Auteur Topic: fanclub mangrove  (gelezen 42289 keer)

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: fanclub mangrove
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2004, 09:13:01 »
Toch vraag ik me af of het wel veilig is in die mangrove....
Let wel op..niets is wat het lijkt op T.V. Het is heel eenvoudig om de beelden van de "wilde" beesten, slangen, varaanen, spinnen etc. op een andere locatie te filmen en tussen de beelden van de mangrove te plakken.
Ik denk dat een productiemaatschappij het niet riskeert dat een deelnemer levensgevaarlijk verwondt wordt door een of ander beestje.

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #21 Gepost op: 7-09-2004, 10:52:21 »

Let wel op..niets is wat het lijkt op T.V. Het is heel eenvoudig om de beelden van de "wilde" beesten, slangen, varaanen, spinnen etc. op een andere locatie te filmen en tussen de beelden van de mangrove te plakken.
Ik denk dat een productiemaatschappij het niet riskeert dat een deelnemer levensgevaarlijk verwondt wordt door een of ander beestje.

My thoughts exactly!
Angel of the first degree

Offline *knoetsy*

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 7-09-2004, 22:52:31 »
ik heb grote respect voor de mangrove bewoners ::jaja:: ik zou daar zelf denk ik geen oog dicht doen  ::ohno:: maar ze hebben toch niet gezegd dat je daar in dat hutje moet blijven  ??? want zo niet dan zou ik zelf ( ze hebben een kaart ) een strand of een plekje zoeken waar de anderen hun niet zo snel zullen ontdekken...maar waar zij wel hun kunnen zien... word het echte actie  8)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-09-2004, 22:59:38 »
maar ze hebben toch niet gezegd dat je daar in dat hutje moet blijven  ??? want zo niet dan zou ik zelf ( ze hebben een kaart ) een strand of een plekje zoeken waar de anderen hun niet zo snel zullen ontdekken...maar waar zij wel hun kunnen zien... word het echte actie  8)

Door op zo'n strandje te gaan leven, maken ze 't zichzelf natuurlijk wel heel moeilijk. De kans dat ze dan ontdekt worden is echt enorm. En dan is de expeditie echt definitief over, dus ik denk dat de mangrove-kandidaten wel zo slim zijn om zich zo snel mogelijk uit de voeten te maken nadat ze voedsel gestolen hebben.

Trouwens, waarom gaan ze niet gewoon pas naar 't kamp toe op 't moment dat de kandidaten weg zijn voor 'n proef of de eilandraad? Dan worden ze zeker niet gepakt!

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 7-09-2004, 23:08:48 »
Slim...!  ::ok::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 7-09-2004, 23:32:50 »
Als ze tenminste het rooster voor de proeven in hun brievenbus krijgen!
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 7-09-2004, 23:37:20 »
Als ze tenminste het rooster voor de proeven in hun brievenbus krijgen!
:D

Nou ze weten volgens mij dondersgoed op welke dagen de proeven zijn. En dan kunnen ze natuurlijk gewoon op de loer gaan liggen en wachten totdat de boot de kandidaten wegvaart. En dan gelijk aanvallen en 't kamp plunderen!  ;)

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 8-09-2004, 09:40:33 »
Als ze uit die mangrove kunnen komen kunnen ze vast ook een vrij hoog punt opzoeken waar ze mooi uitzicht hebben op de komende en vertrekkende boten. (Moeten ze wel zorgen dat ze zelf niet gezien worden)

Offline Nanda16

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 8-09-2004, 14:22:10 »
Ondanks de grotere kans op ontmoetingen met vervelende insecten en tot nu toe onzichtbare slangen, is het wel een geweldig avontuur om je op deze manier te moeten zien handhaven in de expeditie. Ben heel erg benieuwd hoe ze eea aan gaan pakken. Hopelijk zijn ze idd zo slim om op zoek te gaan naar eten op de momenten dat beide kampen naar een proef zijn.  ::)
Tis weer lente

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 8-09-2004, 18:41:01 »
Ik vind die dames ook zeer moedig. Zeker Sarah nadat ze verzwakt uit de kooi kwam ze toch precies op "krachten" komt in de mangroven.... Ik zou enorm bang hebben van slangen en ander ongedierte.... Succes dames : Ernestine,Sarah,Klaar

van mij ook:petje af ::ok:: en ik was verbaasd dat Sarah zo snel instortte en ook verbaasd dat ze weer zo snel okee was, het ziet er allemaal erg uit en behoorlijk afzien, maar vooral voor Klaar denk ik beter dat ze met die andere meiden kan zitten inplaats van die andere die haar meteen hadden verlinkt, zeg maar...en ze is solo beter want ze kon zich nu al niet aanpassen aan die vergadercultuur...gelijk had ze
petje af

Groenenman

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 8-09-2004, 18:50:41 »
Ik denk dat de mensen die in de Mangrove hebben gezeten nu pas echt beseffen waarin ze hebben geleefd want ik acht de kans dat ze een van die beesten zien toch wel erg klein

