Poll

Welke kandidaat geeft als volgende op en verlaat ER

Darline
0 (0%)
Frank
0 (0%)
Kelly
0 (0%)
Matthias
0 (0%)
Mick
10 (30.3%)
Mitchel
0 (0%)
Mohamed
1 (3%)
Peter
0 (0%)
Sarah
22 (66.7%)
Ernestine
0 (0%)
Frouke
0 (0%)
Jeroen
0 (0%)
Klaar
0 (0%)
Marjolein
0 (0%)
Patrick
0 (0%)
Ronald
0 (0%)
Shandinella
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 33

Poll gesloten: 19-09-2004, 09:12:32

Auteur Topic: Zelf opgeven van kandidaten  (gelezen 8308 keer)

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Zelf opgeven van kandidaten
« Gepost op: 13-09-2004, 09:12:32 »
Henk heeft als eerste kandidaat ervoor gekozen om zelf ER te verlaten. Er is al bekend dat dit jaar meer kandidaten dan ooit zelf ervoor kiezen de expeditie te verlaten. Wie wordt de volgende, Sarah die het zo zwaar heeft, Klaar, Mick die buiten de groep valt of verrast iemand ons toch?
Gek zijn is gezond

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
Re: Zelf opgeven van kandidaten
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2004, 09:14:23 »
Ik heb dus zelf als eerste maar mijn stem uitgebracht. Ik denk dat Sarah het gewoon lichamelijk niet meer trekt. In de kooi had ze het al zwaar, ze is even opgeleefd in de mangrove maar ze doet vrijwel niets meer en ligt alleen maar te wachten en af te zien.
Gek zijn is gezond

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
« Reactie #2 Gepost op: 13-09-2004, 09:16:59 »
ik denk ook dat sarah eerst opgeeft.....al denk ik ook nog steeds dat mick er de brui aan gaat geven volgende week
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2004, 09:24:52 »
ik denk ook van Sara...alleen al om het feit dat ze zo bezig was met de rijst en erg vooruitkeek naar de dag van morgen...die vergaat van de honger en heeft geen enkele vetreserve om op te teren, wanneer er steeds minder voedsel beschikbaar is....Denk dat zij daarom zal moeten opgeven...vond haar er ook erg slecht uitzien en erg hangerig om zo maar te zeggen...heb weinig enthousiasme bij haar gezien tijdens de voedselexpeditie en andere momentopnames....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 13-09-2004, 10:37:54 »
Ik heb op Mick gestemd, maar 't kan net zo goed Sarah worden. Ik verwacht eik dat beiden volgende week gaan opstappen. Mick, omdat hij gewoon buiten de groep ligt en totaal geen plezier lijkt te beleven aan de expeditie. En Sarah omdat ze 't fysiek niet meer trekt.

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #5 Gepost op: 13-09-2004, 13:09:17 »
Eigenlijk denk ik dat Micks gemok meer een soort van aandacht trekken is. Mijn idee is nergens op gebaseerd, maar op een of andere manier geloof ik  niet dat hij uit zichzelf weg wil.
Ik ga dus voor Sarah! :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2004, 14:27:57 »
Ik heb Mick maar gekozen. Sarah kan het idd net zo goed zijn, maar die heeft in de kooi ook al bewezen dat ze kan bikkelen. Mick daarentegen laat zich ontzettend kennen! (Net als Raymond een paar jaar geleden, zwak vond ik dat zeg!) Succes heb je voor een deel zelf in de hand, en medelijden ook. Doe er wat aan jongen.

Sarah zat ze er in de kooi meer doorheen dan nu naar mijn idee, dus mischien trekt ze het nog even. Ik krijg overigens niet de indruk dat ze het daar naar haar zin heeft.

Angel of the first degree

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2004, 22:51:14 »
Ik denk ook Sarah... Is enorm verzwakt en presteert niet meer.. Ik begrijp trouwens niet waarom ze haar gekozen hebben om mee te doen aan heel die expeditie... Ze is knap maar ze heeft zelf nog nooit naar de vorige edities van ER gekeken. Ik denk dat ze niet zo beseft heeft waar ze voorstond...Honger zou een probleem worden dat weet je toch op voorhand....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2004, 23:54:24 »
ik zou in eerste instantie ook denken: mick of sarah. Toch heb ik mohamed gekozen: ook hij is zichtbaar heel snel in fysiek zwakke conditie terecht gekomen (werd al duidelijk in de kooi).

Ik denk dat sarah het nog wel even redt als ze genoeg voedsel krijgt. Die heeft al een keer zelf opgegeven, mij lijkt dat de drempel dan hoger is om het weer te doen.
Mick speelt een rare rol en lijkt in mijn ogen een einzelganger. Ik heb de indruk (doordat hij zich zo zwaar buiten de groep zet nu) dat dit wel eens een strategie zou kunnen zijn om de groep te gaan splitsen.

We zullen zien........ ::)
greetings,
Anjou

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 14-09-2004, 00:08:07 »
Mick speelt een rare rol en lijkt in mijn ogen een einzelganger. Ik heb de indruk (doordat hij zich zo zwaar buiten de groep zet nu) dat dit wel eens een strategie zou kunnen zijn om de groep te gaan splitsen.
Je bedoelt een splitsing in de groep Mick en de groep De Rest;) 
Ik heb niet het idee dat Mick veel medestanders heeft. Alleen Matthias en Frank spelen nog een beetje een bemiddelende rol maar dat is juist om de groep bij elkaar te houden.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2004, 12:18:45 »

Je bedoelt een splitsing in de groep Mick en de groep De Rest;) 
Ik heb niet het idee dat Mick veel medestanders heeft. Alleen Matthias en Frank spelen nog een beetje een bemiddelende rol maar dat is juist om de groep bij elkaar te houden.

