Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Shandinella  (gelezen 32642 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
[Kandidaat Nl] Shandinella
« Gepost op: 28-08-2004, 14:42:50 »

Leeftijd: 26 jaar

Beroep:   Verpleegkundige.

"Vooraf had ik me niet gerealiseerd welke funktie de camera in het spel zou hebben. Ik ben bang dat ik meer als karakter neergezet zal worden dan als persoon."
« Laatst bewerkt op: 28-08-2004, 14:44:32 door Kîm »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2004, 08:13:11 »
Klint wat naief ??? Uitvergroting van een karakter is essentieel in programma's als dit. Maar ze is duidelijk bang dat ze niet goed overkomt, niet goed wordt geportretteerd?
Gek zijn is gezond

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2004, 01:34:23 »
mmm,.. ik denk dat Shandinella het nog wel ver gaat brengen!!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2004, 08:24:49 »
Kvond haar nog de meeste sympathieke van het hele Nederlandse kamp

Offline Kritje

• Forumlid
  • Dit is geen vakantie
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2004, 09:28:44 »
jezus, wat een spieren! Mooi hoor...
Maar laag vetgehalte; dat word nog moelijk als er weinig te eten valt.
Help me, I'm an ER-addict

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2004, 14:44:41 »
Viel absoluut positief op, werkte hard mee, net zo hard als de mannen. Heeft ook nog de nuttige kwaliteit dat ze verpleegsters is. Kan zoals het er nu uitziet ver komen. Zeker voor het moment een van de sympathiekste Nederlanders.
Gek zijn is gezond

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2004, 16:24:02 »
jezus, wat een spieren! Mooi hoor...
Maar laag vetgehalte; dat word nog moelijk als er weinig te eten valt.

Ik vrees idd ook voor haar, ze zal niet blij zijn als na verloop van tijd haar spieren "opgegeten" worden door het weinige eten... Maar nogmaals: vrije keuze.

Net als Mohammed, die heeft ook niet zo´n reserve, en die iele meisjes... Ik gun het ze van harte, maar je kan maar beter een speklaagje hebben denk ik!
Angel of the first degree

Groenenman

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2004, 18:02:09 »
Volgens mij is zij fysiek het sterkste van alle nederlanders  :o

Offline pax

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 8-09-2004, 12:04:02 »
Met die iele meisjes komt het meestal wel goed, omdat vrouwen meestal een hoger vetpercentage en lager spierpercentage hebben dan mannen.
Met Shandinella is het anders, zij heeft zoveel spieren en helaas vreten spieren energie, ook als je ze niet gebruikt. En dan kan ze het moeilijk krijgen.. als ze de kracht niet heeft om dingen te doen die ze eerst heel makkelijk kon.
Maar ik hoop het niet: van mij mag ze winnen!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9 Gepost op: 8-09-2004, 12:12:43 »
Mijn favoriet, ze werkt hard, zorgt ervoor dat ze niet teveel opvalt en 'overleeft' zo de rondes.

Offline Renaatetje

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 8-09-2004, 13:47:26 »
Tot nu toe krijgt deze dame van mij een 10, 'k ga toch vaak op m'n eerste oordeel af en die was direct positief. De manier waarop ze tegen Patrick sprak toen ze met dat visnet bezig waren vond ik goed gedaan. Precies waar 't op staat zonder belerend te zijn. Die komt nog wel ver denk ik!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #11 Gepost op: 10-09-2004, 12:00:02 »
Maar ze geeft zelf aan als karakter te zijn neergezet...??? Ben benieuwd wat dat inhoudt, dat was nu in mijn ogen duidelijk nog niet het geval.
Gek zijn is gezond

Offline marathonman

• Forumlid
  • alles is voor Bassie
Sterke vrouw
« Reactie #12 Gepost op: 12-09-2004, 23:06:07 »
Wij nederlanders kunnen blij zijn met Shandinella.
Zij is de enige nederlander met ballen!!   ;)

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 12-09-2004, 23:12:04 »
Ze heeft anders wel tegen Klaar gestemd, de enige die net als zij, dus ook Patrick en Ronald doorhadden.