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 8-09-2004, 19:51:13 »

denk je? Er zullen daar toch wel allerlei dieren zitten, in dat water ook, alleen zitten ze vrij hoog op dat houten dakje en kunnen er misschien niet zo goed dieren bij...
petje af

Offline ernstpaul

• Presentator ER/PE
  • Erkend Insider
« Reactie #32 Gepost op: 9-09-2004, 00:06:14 »
kloetsy, net als jij heb ik grote bewondering voor de mangrove bewoners. het is verreweg het zwaarste waaraan ER deelnemers (en crew) ooit aan zijn onderworpen. kijk maar naar klaar in de volgende aflevering. leuke  :)s trouwens!
Anything that doesn't kill you, makes you stronger

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 9-09-2004, 01:28:19 »
Ernst Paul ook nog eens! Whaaa wat een celebs allemaal!  ::ok:: ;)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 9-09-2004, 08:54:14 »
Is het niet logisch dat er toch elke week een deelnemer afvalt...? Ik neem toch aan dat de maandag uitzendig gaat over de kandidaat die afgevallen is. Bovendien zie ik ze niet met ruim tien man in die mangrove zitten over een tijdje ::) Maar die maandag uitzending kan volgens mij alleen maar gaan over een kandidaat die is afgevallen, waar zou het anders over moeten gaan...? En omdat er zondag nog niemand afgevallen was, konden ze deze uitzending mooi besteden aan het voorstellen van de kandi's.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #35 Gepost op: 9-09-2004, 08:57:28 »
misschien moet de mangroveclub ook wel proeven doen als 'noodgreep' als ze niet ontdekt worden. op duivelseiland moesten de kandidaten ook regen elkaar strijden. ben benieuwd.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #36 Gepost op: 9-09-2004, 09:39:17 »
Is het niet logisch dat er toch elke week een deelnemer afvalt...? Ik neem toch aan dat de maandag uitzendig gaat over de kandidaat die afgevallen is. Bovendien zie ik ze niet met ruim tien man in die mangrove zitten over een tijdje ::) Maar die maandag uitzending kan volgens mij alleen maar gaan over een kandidaat die is afgevallen, waar zou het anders over moeten gaan...? En omdat er zondag nog niemand afgevallen was, konden ze deze uitzending mooi besteden aan het voorstellen van de kandi's.
ja dat vroeg ik me dus ook af. hoe gaat dat in zn werk?? wordt die verstekelingengroep steeds groter?? want dat zou nog weleens lachen kunnen worden!! ::ok:: en als er 1 ontdekt wordt, dan kunnen de eilanders toch 1 en 1 bij elkaar optellen.. ::) en weten ze meteen dat er ook nog 'anderen' kunnen zijn. of zeg ik nou iets heel stoms. ???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 9-09-2004, 10:59:56 »
ja dat vroeg ik me dus ook af. hoe gaat dat in zn werk?? wordt die verstekelingengroep steeds groter?? want dat zou nog weleens lachen kunnen worden!! ::ok:: en als er 1 ontdekt wordt, dan kunnen de eilanders toch 1 en 1 bij elkaar optellen.. ::) en weten ze meteen dat er ook nog 'anderen' kunnen zijn. of zeg ik nou iets heel stoms. ???

Nee hoor, dat had ik me ook al bedacht. Als er 1 wordt ontdekt, dan zullen de eilanders ongetwijfeld vermoeden dat de anderen ook nog ergens zitten en zullen ze denk ik wel op zoek gaan. Dus eik is 't gedaan met de mangrove-bewoners als maar 1 iemand ontdekt wordt. Ze zijn dus erg afhankelijk van elkaar.

kloetsy, net als jij heb ik grote bewondering voor de mangrove bewoners. het is verreweg het zwaarste waaraan ER deelnemers (en crew) ooit aan zijn onderworpen. kijk maar naar klaar in de volgende aflevering.

Je maakt me heel erg nieuwsgierig naar wat er ons te wachten staat zondag!  :D

Citaat
leuke  :)s trouwens!

Tja, die zijn speciaal ontworpen voor ER.net, geinspireerd op 't kapsel van 'n bepaalde presentator.  ;)

Offline *knoetsy*

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 10-09-2004, 08:53:08 »
misschien houden ze maandag een aflevering helemaal over de mangrove bewoners en zondag over belgië en nederland  ::ok::    maar waarvoor niet gewoon iedere dag robinson eiland!!!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #39 Gepost op: 10-09-2004, 09:20:34 »
Ik heb voor mijn volgende column op het internet eens nagezocht welke dieren en planten allemaal voorkomen in de mangrove. er zit heel veel eetbaars tussen, maar je moet het wel herkennen (weten).

er zijn meerdere spinnensoorten, vissen, slangen, varanen die goed eetbaar zijn! Maar wel gevaarlijk! En heel veel planten die eetbaat of nuttig zijn ::ok::

Maar als de kandidaten dat niet weten of er niet bij stil staan ::niet-ok::

Daarnaast was de door mij opgezochte info algemeen voor mangrove gebieden. Ik ken de specifieke situatie op dit eiland ook niet!
Gek zijn is gezond