Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Ernst-Paul  (gelezen 21934 keer)

Offline nilsma

• Forumlid
Stel hier je vragen aan Ernst-Paul
« Gepost op: 13-09-2004, 07:50:49 »
Ik denk dat een topic vragen aan Ernst-Paul een goede aanvulling zal zijn hier.Ik heb zelf gisteren de aflevering gemist,dus ben aangewezen op de herhaling.Maar ik begrijp uit andere topics dat er na gisteren best wel vragen zijn.
Ik hoop dat Ernst-Paul ze dan ook zal beantwoorden.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2004, 16:58:49 door Test »

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2004, 07:55:13 »
Ik vraag me af of Ernst Paul ook beinvloed wordt door diverse zaken binnen ER en dus de ene kandidaat sympathiek vindt en de andere niet? Hoe gaat hij daar mee om?
Gek zijn is gezond

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 13-09-2004, 09:15:28 »
Hoi Ernst Paul ::zwaai::,

Op de verschillende fora wordt af en toe best heel kritisch geschreven over de kandidaten van Expeditie Robinson......heb jij ooit het gevoel gehad dat je iets moest rechtbreien betreffende iets wat over een kandidaat is geschreven??? en zo ja over welke kandidaat was dat dan...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2004, 10:07:27 »
Hoi Ernst Paul

Vraag: heb jij een persoonlijke voorkeur voor de All stars serie? En zo ja wie is dat dan? Of gaat het er dan meer om dat personen die weinig aan bod kwamen nog een kans moeten krijgen om zichzelf te profileren?
Verder vind ik het tof dat je hier vragen beantwoord, al ben ik altijd sceptisch dat mensen ook zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Hoe is het met je vrouw en kind trouwens? Gaat het goed? Mijn zoon is nl. rond dezelfde tijd geboren vandaar dat ik het me afvraag.

Offline scotty018

• Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernst-Paul
« Reactie #4 Gepost op: 13-09-2004, 22:20:04 »
Hoi Ernst Paul,

Zou jij zelf eens niet mee willen doen aan ER???

lijkt me als kijker wel heel erg gaaf.

gr martijn

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #5 Gepost op: 13-09-2004, 22:24:51 »
Eerst en vooral ik volg ER als sinds aflevering 2 en ik vind het een fantastisch programma. Een pluimpje voor iedereen maar zeker aan jou en Roos die we van de TV kennen...
Ik kan mij daar ook blij aansluiten dat het me gaaf zou zijn mocht jij en Roos ook eens meedoen aan de All Stars, dat zou pas een uitdaging zijn !!!!

2. Ik ben een beetje droevig dat wij Belgen van VT4 ook niet de Day after en de All Star stemming mee mogen doen... Of krijgen wij de kans op het einde van het seizoen in december ????
Groetjes
Daino
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ernstpaul

• Presentator ER/PE
  • Erkend Insider
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2004, 22:56:30 »
Hoi Ernst Paul ::zwaai::,

Op de verschillende fora wordt af en toe best heel kritisch geschreven over de kandidaten van Expeditie Robinson......heb jij ooit het gevoel gehad dat je iets moest rechtbreien betreffende iets wat over een kandidaat is geschreven??? en zo ja over welke kandidaat was dat dan...

Reagerend op de vraag van bakkertje en Empty Village:
Het klinkt misschien raar, maar ik heb absoluut geen voorkeur voor welke deelnemer dan ook. Ik weet waarom iedere deelnemer is geselecteerd, maar ook dat het niet te voorspellen is hoe ze op de omstandigheden van ER reageren. Tuurlijk ben ik soms een beetje teleurgesteld of juist heel trots op een deelnemer, maar er is altijd genoeg afstand tussen ons en de deelnemers dat ik niet zozeer naar deelnemers kijk maar naar verhalen. Deels uit respect voor het grote verschil tussen hun en mijn ervaring op de eilanden, voor een deel uit professionalisme. Ik wil geen voorkeur hebben.

Ik heb nooit het gevoel gehad iet te moeten rechtbreien. De ervaring op het eiland is van hun, het tv programma en de reakties daarop van de kijker/forumbezoeker. Als zij zich na de expeditie willen wagen op de diverse fora, zullen ze de uiteenlopende reacties van de kijkers moeten accepteren en zich aanpassen aan een nieuw medium, zoals ze zich destijds ook moesten aanpassen aan ER.
Moet wel zeggen dat ik in een column voor spits ooit een pleidooi hield voor Nolleke, die destijds door heel Nederland (en Belgie) werd verguisd.
Anything that doesn't kill you, makes you stronger

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2004, 23:21:33 »
Hartstikke leuk dat je hier soms reageert Ernst-Paul!

Ik heb eigenlijk een vraag over vorig jaar: is er eigenlijk bekend wie destijds die bananen opgegeten heeft? en zo ja: waarom is dat niet bekend gemaakt?

Bedankt en greetings,
Anjou

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2004, 23:30:41 »
Ik ben een beetje droevig dat wij Belgen van VT4 ook niet de Day after en de All Star stemming mee mogen doen... Of krijgen wij de kans op het einde van het seizoen in december ????

Dit gegeven herinnert me aan de ontknoping van vorig seizoen toen de Nederlandse kijkers wel konden kiezen tss. Judge & Jutta als Robinson 2003, terwijl de Belgen toen ook al niks in de pap te brokken hadden.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #9 Gepost op: 14-09-2004, 09:00:28 »
Hallo Ernst Paul,

als eerste even een bedankje voor je reactie. Het is prettig voor de forumbezoekers en ER liefhebbers dat hun eventuele vragen beantwoord worden.

