Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 14915 keer)

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 3-10-2004, 23:35:38 »

Ronald tegen de interviewer: "Ik hou niet van tactische spelletjes, fraukje moet eruit
want zij is de zwakste. Even later tegen Mo: "Wij gaan samen naar de samensmelting,
blablabla. Wie is hij om te zeggen dat Fraukje de zwakste is, hij is zelf de zwakste,
maar maant zich nog steeds de leider van de groep.
Geen wonder dat de KLM van hem af wilde..wat een loser.

-----
Helemaal mee eens. Hij onderschat zelfs Mo, die hem gelukkig doorheeft met z'n geslijmjurk.

Stom dat de Mangrove groep vorige week niet heel het kamp hebben leegeroofd. Dan hadden
ze nu op het stand kunnen liggen.

----
Inderdaad ja. Vanavond dezelfde stomme discussie over alles of niets meenemen. Hoewel Klaar m'n idool is van deze expeditie, kan ik dit niet volgen van haar en begrijp ik ook niet haar halsstarrige mening hierin. Net terwijl Mick toch ook die avond ervoor hun irritaties zo geweldig oploste, zou ik hem een beetje ook tegemoet komen en zorgen dat hij in ieder geval goed te eten had. Mick had hier gelijk.

-----------

Wat is die Mitch toch irritant

::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 3-10-2004, 23:48:09 »
geweldig, die toestanden in de mangrove.... 8)
ik vraag me af of Mitch erheen had gegaan als zij weg had gemoeten...
Natuurlijk wel, zij wil nog helemaal niet weg van het eiland. Ik denk wel dat ze dan stiekem hoopt dat ze Mick niet tegen zal komen (ijdele hoop natuurlijk). Lijkt me trouwens een mooie confrontatie, de hereniging van Mick en Mitch. Maar interessanter lijkt me nog de hereniging van Klaar met Ronald, en dat zou volgende week best eens het geval kunnen zijn(?)  ::)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #22 Gepost op: 4-10-2004, 00:00:18 »
Weer een geweldige uitzending!!!! Ik vind het echt dit jaar berespannend. Al die intriges en die konkelspelletjes van deze en gene. Ronald is overigens vanaf het begin af aan al 'tactisch'aan het spelen. Dat gaat hem opbreken, let maar op. Mitch heeft lik op stuk gekregen. Ze moet nu boeten voor haar onmin met Mitch, hoe gelijk ze toen ook mocht hebben. Maar ze houdt er toch misschien een dubbele agenda op na. Maar ja wie niet!!!! Dat is het spel. Ik wacht met spanning op volgende week!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline maaykie

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 4-10-2004, 08:21:30 »
En anders ik wel ;D

Trouwens, mijn complimenten aan de montagekamer van ER! De verschillende opnames lopen echt perfect in elkaar over! Toppie! ::ok::

Ik verheug me al helemaal op volgende week, wanneer kamp noord terugkomt van de eilandraad en tot de ontdekking komt dat de rijst ("nog ruim voldoende voor 5 dagen!") gejat is. Pfoe, wat zal iedereen flippen op Mitch! ;D Hehe... Als ze dan de eliminatieproef verliezen ligt ze de zeker uit!

Jammer dat ik de "lapjes" van Frank gemist heb.. :-\\

Ik ben het trouwens helemaal eens met iedereem die het een beetje gehad heeft met Ronald. Hij is een beetje egoïstisch bezig, maar goed, wat wil je ook als piloot, dan hou je dr wel een bepaald karakter op na.

Erg jammer idd van Jeroen. Volgens mij is het best een leuke jongen, maar absoluut niet geschikt voor zo'n programma (wel goed gecast natuurlijk! ::ok:: ). Hij heeft zich nogal zwak gedragen door zo te proberen zijn eigen hachje te redden.  ::niet-ok:: Ook raar dat hij niet even kon wachten tot ronald terugkwam uit kamp zuid.. ???

Nou mensen..dat beloofd weer veel goeds. tot volgende week!

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #24 Gepost op: 4-10-2004, 10:32:40 »
Leuke aflevering gisteren. Heb weer genoten!!  ::ok::

Ik vind deze ER alleen wel de ER van de zwakste kandidaten. De een na de ander geeft spontaan op. Met argumenten van: 'het valt me zwaar tegen, ik mis mijn gezin (en Limburgse vlaaien...  :-\\  ???), ik heb honger, ik voel me niet op mijn gemak, etc.' dan denk ik: dit wist je van te voren (het is niet de eerste ER), doe dan niet mee aan dit programma!!! Stelletje zwakkelingen zijn het.

