Auteur Topic: fanclub mangrove  (gelezen 42292 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: fanclub mangrove
« Reactie #80 Gepost op: 15-09-2004, 19:02:50 »
En idd, ik vroeg me ook af wat de overige expeditieleden zouden kunnen concluderen bij 't zien van deze rook. Want rook is op een afstand van 1 km zéker door anderen waar te nemen!

Rook is op zo'n afstand zeker te zien ja. Mits 't landschap geen hoge obstakels bezit. Aan de rand van 't strand beginnen namelijk al de hoge bomen. Daarom is de rook dus vanuit 't strand helemaal niet te zien. Als ze 'n hoog punt hebben ('n rots ofzo), dat hoger is dan de bomen, dan zouden ze de rook misschien wel kunnen zien.

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 15-09-2004, 21:34:58 »
Citaat

Rook is op zo'n afstand zeker te zien ja. Mits 't landschap geen hoge obstakels bezit. Aan de rand van 't strand beginnen namelijk al de hoge bomen. Daarom is de rook dus vanuit 't strand helemaal niet te zien. Als ze 'n hoog punt hebben ('n rots ofzo), dat hoger is dan de bomen, dan zouden ze de rook misschien wel kunnen zien.

Goeie van je Han. Volgens mij kunnen ze t alleen zien als ze óf ver in zee zijn, óf toevallig hoog in een boom zitten om kokosnoten te verzamelen... En dan nog: als t gezien wordt, kun je dan afstand schatten of ga je ervan uit dat het rook van het andere kamp is??? Tenzij je natuurlijk 2 rookslierten ziet....... ;)
greetings,
Anjou

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #82 Gepost op: 15-09-2004, 22:35:42 »
Vanaf de rotspunt in aflevering 2 hadden de dames in ieder geval een goed overzicht. Ze zagen zelfs een vlag wapperen van 1 van de kampen (na inzoomen met de camera bleek dat de Nederlandse te zijn)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 16-09-2004, 13:58:17 »
Vanaf de rotspunt in aflevering 2 hadden de dames in ieder geval een goed overzicht. Ze zagen zelfs een vlag wapperen van 1 van de kampen (na inzoomen met de camera bleek dat de Nederlandse te zijn)

Dan moeten de mangrovedames ook de boot kunnen zien vertrekken lijkt mij :D
er was eens......

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 16-09-2004, 19:57:13 »
en ineens bedenk ik me iets over dat stelen van voedsel. wij hopen natuurlijk op vuurwerk, maar ik heb zo'n vermoeden dat, als klaar de leiding blijft houden, ze niet snel over zal gaan tot het stelen van voedsel.wat ik nu van klaar heb gezien past dat niet echt bij haar stijl van het spel spelen.

ik denk het ook dat klaar dat niet snel zal doen, ik ben vooral benieuwd hoe de mangrove-bewoners onderling met elkaar blijven omgaan en/of Klaar de leiding blijft houden
petje af

Offline Nanda16

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 17-09-2004, 22:12:51 »
Het kan bijna niet anders, dan dat er de komende tijd mangrovebewoners het eiland zullen moeten verlaten. Er zal wel een soort proef komen bij een bepaald aantal bewoners.

enne een paar mensen hadden het erover dat 's nachts een goede mogelijkheid was om eten uit de kampen te stelen. Dat kan denk ik alleen als ze zich in de buurt van het strand verstoppen totdat het donker is. Zonder licht wil je nl. echt niet die mangrove door. (de roofdieren die er zijn, trekken er dan op uit....)

Maar goed we zullen zien. Vind het een ontzettend leuk element van deze ER!
Tis weer lente

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #86 Gepost op: 18-09-2004, 09:36:34 »
Het kan bijna niet anders, dan dat er de komende tijd mangrovebewoners het eiland zullen moeten verlaten. Er zal wel een soort proef komen bij een bepaald aantal bewoners.

Idd, want in de Day After wordt elke week 'met de afgevallen kandidaat' terug gekeken...

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #87 Gepost op: 18-09-2004, 14:23:19 »

enne een paar mensen hadden het erover dat 's nachts een goede mogelijkheid was om eten uit de kampen te stelen. Dat kan denk ik alleen als ze zich in de buurt van het strand verstoppen totdat het donker is. Zonder licht wil je nl. echt niet die mangrove door. (de roofdieren die er zijn, trekken er dan op uit....)

Heb ik het gisteren nog over gehad met een nieuw lid: Redice, die zei dat ze best in de kampen kunnen gaan stelen als de kandidaten op weg zijn naar een proef, dan is het hele eiland immers verlaten, geen beter moment. Natuurlijk moeten ze wat de hoeveelheid voedsel betreft, niet overdrijven zodat de kandidaten denken dat er iemand van hun eigen kamp het voedsel gestolen heeft en niet dat er een "derde kracht" aan het werk is.
2024: wie is de Mol?

