Auteur Topic: cameraploegen ook onopgemerkt?  (gelezen 3091 keer)

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
cameraploegen ook onopgemerkt?
« Gepost op: 19-09-2004, 14:37:40 »
Ben ik nou gek....

Of is het hele idee van de mangrove een beetje vaag. In de afgelopen aflevering zag je dat toen het belgische kamp in hun visserbootje door de Mangrove gingen dat de verstekelingen als een gek moesten liggen, zover mogelijk onder water want ze zaten in de buurt en mochten dus niet gezien worden. Maar als de Belgen al niet de verstekelingen zien, wat ik me kan voorstellen want je verwacht geen mensen in de mangrove, zouden dan niet ten minste de cameraploegen met hun microfoons, enorme camera's en bestaande uit (denk ik) minstens 2 a 3 mensen opvallen? of zou het meer zoiets gana als: "he, verdraaid, er staat daar een cameraploeg te filmen, da's raar. Afijn, dat zal wel kloppen."

Op deze manier zullen de verstekelingen dus nooit echt in de buurt van de andere kampen komen want dat kan gewoon niet zonder opgemerkt te worden.

Of zie ik het helemaal verkeerd?

Offline Tess

• Forumlid
Re: cameraploegen ook onopgemerkt?
« Reactie #1 Gepost op: 19-09-2004, 15:13:02 »
wat grappig dat ik daar nog niet eens bij nagedacht heb ... Ik
zie ze inderdaad nu rondsluipen, terwijl er met veel bombarie camaramensen achteraan struinen, heel vreemd ja. Ik denk toch dat dit word opgenomen met een kleine handcamera of zo. Ik denk zowiezo nooit aan hoe het allemaal opgenomen is, en dat is natuurlijk een pluim voor de makers van ER; het komt allemaal heel natuurlijk over, alsof er geen camera's zijn... maar ze zijn er natuurlijk wel ! Lijkt me voor de deelnemers ook wel eens een domper op het onbewoond eiland gevoel; zit je net lekker achter een boompje te kakken, komt er een cameraploeg voorbij...
groetjes Tess

Offline maaykie

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2004, 15:25:08 »
ja, dat bedacht ik me ook al..iedereen (nou bijna iedereen dan ;D)zegt zo te genieten op dat eiland, helemaal in de wilde natuur, maar dat kan ik me niet voorstellen als er zon'n camera op je gericht staat. dan kun je toch ook niet ff lekker ruzie maken, of een diep gesprek voeren? ??? Of ga ik nu te ver?!  :P Waarom doe ze geen achter-de-schermen-aflevering *hint*

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2004, 15:31:58 »
Waarom doe ze geen achter-de-schermen-aflevering *hint*

Mss om hun technieken niet aan de wereld bekend te maken? ???
2024: wie is de Mol?

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #4 Gepost op: 19-09-2004, 15:51:24 »
Nou ik denk dat je met het op de juiste manier van monteren het kan laten lijken alsof ze elkaar bijna tegen kwamen. Of dat ook daadwerkelijk zo was moet je maar afwachten natuurlijk. ;)
Daarbij denk ik dat de cameramensen wel zo geďnstrueerd zullen zijn dat ze er voor moeten oppassen niet degene te zijn die de aanwezigheid verraadt. Wie weet is er misschien zelfs wel één of ander contact tussen de verschillende cameraploegen op het eiland zodat ze van elkaar weten waar ze zijn.

Van bijvoorbeeld bewoners van Big Brother heb ik wel eens begrepen dat mensen toch redelijk snel wennen aan die camera's om hen heen. Helemaal vergeten zal wel niet kunnen, maar grotendeels wel.
Geniet nooit met mate...

Offline Bernard

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 19-09-2004, 16:04:33 »
Het lijkt me inderdaad wel een leuk idee om een soort 'the making of'te zien van ER. Kan je eindelijk ook eens zien hoe het er echt aan toe gaat achter de schermen enzo. Nu lijkt alles zo vlotjes te verlopen en alsof het zo gebeurt als wij het zien. Is dat ook wel zo,... wat moet er allemaal gebeuren voor het begin van de opnames op het eiland en wat gebeurt er nadat de opnames zijn afgelopen? Kunnen ze een flinke brok tijd mee vullen volgens mij! ::regenboog::

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 19-09-2004, 18:05:10 »
Helaas is er geen "making off "aflevering, zoals met Peking Express, want dan konden we het zelf zien ::)
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest