Een verrassend interview met Patrick
Bron: de Humo[/sub]
Toen ik deze berichtkop las dacht ik: een verrassend interview met Patrick, die jongen was in ER zo'n open boek, kunnen er dan nog verrassingen te voorschijn komen in een interview? Maar er stonden inderdaad een aantal opmerkelijke dingen in:
- zijn gescheurde trommelvlies, waarvan je op TV niets te zien of te horen krijgt. Ik vond het trouwens wel vreemd dat het dan toch Marjolein was die als eerste opgaf bij de proef. "Toen ik boven kwam, heb ik een half uur gillend op die vlonder gelegen." Terwijl de proef gewoon door ging?
(Omdat ze met een touw aan elkaar vastzaten moest Marjolein dus een half uur onder water hebben gelegen, geen wonder dat zij de proef op moest geven) - Hij verloor expres de proef met de kisten (o, volgens mij komt dat uit the Day After), omdat hij niet wilde dat zijn ex-kampgenoten zouden verliezen. Een erg vreemde opvatting, volgens de regels van het ER-spel wordt je in een ander team ingedeeld, en het is dan niet erg sociaal en nogal dom om je nieuwe teamgenoten te laten verliezen. En dan was hij nog verbaasd ook dat Mo en Kelly wel direct in hun nieuwe groep werden opgenomen, en Marjolein en hij niet. Uit het interview: "Had je het langer kunnen uitzingen als je niet naar het kamp van de Belgen was verkast?" Patrick: "Ja, in mijn oude kamp hadden ze suiker gewonnen, en van suiker kom je er heel snel weer bovenop."
- Patrick wilde helemaal geen leider worden in het Nederlandse kamp. Het plan om Henk aan te stellen kwam van Ronald
en Patrick.