Ben ik  het volledig mee eens, Mick heeft absoluut geen medestanders in de groep.
Gek zijn is gezond

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 14-09-2004, 16:01:32 »
Eens dat ie nog geen medestanders heeft! Maar wat niet is kan nog komen: laat iedereen in een groep het toe dat iemand zich zo buitenspel zet? Ik moet daarbij denken aan die situatie vorig jaar met die 2 meiden. Ook daar bleek dat iemand niet zomaar buitenspel komt te staan.

Maar misschien is het wishful thinking van mijn kant hoor... ;)

greetings Anjou 

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 14-09-2004, 19:17:01 »
Denk ook dat Sarah als eerste zal opgeven.
er was eens......

Offline de Filip

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 14-09-2004, 19:58:15 »
Ik denk ook Sarah... Is enorm verzwakt en presteert niet meer.. Ik begrijp trouwens niet waarom ze haar gekozen hebben om mee te doen aan heel die expeditie... Ze is knap maar ze heeft zelf nog nooit naar de vorige edities van ER gekeken. Ik denk dat ze niet zo beseft heeft waar ze voorstond...Honger zou een probleem worden dat weet je toch op voorhand....

Sarah dacht waarschijnlijk dat ze meedeed aan Temptation Island, of ze wist het verschil tussen beide programma's niet.  Wat wilt ge ook: mannen en vrouwen samen op een tropisch eiland... dat kan toch niet anders dan't zelfde programma zijn, zeker ::rofl::

Offline maaykie

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 14-09-2004, 20:14:43 »

Sarah dacht waarschijnlijk dat ze meedeed aan Temptation Island, of ze wist het verschil tussen beide programma's niet.  Wat wilt ge ook: mannen en vrouwen samen op een tropisch eiland... dat kan toch niet anders dan't zelfde programma zijn, zeker ::rofl::

HAHA!! ::rofl::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 14-09-2004, 22:57:50 »
Eens dat ie nog geen medestanders heeft! Maar wat niet is kan nog komen: laat iedereen in een groep het toe dat iemand zich zo buitenspel zet? Ik moet daarbij denken aan die situatie vorig jaar met die 2 meiden. Ook daar bleek dat iemand niet zomaar buitenspel komt te staan.
Ik denk daarbij eerder aan ons Nolleke van 2 jaar terug, die werd ook door de hele groep buitenspel gezet. Zelfs haar voormalige kampgenotes Jacobien, Lydia en Deborah steunden haar niet openlijk.

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2004, 23:20:21 »
Citaat
Ik denk daarbij eerder aan ons Nolleke van 2 jaar terug, die werd ook door de hele groep buitenspel gezet. Zelfs haar voormalige kampgenotes Jacobien, Lydia en Deborah steunden haar niet openlijk

Eens, maar als ik me niet vergis heeft ze het wel een tijd volgehouden... ze is er toch pas na de samensmelting uitgegaan?

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 14-09-2004, 23:48:04 »
Eens, maar als ik me niet vergis heeft ze het wel een tijd volgehouden... ze is er toch pas na de samensmelting uitgegaan?
Klopt, maar juist bij de samensmelting kwam Nolleke pas echt in de problemen. Zo zou Christina haar zwart hebben gemaakt bij kamp Noord (Derk, Olivier, etc.). Omdat Keo vervolgens moest opgeven heeft ze het nog een weekje langer uitgehouden.

PS Ik heb helemaal niet zo'n goed geheugen maar heb even gespiekt bij het verslag van ER 2002 op expeditierobinson.startkabel.nl  ;)

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 15-09-2004, 21:29:43 »
Citaat
Klopt, maar juist bij de samensmelting kwam Nolleke pas echt in de problemen. Zo zou Christina haar zwart hebben gemaakt bij kamp Noord (Derk, Olivier, etc.). Omdat Keo vervolgens moest opgeven heeft ze het nog een weekje langer uitgehouden.

PS Ik heb helemaal niet zo'n goed geheugen maar heb even gespiekt bij het verslag van ER 2002 op expeditierobinson.startkabel.nl 

;D thanks ruiz, ook mijn geheugen is niet zo goed, dus ik heb ook het verslag na zitten lezen op de site die je aangaf. Ineens kwamen die beelden met het 'gewonnen bed' door Derek naar boven.... het gemiste ontbijt en Nolleke die in dat bed wilde gaan liggen om goed te kunnen slapen en voor dat ontbijt....

Enige is dat ik denk: Nolleke zat er al wat langer in, de verhoudingen binnen de kampen waren al gezet (langzaamoplopende irritatie richting Nolleke).

Mick zet zichzelf direct al in het begin (aflevering 2) buiten de groep. De kans dat hij daardoor mensen mee gaat krijgen en de groep splijt zou wel eens aanwezig kunnen zijn. Maar ik gok ook maar hoor.........  ::)

greetings,
Anjou

Offline Be Me

• Forumlid
  • Be smart and notice that youre dum
« Reactie #19 Gepost op: 25-09-2004, 15:10:37 »
Ik denk dat patrick het snel opgeeft want hij had het moeilijk
Grtz bm
« Laatst bewerkt op: 25-09-2004, 15:14:22 door Be Me »