Auteur Topic: Verschillen tussen de kampen?!  (gelezen 24883 keer)

Offline christoph

• Forumlid
BTW chapeau voor het NL kamp dat hun verlies goed opneemt!  ::ok:: Applaudiseren en alles zelfs als de Belgen op hun eiland komen.

Ik denk niet dat het andersom ook zo geweest zou zijn...

Ja ja applaudiseren gelijk unne boer met kiespijn zuldege bedoelen.
 ::joehoe::

Edit: quote gefixt - Han13
« Laatst bewerkt op: 15-09-2004, 19:05:05 door Han13 »

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik denk, (nu kan beachbum wel lachen) maar ik denk dat de zuiderburen het nog wel eens ver kunnen schoppen.Want van de kaaskoppen heb ik nog niet veel gezien,dan alleen maar vergaderen,en napraten . Geen woorden maar daden orange team  ::zwaai:: ::zwaai::

ZWIJNTJE
zwijntje zwijntje zwijntje, wat ben jij een meeloper.

Offline marathonman

• Forumlid
  • alles is voor Bassie
Ik vind het jammer dat onze vriend Christoph nog steeds probeert dit topic te sarren. Het is nooit mijn bedoeling geweest dit topic te plaatsen om een vete te starten t.o.v. onze zuiderburen.
Misschien komt het, met alle respect voor het Belgische volk, dat zij zich nog steeds een beetje achtergesteld voelen t.o.v. de Nederlanders. Dit lijkt mij echter niet nodig. (immers 2 proeven gewonnen)

Jammer Christoph dat je uit pure frustratie zo kinderachtig blijft reageren.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Ik vind het jammer dat onze vriend Christoph nog steeds probeert dit topic te sarren. Het is nooit mijn bedoeling geweest dit topic te plaatsen om een vete te starten t.o.v. onze zuiderburen.
Misschien komt het, met alle respect voor het Belgische volk, dat zij zich nog steeds een beetje achtergesteld voelen t.o.v. de Nederlanders. Dit lijkt mij echter niet nodig. (immers 2 proeven gewonnen)

Jammer Christoph dat je uit pure frustratie zo kinderachtig blijft reageren.

Op een steunbetuiging aan Henk na staan alle berichten van Christoph in dit topic en allemaal zijn ze negatie t.o.v. ons Ollanders ;D Kortom hij heeft geen enkele zinnige bijdrage geleverd en uit alleen maar zijn " frustraties " in mijn ogen tekenend voor de persoon zelf ::niet-ok:: ::niet-ok:: En dus kunnen we beter maar niet meer reageren. :-X

Gek zijn is gezond

Offline christoph

• Forumlid
Speak for yourself "LegeStad"

Kan moeilijk iets positiefs zeggen over de collectieve wanprestatie van onze Hollandse vrienden.

Misschien heb ik me nu wat minder negatief uitgedrukt, sorry mannen.

::trots:: ::trots::

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
Speak for yourself "LegeStad"

Kan moeilijk iets positiefs zeggen over de collectieve wanprestatie van onze Hollandse vrienden.

Misschien heb ik me nu wat minder negatief uitgedrukt, sorry mannen.

::trots:: ::trots::

Ik ben zelf ook niet positief over de prestatie van de Hollanders tot nu toe  ::niet-ok::(met uitzondering van Klaar en Shandinella). ::ok:: En sommige Belgen doen het prima,  Frank, Mathias  ::ok:: Voor mij lag het probleem in het generaliseren.

Zand erover ER is er om ervan te genieten ::ok::
Gek zijn is gezond

Offline essie75

• Forumlid
Idd Hoogmoed komt voor de val.
Zoveel eten aan het begin is sowieso niet slim lijkt mij, dan went je lichaam daar aan en als er dan helemaal niets meer is, is het des te erg.
Nl. krijgt wel een groepsgevoel, al moet dat langzamer groeien, maar als iets langzaam groeit, groeit het ook stevig. In het groepsgevoel in Belgische kamp zit nu al een scheur door Mick en door de houding van anderen tegenover hem en het verschil daartussen.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: overmoedige zuiderburen
« Reactie #47 Gepost op: 15-09-2004, 17:15:02 »
En het voedsel probleem lost zich vanzelvers op: wij pikken jullie eten.

Het feit dat jij een dief bent, wil nog niet zeggen dat alle Belgen dieven zijn. Ik stel voor dat je het als volgt formuleert:

Ik, Christoph, zou het eten van de Hollanders pikken!

Waarvan akte.

Offline JiLL

• Forumlid
Als Belg vind ik de reacties van sommige andere Belgjes hier wel erg dom... Al is het wel leuk te zien natuurlijk hoe de Belgen alles winnen momenteel...  ::tandpastasmiley::

Je weet nooit natuurlijk... Het overdreven vergaderen van de Hollanders zal wel wat overdreven in beeld gebracht worden om het contrast met de feestende/wodca-drinkende Belgen wat te vergroten... Uiteindelijk zal hun manier van 'surviven' mss wel lonend zijn... En idd, hoogmoed komt voor de val! (alhoewel dat niet altijd hoeft natuurlijk, mss is het Belgische team gewoon erg compatibel!)

We'll see!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
Zand erover ER is er om ervan te genieten ::ok::

Precies! Daarom nogmaals de vraag om 't hier aub 'n beetje gezellig te houden en elkaar niet meer aan te vallen op vanalles en nog wat. Laten we aub niet alle Nederlanders en Belgen over een kam scheren en ons commentaar richten op alleen de kandidaten van ER en niet op users.  ::ohno::  Mocht hier nog steeds 'n negatieve sfeer worden gecreeerd, zal er ingegrepen gaan worden!

