Auteur Topic: fanclub mangrove  (gelezen 42290 keer)

Offline findingnemo

• Forumlid
fanclub mangrove
« Gepost op: 6-09-2004, 00:02:47 »

Hier kunnen mensen alles kwijt over de mangrove groep.
Ik heb het idee dat hier de echte individuen en karakters komen te zitten, die door domme lulletjes zoals Ronald en Patrick worden weggestemd. Het beloofd nog heel leuk te worden als
deze groep ongemerkt voedsel gaat stelen van de loosers van het Nederlandse kamp.

Zet hem op Mangrove groep!!! ::zwaai::
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: fanclub mangrove
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2004, 01:30:08 »
Helemaal mee eens Findingnemo. KLAAR jij komt hier helemaal mee....euhhh...voor de bakker. Go for it girl!!!! ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2004, 09:34:28 »
Is het nu zo dat iedereen die moet vertrekken uit het oorspronkelijke kamp,terecht komt in de mangrove?
Dus dat je op een gegeven moment 8, 10 of 12 man/vrouw in de mangrove hebt zitten ofzo?
Als ze niet ontdekt worden natuurlijk!
Dan is het wel een klein hutje. ::oink::
Ik ben héél benieuwd, wel leuk deze opzet!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline pekingfan

• Forumlid
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2004, 11:11:52 »
Een zeer verrassende wending :o Lijkt mij persoonlijk drie keer niets tussen al dat ongedierte en die takken, maar ze hielden zich goed hoor de eerste nacht ::ok:: Ik hoop dat ze heel ver komen en volgens mij wordt inderdaad de groep steeds groter ???
Leuk zo'n fanclub ::bravo::
we worden steeds beter op de computer

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2004, 12:41:07 »
volgens mij wordt inderdaad de groep steeds groter ???
Leuk idee, beloon ieder uit kamp Nederland en kamp Belgie met een kom rijst voor elke mangrove-bewoner die ontdekt wordt. Let the Hunt begin.

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2004, 13:00:15 »
't was anders een aardige pot met vlees die ik daar voorbij zag zwemmen in de mangrove, ik bedoel dat grote beest, geen idee wat het was trouwens ::tandpastasmiley::  ::regenboog::
Als ze nou die pan jatten uit een kamp? vuurtje maken, en dat grote beest vangen??
Hoewel, komen de kampen misschien wel op de overheerlijke geur af, lolol, of ze denken dat ze aan het hallucineren zijn geslagen.
Nou, ik zie hier allerlei mogelijke scenario's al in m'n fantasie voorbijtrekken:)

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2004, 13:45:06 »
't was anders een aardige pot met vlees die ik daar voorbij zag zwemmen in de mangrove, ik bedoel dat grote beest, geen idee wat het was trouwens ::tandpastasmiley::  ::regenboog::
Als ze nou die pan jatten uit een kamp? vuurtje maken, en dat grote beest vangen??
Hoewel, komen de kampen misschien wel op de overheerlijke geur af, lolol, of ze denken dat ze aan het hallucineren zijn geslagen.
Nou, ik zie hier allerlei mogelijke scenario's al in m'n fantasie voorbijtrekken:)

Dat grote beest was een varaan. de bekendste varaan is de Komodo varaan (zelf bekend uit de Suske en Wiske strips >:D

en het verdwijen van voedsel uit de kampen zal zeker voor intense momenten gaan zorgen zeker als men niet weet dat de afgevallen deelnemers in de buurt zitten ::oink::

Voor mij is het verdere verloop van het mangrove verhaal nog niet helemaal duidelijk. De vraag is of als een van de kampen ontdekt dat de afgevallen deelnemers op het eiland zijn, ze een klopjacht beginnen, en wat als ze dan de andere groep ook ontdekken???
Gek zijn is gezond

Offline GioFan

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2004, 15:36:53 »
Voor mij is het verdere verloop van het mangrove verhaal nog niet helemaal duidelijk. De vraag is of als een van de kampen ontdekt dat de afgevallen deelnemers op het eiland zijn, ze een klopjacht beginnen, en wat als ze dan de andere groep ook ontdekken???

