Auteur Topic: Verschillen tussen de kampen?!  (gelezen 24869 keer)

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: overmoedige zuiderburen
« Reactie #20 Gepost op: 13-09-2004, 18:20:46 »
Speelt de overmoedigheid van onze zuiderburen hun binnenkort parten?

Speelt de moedigheid van onze zuiderburen ons binnenkort parten???  ;)
Angel of the first degree

Offline BE- FITES

• Forumlid
Vergader ziekte nederlands kwaaltje?
« Reactie #21 Gepost op: 13-09-2004, 19:15:26 »
Toch jammer dat het nederlandse kamp een vergader ziekte heeft terwijl de belgen daar toch anders mee omgaan.      ::tandpastasmiley::

Offline BE- FITES

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 13-09-2004, 19:22:03 »
Nee die hollanders moesten zich maar eens diep schamen over hun vergaderkunsten.
Veeeeeeeel woorden en weinig daden. Hopelijk zet de leeuw het op een brullen!   ::regenboog::

« Laatst bewerkt op: 14-09-2004, 10:59:26 door BE- FITES »

Offline christoph

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 13-09-2004, 20:20:20 »
Ik vind ut jammer dat jullie Hollanders zo'n slechte verliezers zijn.

De belgische superieuriteit is nogmaals bewezen, wij zijn un volkske van veel daden.

Jullie duidelijk een volkske van veel bla bla, vergader maar lekker door zodat wij den volgende proef weer winnen. ::pinokkio:: ::zwaai::

Voorspelling voor volgende week: exit Froukje.

Offline nelleke

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 13-09-2004, 20:35:50 »
Nee die hollanders moesten zich maar eens diep schamen

Ik denk dat jij je moet schamen, zorg dat je alvorens een mening te hebben over de fysieke gesteldheid van deelnemers jij je eerst eens informeert over de selectieprocedure van E R. Jij stelt dat de makers van E R onverantwoordelijk omgaan met de deelnemers dat is absoluut niet het geval. Er worden zeer strenge regels gehandhaafd bij het selecteren van een kandidaat.

Eerst denken dan handelen "wannabe-fites".

Offline christoph

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 13-09-2004, 20:39:23 »
Toemaar hier op dit forum kunnen jullie het niet nalaten om elkaar te bestrijden.

Dat lijkt me dan nog moeilijker op zo'n eilandsje. Misschien een vergaderinkske oproepen mannen en Nel. ::jaja::

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #26 Gepost op: 13-09-2004, 20:51:04 »
Ik vind ut jammer dat jullie Hollanders zo'n slechte verliezers zijn.

De belgische superieuriteit is nogmaals bewezen, wij zijn un volkske van veel daden.

Jullie duidelijk een volkske van veel bla bla, vergader maar lekker door zodat wij den volgende proef weer winnen. ::pinokkio:: ::zwaai::

Voorspelling voor volgende week: exit Froukje.

Ga je er niet te snel van uit dat alle Nederlanders voor het Nederlandse team zijn? Is in mijn geval absoluut niet zo, en ik denk dat er wel meer mensen zo denken. Je kan niet iedereen over 1 kam scheren.

En inderdaad mensen, hou het effe gezellig! Uiteindelijk is het maar een spelletje.
Angel of the first degree

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 13-09-2004, 21:36:53 »

natuurlijk: Sarah heeft echt veel gepresteerd gisteren! ::rofl::
Als er superioriteit bestaat bij het zo mooi mogelijk op een bamboematje liggen, dan winnen de Belgen "hands down"

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 13-09-2004, 22:01:24 »
Zo ziet het er wel uit! ook in de day after kwam dit erg naar voren, jammer dat de Nederlanders niet wat meer lol maken, want dan kan je beter relativeren, als je alles maar heel ernsig blijft nemen,werkt dat negatief maar misschien komen de Belgen nog wel terug op hun gedrag en gaan ze inzien dat het helemaal geen lolletje is..als het eten minder word...ondertussen hebben de belgen wel alles gewonnen, daar word je vanzelf vrolijk van en dus ook een tikje overmoedig..
petje af

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #29 Gepost op: 13-09-2004, 22:05:58 »
ik weet niet wat beter isom te overleven? de hollandse calvinistische kruideniersmentaliteit of de boergondische levensstijl van onze onderburen...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #30 Gepost op: 13-09-2004, 22:31:02 »
Ik kies voor de bourgondische mentaliteit (ik ben trouwens Belgische), zelfs als het daarna moeilijker wordt heb ik intussen de pret toch gehad !!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #31 Gepost op: 13-09-2004, 22:40:57 »
Ik denk wel dat het overwinnen van de Belgen geen overmoed is. Er zijn 3 elementen in de groep die sterk zijn op hun manier : Mo(hamed) is vlug en heel sterk, Frank is zachtaardig en geblokt wat in de proeven ook dikwijls zijn nut bewijst en Matthias die kan onderhandelen en misschien de brokken een beetje lijmen !!!.
Waarom ze al dat voedsel eten ??? Misschien om niet onmiddellijk alle krachten te verliezen....

Wat ik dan weer raar vond bij de NL'ers is dat Ronald niet begreep na het verdwijnen van Henk dat ze toch nog moesten stemmen voor de eilandraad. Dit is een tactiek dat in het verleden reeds veelvuldig is gebruikt. Dus heel onverwachts was dit niet ...