En nu weer verder over 't verschil tussen de kampen ipv de verschillen tussen users.  :)
« Laatst bewerkt op: 16-09-2004, 12:44:42 door Han13 »

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
 ::ok:: Goed zo! Ik heb altijd de neiging dan maar niet meer te schrijven als het vervelend wordt... Het zou leuk tijdverdrijf moeten zijn!
Angel of the first degree

Offline Enola

• Forumlid
Re: Verschillen tussen de kampen?!
« Reactie #51 Gepost op: 16-09-2004, 20:22:16 »
verschillen tussen de kampen..., maar er zijn ook overeenkomsten en bij beide kampen heb ik mijn favoriete deelnemers tot nu toe:
Nederland: Klaar en Shandinella
Belgie: Frank en Mitchell
verschillen weet ik even niet... ::) 
petje af

Offline ruizduck

• Forumlid
Bourgondische leefstijl?
« Reactie #52 Gepost op: 18-09-2004, 21:21:51 »
In het Belgische kamp kwam de vermeende Bourgondische leefstijl duidelijk tot uiting. Maar wat me bij de presentatie van de kandidaten opviel is dat er zoveel "workaholics" tussen de Belgische kandidaten zitten:
Peter, die 7 dagen per week, 12 uur per dag zijn bonbonwinkel runt (en in zijn "schaarse vrijetijd" iets met zijn gezin doet)
Darline, die geen hobby's heeft, want ze is altijd met haar baan als bankdirectrice bezig.
Frank, die als dakwerker zeer lange dagen maakt. (maar ook weer aan onthaasting doet in zijn indianenkamp, maar da's ook weer verklaarbaar: "Niet om t een of ander, Maar ik ben een halve Hollander"
Mick, die weliswaar redelijk wat vrije tijd heeft, maar zijn vrije tijd vooral vult met serieus wielrenner, dat heeft met een bourgondische leefstijl ook weinig te maken.
Ik vraag me nu af of de makers van ER deze mensen misschien mede daarom uitgekozen hebben? Harde werkers die het nog zeer moeilijk krijgen met het gedwongen nietsdoen (vanwege de honger)?
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Tess

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 19-09-2004, 15:25:29 »
 ::tandpastasmiley::Misschien is het omdat ik er als limburger wat tussenin hang, maar als ik op dat eiland zat zat ik liever bij de belgen dan bij onze gezellige vergadergroep; de nederlanders. De belgen lijken zeker wel wat gemoedelijker en bourgondischer, maar zoals al eens eerder gezegd is, dat kan natuurlijk ook overdreven in beeld gebracht worden.
Maar er kan nog veel veranderen, de belgen zijn ook niet meer allemaal dikke vrienden, en de nederlanders hebben straks een directeur, secretaris, onderdirecteur, assistent-manager-visgroep, chef de cuisine, oh ja, en een kokosnootplukker maar wie zou dat nou worden ???? blijf kijken.....

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 19-09-2004, 22:31:02 »
Nou, die vergadercultuur vind ik nogal meevallen.
Ik vind het NL team toch, en zeker na vanavond, een stuk veranderd. Saamhoriger geworden, hechter ook.
Iedereen voelt zich beter op zijn/haar gemak en toont dus ook zijn/haar gevoelens.
Blij dat Mick weg is, hoe hij Patrick aanpakte, dat kan gewoon niet. Ook niet hoe hij ze behandelde tijdens het etentje! Schandalig.
Heb ik geen respect voor!

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 19-09-2004, 22:33:32 »
mee eens, Mick had zich moeten verslikken in de taart.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 19-09-2004, 22:56:09 »
Ik vind het NL team toch, en zeker na vanavond, een stuk veranderd. Saamhoriger geworden, hechter ook.

Ik denk dat de situatie ook veranderd is door de nieuwe coordinator Ronald. Ik denk dat hij minder van de vergadercultuur is dan Henk was. En bovendien leven ze nu al 'n tijdje op dat eiland en weet iedereen gewoon wat er moet gebeuren. De taken zijn eik al verdeeld, waardoor er minder vergaderd hoeft te worden. Wellicht dat 't vele vergaderen in 't begin van de expeditie nu z'n vruchten gaat afwerpen en dat 't Nederlandse kamp daar wel degelijk 'n goed geoliede machine door is geworden.  :)

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #57 Gepost op: 19-09-2004, 23:03:54 »
Ik vond het eigenlijk wel stoer van de Belgen dat ze de keus namen om te verliezen bij een ER-proef om op die manier Mick te lozen. Ook al zijn Nederlanders in het algemeen goed in korfbal, ik denk dat als de Belgen er echt voor waren gegaan de Nedelanders het moeilijk hadden gehad en misschien zelfs verloren hadden.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 20-09-2004, 00:22:06 »
Iedereen voelt zich beter op zijn/haar gemak en toont dus ook zijn/haar gevoelens.
Blij dat Mick weg is, hoe hij Patrick aanpakte, dat kan gewoon niet. Ook niet hoe hij ze behandelde tijdens het etentje! Schandalig.
Heb ik geen respect voor!
Klopt....Vanavond was belangrijk voor het NL team,alleen Ronald heeft een verkeerd team gemaakt voor de zwemproef.......dat hadden Shandinella en Patrick beter gedaan.....dus FOUT Ronald.............En eindelijk die Mick ERUIT....die komt zich zelf nog wel tegen. ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2004, 00:27:23 door voodoopop »

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 20-09-2004, 09:00:10 »
ik vond het erg schijnheilig van de belgen bij de eliminatieproef. Ben dan gewoon eerlijk. EP prikte er dus ook gewoon doorheen. Ik ben benieuwd of de nieuwe "eenheid" ook gaat werken of dat er weer een nieuw slachtoffer zal zijn.