Even een vraagje over de proeven die gespeeld worden: gebeurt dit om de zoveel dagen, is dit altijd hetzelfde, of zitten er ook meer dagen tussen of minder? Mocht het nou elke keer hetzelfde zijn, dan vind ik het niet slim van de Mangrove-club dat zij niet juist op die dagen gaan roven. Puur toeval dat ze 2x hebben kunnen stelen terwijl er een eliminatie was (of zie ik het nou verkeerd) ???
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 4-10-2004, 10:52:57 »
Even een vraagje over de proeven die gespeeld worden: gebeurt dit om de zoveel dagen, is dit altijd hetzelfde, of zitten er ook meer dagen tussen of minder? Mocht het nou elke keer hetzelfde zijn, dan vind ik het niet slim van de Mangrove-club dat zij niet juist op die dagen gaan roven. Puur toeval dat ze 2x hebben kunnen stelen terwijl er een eliminatie was (of zie ik het nou verkeerd) ???

Ik meen idd dat er altijd vaste dagen zijn waarop er proeven zijn en de eilandraad is. Ik meen dat we iedere week 4 hele dagen zien: dag 1 is de dag na de eilandraad zonder proeven, op dag 2 dan 'n proef, op dag 3 de eliminatieproef en op dag 4 de eilandraad. (maar 't kan ook zo zijn dat de eliminatieproef en de eilandraad beiden op dag 4 zijn) En idd is 't erg vreemd dat de mangrovebewoners daar geen rekening mee houden. Ze hebben echt geluk dat ze 2 keer juist 't kamp wilde gaan beroven dat naar de eilandraad was. Ik denk wel dat de tijdstippen waarop proeven en de eilandraad plaats vinden niet steeds gelijk zijn, maar dan kunnen de mangrovebewoners zich best 'n tijd in de buurt verstoppen totdat de boot wegvaart.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 4-10-2004, 11:52:31 »
Volgende week..... ::rofl:: als Mitch eruit gaat...en de vraag wordt gesteld ??of zij naar de Mangrove wil doorgaan...zal zij toch meteen moeten weten dat....Mick daar ook kan zitten ::rofl:: Dus....Als zij dan ook gaat ....wordt het nog leuk  ::rofl::  ::rofl::

Gisteren, vond ik het allemaal...te slijmerig van alle kanten,op het EILAND  ::vergroot:: behalve DE MOERASKETIERS...hadden een beetje AKTIE....door het stelen van ETEN.. ::rofl::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-10-2004, 11:57:19 »
Connick, sorry voor mijn tikfout!
Maar dan even het volgende: het is dan IK ipv dan mij....
Ik kijk net als jij naar ER.
Jij neemt het op voor MO, ik voor Ronald. Ieder zo zijn eigen favoriet.
Dat Ronald in de ik-vorm praat lijkt mij toch niet meer dan logisch, als hij wordt geinterviewd. Beter dan voor anderen praten.
Je ziet overigens duidelijk dat er geplakt is. Eerst heeft hij een donker t-shirt aan, en tijdens ''hetzelfde'' gesprek een geel...???
Hij is gewoon eerlijk, en hij is nu al zijn maatjes kwijt. Ook hij zit daar waarschijnlijk om zo ver mogelijk te komen, net zoals de rest.
Maar ach, we zien wel wie er langer in ER zit: Mo of Ro(nald)
Ik wed op de laatste..... ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #28 Gepost op: 4-10-2004, 12:58:26 »

Maar ach, we zien wel wie er langer in ER zit: Mo of Ro(nald)
Ik wed op de laatste..... ::jaja::

Ik ben benieuwd naar je redenatie.

Ik denk dat Mo verder komt en geef hem verreweg de grootste kans om te winnen. De kans is groot dat het groepje van 4: Matt, Mo, Kelly en Peter bij de samensmelting komen. 4 stemmen is hardstikke veel en de andere 6 zijn makkelijk weg te stemmen. Mo is (voor hen) zowel fysiek als mentaal het sterkste, dus mochten er geen vreemde dingen gebeuren, dan komen 2 van die 4 in de finale. Maar ja, het is ER dus waarschijnlijk gaan er wel vreemde dingen gebeuren.  ::trots::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 4-10-2004, 15:06:18 »
De baron, ben met je eens dat Mo fysiek sterk is, maar hij is ook heel droog, en als je weinig tot niets te eten krijgt, geen koolhydraten etc. lijkt het mij knap moeilijk worden. Je ziet hem ook regelmatig heel emotioneel reageren, woedend, huilend, verdriet van heimwee.
Ronald lijkt mij mentaal een ontzettend sterke kandidaat (komt door zijn beroep denk ik), net zoals Frank overigens (kanshebber!) Hij heeft ook nog wel wat 'reserves' (sorry Ronald) en dat kan in je voordeel werken. Zijn karakter is vlakker, en dat van Mo is veel temperamentvoller, opvliegender, en misschien breekt dat hem op.
Als de vier weer bij elkaar komen, vraag ik me af wat er gebeurt met Marjolein, die zeker contact legt met Matt...

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #30 Gepost op: 4-10-2004, 15:07:40 »

Als de vier weer bij elkaar komen, vraag ik me af wat er gebeurt met Marjolein, die zeker contact legt met Matt...