Ik vraag mij dus ook af, waarom???????

Ging ze mee in het complot met Patrick??

of zag ze een concurrente in Klaar???

Was Shandinella echt slim geweest, dan had ze fysieke kracht met een inventieve creatieve geest gecombineerd. Nu begreep ik haar move om Klaar weg te stemmen dus absoluut niet. Temeer niet omdat Klaar Shandinella absoluut niets in de weg had gelegd, en nog meer omdat ze beiden hetzelfde dachten over Patrick.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2004, 09:29:10 »
Vind Shandinella een topper ::ok::...had ik niet verwacht na het zien van de eerste beelden van haar op haar website...maar wat een uitstraling en power heeft die meid zeg!!!!!!

En wat dat stemmen betreft...misschien heeft ze wel zo gedacht van laat ik me maar "inlikken" bij Ronald en Patrick zodat ze mij nog even sparen met het wegstemmen...weet het ook niet hoor..tis maar een ideetje :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Kritje

• Forumlid
  • Dit is geen vakantie
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2004, 09:47:13 »
Die meid is eg machtig sterk  ::ok::
Bij de proef tilde ze eerst patrick met gemak naar de top van de paal voor de sleutel en daarna tilde ze Frouke zo hoog dat ze moest oppassen niet haar hoofd te stoten tegen die paal ;D
Die hoeft niet bang te zijn voor stemmen...
Help me, I'm an ER-addict

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 13-09-2004, 10:13:23 »
Of ze heeft juist door haar kracht veel te vrezen omdat de mannen daar niet tegen kunnen.
Ze lijkt me wel tof en misschien zijn er dingen van Klaar die niet in de uitzending zijn geweest en dat ze dan daarom op haar stemde.

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2004, 11:10:30 »
Dat denk ik ook Essie, Klaar was en is geen groepsmens, en met zijn allen sta je sterker dan alleen , zie je maar aan Mick, die vliegt er eerdaags ook uit. Kan lachen worden, hij met Klaar in de mangrove. En dan wordt Sarah gek en vertrekt.

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #18 Gepost op: 13-09-2004, 14:17:08 »
Of ze heeft juist door haar kracht veel te vrezen omdat de mannen daar niet tegen kunnen.
Ze lijkt me wel tof en misschien zijn er dingen van Klaar die niet in de uitzending zijn geweest en dat ze dan daarom op haar stemde.

In deze eerste fase kunnen de mannen (het hele team eigenlijk) alle kracht gebruiken. Dus ook die van Shandinella. Ik denk niet dat zij er uitgestemd wordt, mits ze zich zo blijft opstellen en geen gekke dingen gaat doen. Later in de editie krijgt ze misschien wel problemen omdat ze dan als concurrent gezien zal worden. Overigens teer je langer op vet dan op spieren...

Kan lachen worden, hij met Klaar in de mangrove. En dan wordt Sarah gek en vertrekt.

Sarah geeft het zowiezo op. No offence, maar het is gewoon een poppetje met te weinig vetreserves en dan trek je het op een gegeven moment niet meer, hoe graag je ook zou willen. In de kooi heeft ze immers al bewezen dat ze een doorzetter is. Maar als het lichaam het laat af weten... Met een gebroken been kan je ook geen marathon lopen!
Angel of the first degree

Offline real

• Forumlid
Nieuwe Look Shandinella (NL)
« Reactie #19 Gepost op: 13-09-2004, 15:25:33 »
 ???
Shandinella gaat (horen zeggen) met een ander kapsel (erg kort) en trendy zwarte bril door het leven!!! Ze woont in Utrecht.
Heeft iemand hier meer info over en/of foto??