Auteur Topic: [Column] 'Kleurrijk' door Gerard  (gelezen 5565 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Column] 'Kleurrijk' door Gerard
« Gepost op: 23-09-2004, 11:05:14 »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Kleurrijk' door Gerard
« Reactie #1 Gepost op: 23-09-2004, 12:15:49 »
Mooi neergepend, Gerard !  ::ok::

De mangrove is inderdaad 'n meer dan unieke vondst v/d programma-makers. Enkel vraag ik me af in welke mate de verstekelingen écht 'n kans maken om bv. de finale van Robinson te halen. Qua levensomstandigheden is het zonder meer de worst case scenario en de kans dat ze op 1 of andere dag 'ontdekt' worden lijkt me ook onvermijdelijk, omdat ze steeds grotere risico's moeten nemen om te overleven. Eens op de hoogte v/h bestaan van een verstekelingenkamp, is het end of the story voor al degenen die er zich bevinden.

De confrontatie tss Mick & Klaar (met Ernestine idd niet te vergeten), gaat ongetwijfeld boeiende televisie opleveren. Verschoppelingen van grote diversiteit, die samen zullen moeten trachten te overleven. Maar wat gaan hun rol voorstellen wb de uiteindelijke ontknoping v/d Expeditie ? Tenzij de programma-makers hieromtrent een verrassing in petto hebben, vrees ik dat dit kamp 'n randgebeuren blijft. Eentje waarvan vooral de onderlinge confrontaties aantrekkelijke beelden moeten opleveren.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 23-09-2004, 12:21:34 »
Volgens mij blijven ze, zolang ze niet ontdekt worden... dus dat kan gewoon echt helemaal tot aan de finale zijn... misschien moeten ze zich niet zo richten op de andere kampen, maar een plekje gaan zoeken waar ze ongemerkt vis kunnen vangen of rode vruchten kunnen plukken. De dames lijken in ieder geval vastberaden genoeg om in 'gollummodus' verder te gaan.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #3 Gepost op: 23-09-2004, 12:21:54 »
Gerard,

Heel goed geschreven. Met veel plezier gelezen.  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Toch geloof ik dat de mangrove deelnemers ver kunnen komen. Waarbij ik vooral hoop dat Klaar ver gaat komen. Mick, ach ik verwacht dat die hier ook stuk zal lopen op datgene dat jij zo prachtig beschrijft. ::ok::
Gek zijn is gezond

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 23-09-2004, 12:25:32 »
Een finale met Ernestine en Klaar zie ik ook wel zitten. Zou helemaal kick zijn als Ernestine, als uitvaller van het eerste uur, de finale zou halen toch?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #5 Gepost op: 23-09-2004, 18:08:55 »
Leuke column   ::ok:: :)

Maar ik ben enigzins verrast door je volgende observatie:

Intelligente man, runt zijn eigen (erotische) toko, maar is qua emotionele en sociale ontwikkeling toch ergens blijven steken in zijn vroege kinderjaren.

Is dit een oproep aan iedere intelligente man, met een laag EQ om een erotische toko te starten ?  ::tandpastasmiley:: Moet ik daaruit begrijpen dat dit een intelligente oplossing is om een laag EQ te compenseren ?  Club Nerd  ::rofl::

Zou het niet zo kunnen zijn dat Mick niet zozeer een hoog IQ heeft, maar voldoende emotionele capaciteiten en agressie om in een bepaalde sociale groep goed te kunnen funktioneren. Nu hij in een andere sociale groep terecht komt waaraan hij zich in korte tijd moet aanpassen, is zijn aanpassingsvermogen wellicht te gering.  ??? :-\\
« Laatst bewerkt op: 23-09-2004, 18:12:43 door Castor_en_Pollux »

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #6 Gepost op: 23-09-2004, 23:33:49 »
Mooi werk Geer! ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #7 Gepost op: 24-09-2004, 00:55:17 »
Hij is weer geheel geweldig,... ::rofl:: ::rofl:: Geer!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 24-09-2004, 02:42:30 »
 ::tandpastasmiley::  leuke columm!  ::zwaai::
middenin de nacht weer, dat ik hier beland.. en ik reageer later zeker nog, haha.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9 Gepost op: 24-09-2004, 10:20:54 »
 ::ok::

Ik ben overigens heel benieuwd naar de mangrove, als het waar is wat sjeraar hier zegt in dit topic, dan betekent het dus dat je een finale Mick en Ernestine krijgt, hoe kunnen de andere expeditie-leden nou ooit oordelen over Ernestine, die ze wellicht nooit aan het werk hebben gezien?

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 24-09-2004, 10:58:06 »
::ok::

Ik ben overigens heel benieuwd naar de mangrove, als het waar is wat sjeraar hier zegt in dit topic, dan betekent het dus dat je een finale Mick en Ernestine krijgt, hoe kunnen de andere expeditie-leden nou ooit oordelen over Ernestine, die ze wellicht nooit aan het werk hebben gezien?

Ik hoop eigenlijk meer op een finale met Klaar en Ernestine.

Offline ROOz

• Forumlid
  • Mensen Zonder Fantasie Vluchten In De Realiteit
« Reactie #11 Gepost op: 12-10-2004, 16:30:10 »
Erg goede en grappige beschrijving
Het zou echt gaaf zijn als ernestien en klaar in de finale
tegenover mekaar zouden staan! :DToch denk ik dat klaar snel afvalt.. :-\\ :-\\ Ook al zitten ze nu niet meer in de magrove..
WhoeJ~!Begrijp jij wat ik bedoel?..

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 14-10-2004, 11:13:53 »
Als het dan om de sensatie gaat  ::rofl:: zou Mick ..Klaar in de Finale moeten komen...dan wordt het lachen ::rofl::

Alleen denk ik.. dat zal niet mogelijk zijn  ::rofl::