Hoe weet je dat???
Angel of the first degree

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2004, 15:42:16 »
Weet ik natuurlijk niet zeker, maar hoe ze doet, hem ''liefkozend'' eens aanraken, naast hem zitten in de eilandraad.
En, waarschijnlijk weet ze een gevoelige kant bij Matt te raken. marjolein is iemand die met haar vrouw-zijn speelt, en misschien kan manipuleren.
Dat gaat haar lukken, want daar is ze al volop mee bezig, dat had Mitch goed gezien.

Offline maaykie

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2004, 17:50:12 »
hehe..een Robbinson-relatie ::rofl:: Is weer eens een keer wat anders!  :P Ze zijn allebei vrijgezel, nietwaar?? Als ze mij dan maar uitnodigen op hun bruiloft! ::rofl::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2004, 19:40:42 »
Helemaal mee eens, en Kelly zal nooit Frouke eruit willen stemmen, dus heb je al een samenzwering van 6 personen. Dat werkt in het begin erg goed, totdat er nog maar 6 over zijn! En Frank is ook niet iemand die men er snel uit zal stemmen.

Offline tineke

• Forumlid
  • gio still tha best!JEEJ HIJ IS DOOR NAAR ALL-STAR!
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2004, 21:35:58 »
Ik vind die Jeroen maar een kwal,een opgever, een overloper, een vieze opsteuker (sorry kom uit brabant kunde gij dah zien..!!)en ik vind als je opgeeft omdat je je verveeld  ::oink:: ::oink::
dan ben je niet ROBINSON-WAARDIG!
en dan zit hij iedereen op te steuken tegen mo! ::ohno::

tttttssssss.....!
groetjes (zin in allstars want HIJ is dr weer bij!!!!!!) ::jaja:: ::schaam:: ::tandpastasmiley::
Tineke!!!! ::bravo::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2004, 22:20:28 »

Ik ben benieuwd naar je redenatie.

Ik denk dat Mo verder komt en geef hem verreweg de grootste kans om te winnen. De kans is groot dat het groepje van 4: Matt, Mo, Kelly en Peter bij de samensmelting komen. 4 stemmen is hardstikke veel en de andere 6 zijn makkelijk weg te stemmen. Mo is (voor hen) zowel fysiek als mentaal het sterkste, dus mochten er geen vreemde dingen gebeuren, dan komen 2 van die 4 in de finale. Maar ja, het is ER dus waarschijnlijk gaan er wel vreemde dingen gebeuren.  ::trots::

Vergeet natuurlijk niet dat na de samensmelting je immuniteit kan winnen en dat er dan op den duur ook op het kwartet moet gestemd worden... Pak bijvoorbeeld dat Frank immuniteit zou winnen en de 4 zitten dan op de eilandraad dan zal er wel op Kelly of Mo gestemd moeten worden.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #36 Gepost op: 5-10-2004, 01:20:41 »
Ik denk ook dat het één voor allen, allen voor één-principe niet meer opgaat tijdens de samensmelting, dan is het meer één voor allen en alles voor mij.

Dus ik denk dat je er niet zo zeker van kan zijn dat Frouke lang overleeft daar.
Angel of the first degree

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #37 Gepost op: 5-10-2004, 07:59:07 »

Dus ik denk dat je er niet zo zeker van kan zijn dat Frouke lang overleeft daar.

Dat ben ik met je eens ::jaja:: zeker als het in the long run over kracht en survivalkwaliteiten gaat, en er mogelijk nieuwe affiliaties gaan plaatsvinden ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 5-10-2004, 18:17:37 »
Vergeet natuurlijk niet dat na de samensmelting je immuniteit kan winnen en dat er dan op den duur ook op het kwartet moet gestemd worden... Pak bijvoorbeeld dat Frank immuniteit zou winnen en de 4 zitten dan op de eilandraad dan zal er wel op Kelly of Mo gestemd moeten worden.
Maar die kans is niet groot. Pas als Frank nog met de 4 samenzweerders over zou zijn heeft het voor hem zin om immuniteit te winnen. En de kans om in een groep van 5 personen de eliminatieproef te winnen is theoretisch 1 op 5. Immuniteit voor Frank bij eerdere eilandraden heeft geen nadelige gevolgen voor de 4 samenzweerders omdat er dan nog meer "slachtoffers" zijn om op te stemmen.

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 5-10-2004, 19:40:32 »
Leuke aflevering gisteren. Heb weer genoten!!  ::ok::

Ik vind deze ER alleen wel de ER van de zwakste kandidaten. De een na de ander geeft spontaan op. Met argumenten van: 'het valt me zwaar tegen, ik mis mijn gezin (en Limburgse vlaaien...  :-\\  ???), ik heb honger, ik voel me niet op mijn gemak, etc.' dan denk ik: dit wist je van te voren (het is niet de eerste ER), doe dan niet mee aan dit programma!!! Stelletje zwakkelingen zijn het.

helemaal mee eens, vooral ook van jeroen was ik verbaasd ::oink::
petje af