Dat gaan smeuige tv uurtjes worden hoop ik. lekker wild.
Gio is the best

Groenenman

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 6-09-2004, 18:17:18 »
Ik vond het vooruitblik waarop je zag dat ze grote risico's zouden nemen al erg spannend  ::ok::

Offline missy

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 6-09-2004, 19:48:30 »
Toch vraag ik me af of het wel veilig is in die mangrove....

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #10 Gepost op: 6-09-2004, 21:07:12 »
Als het verschrikkelijk gevaarlijk zou zijn zouden ze niet doen toch?

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 6-09-2004, 22:09:30 »
Weet iemand of dit beestje bijt?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2004, 22:11:09 »
Of deze?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Its me

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 6-09-2004, 22:47:09 »
Petje af, voor de dames die nu in de mangrove zitten. Alleen de aanblik ervan doet me al de rillingen bezorgen. Ik zou geen oog dicht doen. Sterker nog: ik was van zijn levensdagen niet uit die boot gestapt  :o
Its me!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #14 Gepost op: 6-09-2004, 22:52:20 »
Ik vind die dames ook zeer moedig. Zeker Sarah nadat ze verzwakt uit de kooi kwam ze toch precies op "krachten" komt in de mangroven.... Ik zou enorm bang hebben van slangen en ander ongedierte.... Succes dames : Ernestine,Sarah,Klaar
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 6-09-2004, 23:55:02 »
Petje af, voor de dames die nu in de mangrove zitten. Alleen de aanblik ervan doet me al de rillingen bezorgen. Ik zou geen oog dicht doen. Sterker nog: ik was van zijn levensdagen niet uit die boot gestapt  :o

::rofl:: ik ook niet ::rofl::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #16 Gepost op: 7-09-2004, 00:17:14 »
Ach die beesten zijn doorgaans banger voor mensen hoor... Slangen moet je volgens mij echt zoeken!

Maar misschien is het daar wel anders hoor. Wemelt het er van de beesten. Ik heb die close-ups ook gezien, maar nog nooit met een van de dames samen in beeld.

En inderdaad, als het niet verantwoord was, dan zou het echt niet gebeuren.
Angel of the first degree

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-09-2004, 00:20:27 »
* Dorine heeft zoals gewoonlijk weer eens weinig vertrouwen in vrouwen :-[ :-x

Maar ik zou het daarentegen wel echt kicke vinden als men daar weet te overleven, wat een regelrechte ramp zeg :o
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #18 Gepost op: 7-09-2004, 00:27:54 »
Gek eigenlijk... Door die opmerking over vrouwen kom ik er achter dat ik eigenlijk zowiezo niet echt "vertrouwen" of hoe je het noemen wil in de Robinson-vrouwen. Voor de eindoverwinning kies ik eigenlijk altijd een man uit als favoriet. (En dat terwijl ik zelf ook een vrouw ben en dolgraag op zo´n eiland had gezeten...)

Alleen Meintje en Fatima hadden mijn respect écht. Dat waren sterke vrouwen! Shandinella misschien, daar heb ik nog niet echt een mening over. Andere vrouwen vond ik soms ook wel aardig, maar zag ik niet als potentiële winnaars.

maar wie ben ik...
Angel of the first degree

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-09-2004, 00:32:21 »
Gek eigenlijk... Door die opmerking over vrouwen kom ik er achter dat ik eigenlijk zowiezo niet echt "vertrouwen" of hoe je het noemen wil in de Robinson-vrouwen. Voor de eindoverwinning kies ik eigenlijk altijd een man uit als favoriet. (En dat terwijl ik zelf ook een vrouw ben en dolgraag op zo´n eiland had gezeten...)

Alleen Meintje en Fatima hadden mijn respect écht. Dat waren sterke vrouwen! Shandinella misschien, daar heb ik nog niet echt een mening over. Andere vrouwen vond ik soms ook wel aardig, maar zag ik niet als potentiële winnaars.

maar wie ben ik...

Als je eruit ben, geef me dan een seintje wat ik heb dat ook :-[ ;D
Mijn prinsje is chriz!!