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #88 Gepost op: 18-09-2004, 14:37:11 »
Ook in Maleisie is stelen, volgens de wet, verboden. :)
« Laatst bewerkt op: 18-09-2004, 14:46:05 door Castor_en_Pollux »

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 18-09-2004, 16:40:27 »
Je zou ook tot de conclusie kunnen komen dat je weliswaar honger hebt, daar in de Mangrove, maar toch gewoon niet je principes wil opgeven.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #90 Gepost op: 18-09-2004, 16:48:51 »
Ja, jij en ik zouden uit principe geen voedsel jatten van anderen  ::ok::(die in dit geval ook honger hebben.)
Sommigen blijken daar wetten voor nodig te hebben. ;D

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 18-09-2004, 21:06:18 »
Als je gaat kamperen met een groep mensen dan ga je normaal gesproken ook niet elke week iemand naar huis sturen. ER is natuurlijk wel een spel, en de spelregels worden ook door iedereen anders geinterpreteerd. Volgens mij staat nergens in de ER-spelregels: "Gij zult niet stelen". Overigens wordt er wel steeds gezegd/gesuggereerd: "Nadat je bent weggestemd moet je ook echt het eiland verlaten!"
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline btvs_chick

• Forumlid
  • I love Mutya
« Reactie #92 Gepost op: 18-09-2004, 22:35:35 »
Of deze?

Wat ik zo zie en ik heb 6 maanden bij een reptielen zoo gewerkt) is dit een donkere tijger python wurg slang dus.
Amy the Vampire Slayer

Offline Bernard

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 19-09-2004, 11:43:21 »

Nee hoor, dat had ik me ook al bedacht. Als er 1 wordt ontdekt, dan zullen de eilanders ongetwijfeld vermoeden dat de anderen ook nog ergens zitten en zullen ze denk ik wel op zoek gaan. Dus eik is 't gedaan met de mangrove-bewoners als maar 1 iemand ontdekt wordt. Ze zijn dus erg afhankelijk van elkaar.
Maar vanaf dan kunnen er toch ook geen kandidaten meer in die mangrove gaan wonen toch de rest weet er al vanaf. Er zou dus voor de volgende afvallers geen enkele mogelijkheid meer zijn om in die hut in de mangrove te gaan ipv naar huis. :-\\
« Laatst bewerkt op: 19-09-2004, 11:47:23 door Bernard »

Offline findingnemo

• Forumlid
mick in de mangrove
« Reactie #94 Gepost op: 19-09-2004, 21:37:18 »

Ik ben zeker geen fan van Mick maar ik hoop dat hij de vrouwen kan helpen
om beide kampen leeg te roven. Het zou het beste zijn als de kampen dan elkaar
de schuld geven zodat ze onopgemerkt blijven.
Mick weet waarschijnlijk iets meer van de tijden en dagen
wanneer de deelnemers weg zijn... enzovoort.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Enola

• Forumlid
Re: mick in de mangrove
« Reactie #95 Gepost op: 19-09-2004, 21:48:22 »
dat denk ik ook, in eerste instantie baalde ik dat Mick naar de twee vrouwen in de Mangrove gaat, maar hij lijkt mij misschien wel positief voor de dames maar zij kunnen volgens mij op dat moment iedereen gebruiken die hen komt helpen.
petje af

Offline piglet

• Forumlid
  • relax!
« Reactie #96 Gepost op: 19-09-2004, 23:55:07 »
Ik vind het fantastisch dat Mick naar de mangrove gaat, al denk ik niet dat het lang goed zal gaan! Ik denk dat hij al snel de leiding zal nemen en er dus ook snel ruzie zal ontstaan.! Die twee vrouwen laten zich niet de wet voorschrijven.

Daarnaast is hij volgens mij veel te luidruchtig dus hoe lang zal hij onopgemerkt blijven als ze op rooftocht gaan?  ::rofl::

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 20-09-2004, 01:43:13 »
Ik verwacht dat Klaar en Mick het samen wel kunnen vinden.. beiden tenslotte weggestemd en beiden op een niet direct frisse manier.
Zoiets smeedt een band de eerste dagen.. pas later zullen ze er achter komen hoe die ander werkelijk is..

Ik hoop dat zowel Ernestine als Klaar zullen profiteren van de wraaklust van Mick nu..

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 20-09-2004, 01:55:45 »
ik weet het niet hoor hoe dit uitpakt, ik volg............................ ::)

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 20-09-2004, 04:53:25 »
Mangrove fans, het verslagje over de mangrove is weer hier te zien!
Mijn prinsje is chriz!!