Bij de NL-ers heb ik anders veel respect gekregen voor Klaar. Zij is echt een survival beest en jammer genoeg voor de andere NL'ers hebben zij haar eruit gestemd. En zoals Henk zegt : misschien komt haar creativiteit misschien van pas, helaas niet meer voor de groep maar voor de bewoners van de mangrove ....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
Ik heb nogmaals het verzoek om respect voor de medeforumers en voor de kandidaten te hebben hier op ons forum, we proberen het hier toch gezellig te houden en met zn allen te discussieren over het programma. Een kritische noot is geen probleem, maar laten we niet hele volken over 1 kam scheren en geen mensen (kandidaten en/of forumers) te beledigen/kwetsen. ::ohno::

we kunnen hier verder [ontopic] verder discussieren over de verschillen tussen de kampen BE/NL. ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb nogmaals het verzoek om respect voor de medeforumers en voor de kandidaten te hebben hier op ons forum, we proberen het hier toch gezellig te houden en met zn allen te discussieren over het programma. Een kritische noot is geen probleem, maar laten we niet hele volken over 1 kam scheren en geen mensen (kandidaten en/of forumers) te beledigen/kwetsen.
Helemaal mee eens Kim. Bij het kijken naar ER is het juist de kunst om door je vooroordelen heen te kijken en niet direct op iemands eerste indruk af te gaan (of iemands nationaliteit). Naar mate de expeditie voortduurt verandert je mening over kandidaten voortdurend, zoals bij mij al het geval is bij o.a. Klaar en Mick (steeds positiever resp. door de mand vallend). En wat betreft de strijd Nederland - Belgie, laat dat maar aan de kandidaten zelf over, getuige onderstaande geweldige foto (2 foto's uiteraard).  ::rofl::
(staat trouwens ook op de "voorpagina" van deze site)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
Ach.....
net zoals vorig jaar eerst met het vrouwen- en mannenkamp ging..  uiteindelijk kunnen ze niet zonder elkaar  ::love::

Belgen en Nederlanders zijn met elkaar verweven zoals ook de vrouwen en mannen met elkaar verwezen zijn ::tandpastasmiley::

en nu a.u.b. niet de volgende discussie wie de mannen en de vrouwen zijn nee?? ::ohno::

Offline BE- FITES

• Forumlid
Ja hoor daar is ze weer! Nelleke dus.  ::rofl:: Kan er dus blijkbaar niet tegen als er wat commentaar geplaats wordt op deze forum. Nelleke, wij weten alemaal wel wat er afspeeld in in dit speletje. Mag er dan geen discusie opgestart worden over hoe men over elkaars beweeg redenen denk zonder daar bij over de rooie te gaan? Iedereen die aan dit spel robinson mee doet WEET dat het een mentale en fysieke uitdaging is en sommige kandidaten hebben er blijkbaar achteraf,het spel toch te lichtzinnig ingeschat. Het blijk wel uit het resultaat van afgelopen Zondag. Daar wordt hier dus op gereageerd met de nodige commentaren. Dus Nelleke trek niet zo gauw aan het belleke.
Groetjes aan iedereen op deze forum, ook aan Nelleke   :-*
BE-FITES   ::bravo::      >:D

Offline BE- FITES

• Forumlid
Maar nu even terug naar de ham vraag.  ::regenboog:: Is het niet beter om soms wat minder te ........! En natuurlijk wat meer te  :-X. De kampen zijn opgestart, er is al een soort rangorde vast gesteld over wie wat en hoe moet gaan gebeuren. Dus nu wat minder praten en wat meer doen. Met vergaderen zijn we groot mee geworden maar als er te veel gepraat wordt is dat niet goed voor de groep. Er moeten soms knopen worden doorgehakt.
Ook al vallen ze negatief uit. Het tij keert wel weer eens. Toch petje af voor de mensen die daar toch zitten  ::bravo::
BE-FITES

PS ook de groetjes aan onze Nelleke   ::bravo:: ::ok:: :-*

Offline Robbieazerty

• Forumlid
BTW chapeau voor het NL kamp dat hun verlies goed opneemt!  ::ok:: Applaudiseren en alles zelfs als de Belgen op hun eiland komen.

Ik denk niet dat het andersom ook zo geweest zou zijn...

(en ik ben zelf Belg, voordat Christoph weer komt janken)

Offline Stormpie

• Forumlid
Is het nu wel zo dat het Hollandkamp geen eenheid is?? Ik zie de Hollanders wel als een groep. Een groep mensen die elkaar nog nooit gezien hebben en samen rustig aan het groepsgevoel opbouwen. We hebben nog maar 2 afleveringen gezien. Om dan nu al te denken dat de Belgische helft de Hollanders te slim af is?? Dat gaat mij veel te ver. Jeroen verwoordde het prima... De Belgen zijn in een overwinningsroes... die moet gestopt worden. Maar er is ook een spreekwoord wat zegt 'overmoed komt voor de val'
Laten we hopen van niet.. maar een beetje (sportieve) bescheidenheid siert de mens.
er was eens......

Offline zwijntje

• Forumlid
Ik denk, (nu kan beachbum wel lachen) maar ik denk dat de zuiderburen het nog wel eens ver kunnen schoppen.Want van de kaaskoppen heb ik nog niet veel gezien,dan alleen maar vergaderen,en napraten . Geen woorden maar daden orange team  ::zwaai:: ::zwaai::

ZWIJNTJE