezegd had dat hij wou gaan. Hij had wel wat heimwee en daarom stemden de vrouwen hem eruit denk ik. En daarom was Raymond zo down geworden, omdat bleek dat de vrouwen de mannen er één voor één uit zouden gooien, maar aangezien ik twijfel, laat ik Walter er maar bij staan)
2003: Marlieke en Geert (maar die telt eigenlijk maar half mee, want hij ging dan wel weer volop voor Duivelseiland :) )
2004: Henk, Patrick, Jeroen en Sarah (maar die vind ik ook maar half meetellen, zij heeft het gewoon heel zwaar gehad)

Merendeel zijn dus Nederlanders!  :P Belgium rules  8) >:D

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2004, 18:42:25 »

Wie is Martijn ?? ?? ?? Uit ER.... ??

Ah, ik zie het al (even op google gezocht): uit 2001.
Maar Martijn is toch een man? Oh, het was Jasha die weg wilde!  ;)

Lol, sorry voor de onduidelijkheid.  ;D Martijn had dus een interview en in dat interview vertelde hij dat verhaal over Jasha.
Nog even niks.

Offline Pitje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 28-10-2004, 11:27:54 »
Was er in de allereerste reeks niet iemand die afviel vanwege een totaal gebrek aan energie, wat achteraf Diabetes bleek te zijn?????

Ja ja, volgens mij heette hij Dennis?! Die had de hele dag honger, had geen energie, maar at wel alles op en werd daarom weggestemd. Bleek idd achteraf diabetes te hebben.

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #24 Gepost op: 28-10-2004, 11:53:03 »
Nou, dat is 1 manier om daar achter te komen.

Maar van dit jaar zijn het toch echt: Sarah, want die gedraagde zich wel erg zeurderig, Patrick, want hij had niet echt een goede reden om optegeven, Jeroen, het bekende verhaal.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Sato

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 1-11-2004, 14:08:56 »
Er zijn er wel eng veel opgestapt dit jaar:
-Sarah
-Henk
-Patrick
-Kelly
-Jeroen
-Mohammed
-Peter
-Ernestine

Dat is wel erg veel. Bijna de helft. En in de reacties hierboven dat Sarah het zo zwaar heeft gehad. Nou er hebben nog 8 mensen in de kooi gezeten. En als je kijkt hoelang Ernestine en Klaar (en Mick) in de mangrove hebben gezeten, dan moet ze niet zeuren. Ze is gewoon te slap.

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 1-11-2004, 14:20:33 »
Ik vind het echt heel dom dat al die Nederlanders dit jaar opgeven! Ik zou  er zelf ook heel graag heen willen en ik kan me dan niet voorstellen dat je het dara niet naar je zzin zou hebben. oke ruzie kan voorkomen, maar er is daar genoegte doen geniet ervan!

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Ben het hier helemaal mee eens, dan mag je aan ER meedoen, ik weet zeker dat iedereen die hier aanmeedoet dit programma al eens van te voren gezien heeft, en dus kan weten wat hem of haar te wachten staat, dan kom je daar en stap je op omdat de sfeer er niet goed meer is ???? Ja wat verwacht je dan, dat is nog bijna elk jaar zo geweest, dat maakt het programma tot wat het is??? Nee, meteen opstappen omdat je heimwee of zo hebt, dan moet je er ook niet aan meedoen!!!!! Vind ik erg slap!!!! ::tandpastasmiley::

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 1-11-2004, 21:13:12 »
idd, echt raar, want dat er ontberingen en heimwee zijn, weet je van tevoren, net zoals je weet dat er ruzie zal zijn en slechte sfeer, honger en afzien.
Er zitten een aantal niet geselecteerde robinson wannabes voor de tv zich te verbijten, dat kan ik je wel zeggen.
(ikzelf overigens niet, op moment van expeditie zat ik in dezelfde situatie als Fatima vorig jaar, alleen ik wist het wel vantevoren)

Offline LOLOLa

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 2-11-2004, 19:42:30 »
Ik vind van een paar mensen ook dat ze te vroeg opgegeven hebben. Maar van sommigen begrijp ik het ook volkomen.
Ik denk niet dat het voor Mo nog verantwoord was om door te gaan, maar veel mensen zien dat dan als opgeven. En dit jaar was het spel mentaal ook veel zwaarder, door al die onverwachte wendingen en klappen die je te verduren krijgt.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 2-11-2004, 20:14:25 »
Er zijn er wel erg veel opgestapt dit jaar:
-Sarah
-Henk
-Patrick
-Kelly
-Jeroen
-Mohammed
-Peter
-Ernestine
Vergeet Frouke niet, zij hoort zeker ook in dit rijtje thuis. Ze liet zich (een beetje stiekemer dan Kelly) wegstemmen en wilde ook geen herkansing bij de verstekelingen.
Je moet het complot smeden als het heet is.