Ik kan me voorstellen dat jij het op hebt genomen voor Nolleke, iemand waar ik ook een specifieke mening over had/heb. Maar in een programma als ER heb je ook " negatieve " kandidaten nodig. Kijk naar de zo verguisde Bjorn.

Gisteren " the day after " gezien en Richard, waar ik in het verleden heel veel kritiek hen gehad kwam heel sympathiek over.

Maar nu mijn vraag, dit betreft de keuze voor de deelnemers voor ER All star. Hoe wordt bepaals welke deelnemers samen in een blokje komen. In dit eerste blokje zaten 3 kandidaten die zich echt sterk geprofileerd hebben (Fatima, Richard en Judge)hierdoor is m.i. de kans dat een van deze 3 onvoldoende stemmen krijgt groot waardoor een van deze 3 niet aan allstars deelneemt erg groot?
Gek zijn is gezond

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #10 Gepost op: 14-09-2004, 11:44:14 »
In hoeverre beleeft de crew eigenlijk 'Expeditie Robinson'. Zitten jullie de hele dag een beetje in een mooi hotel een beetje te genieten van de zon en af en toe ff langs op het eiland of zijn jullie er de hele dag mee bezig.

Je hebt ook Peking Express gedaan, welk programma heeft nu jouw voorkeur en wat zijn voor jouw persoonlijk de negatieve en positieve punten van beide programma's?

Er gaan geruchten dat SBS de rechten voor 'Wie is de Mol?' gaat kopen. Dit zou een mooi programma zijn voor Net5. Zou de presentatie van dit programma iets voor jou zijn, aangezien er op Peking Express op een gegeven moment de sleet kan komen. (Het is een prachtig programma, maar op een gegeven moment zijn de routes 'op')

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #11 Gepost op: 14-09-2004, 12:10:36 »
Hartstikke leuk dat je hier soms reageert Ernst-Paul!

Ik heb eigenlijk een vraag over vorig jaar: is er eigenlijk bekend wie destijds die bananen opgegeten heeft? en zo ja: waarom is dat niet bekend gemaakt?

Bedankt en greetings,
Anjou

JA! Hier ben ik eigenlijk ook nog steeds hartstikke benieuwd naar! Het viel me een beetje tegen dat we in de finaleuitzending nog steeds geen uitsluitsel daar over kregen. Daar zat ik nou al de hele avond op te wachten! Voor mezelf was het al duidelijk, maar ik zou het ook graag zeker willen weten.

Het gerucht ging dat het misschien de produktie was die de bananen had weggenomen, maar dat lijkt me geen logische zet. (al moet ik er wel bij zeggen dat ik enigszins gedesilusioneerd was toen ik in het Psychologie Magazine las dat er gestopt werd met filmen als er een boot voorbij kwam... Sommige dingen wil je gewoon niet weten! Dan is de illusie fijner dan de werkelijkheid. -Daydream Believer...) Andere gegeven mogelijkheden waren nog de apen (jaja), Giovanni, of Ryan zelf. Misschien nog een trucje van Robin of een ander?

Nou ja ik dacht zelf dus dat het Gio was.

Ik zou zeggen: de kwestie is nu verjaard, dus gooi het in de groep!  ;D Als je het zelf weet dan.

En inderdaad dat je hier wat tijd wilt besteden om het één en ander duidelijk te maken. Geldt ook voor de andere kandidaten (meer méér MÉÉR!!!)!  ::)
Angel of the first degree

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #12 Gepost op: 14-09-2004, 13:54:18 »
Hey Ernst-Paul,

Is het misschien een ideetje om Expeditie Robinson (2000,2001,2002,2003 & 2004 ;D) op DVD uit te brengen???

Groetjes Jelle ;)
« Laatst bewerkt op: 14-09-2004, 15:53:24 door button4ever »
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #13 Gepost op: 14-09-2004, 14:05:42 »
Hey Ernst-Paul,

Is het misschien een ideetje om Expeditie Robinson op DVD uit te brengen???

Groetjes Jelle ;)

Prima idee! Maar dan wel álle edities! ;-P
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #14 Gepost op: 14-09-2004, 14:06:19 »
Hey Ernst-Paul,

Is het misschien een ideetje om Expeditie Robinson op DVD uit te brengen???

Groetjes Jelle ;)

Ik koop in ieder geval een exemplaar van de DVD ::ok:: ::ok::
Ik heb wel op de survivor site een Survivor dvd gezien ???

Gek zijn is gezond

Offline *knoetsy*

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 14-09-2004, 23:04:49 »
hej ernst-paul....
nu iedereen er over begint herinner ik het me ook weer.... wie heeft die bananen nou opgegeten....??
en over de mangrove... op tv lieten ze beelden zien van enge spinnen en nogal grote leguanen, en er word over gezegd dat die beelden op een andere locatie zijn opgenomen... als die spinnen enzo er inderdaad zijn, zijn die dan niet gevaarlijk ofzo?

((khoop ook dat der dvd's uitgebracht worden van ER ik koop ze gelijk allemaal maar dan staat der hopelijk ook egt ALLES op haha plus bonusmateriaal  ::tandpastasmiley:: ))

groetjes myrthe

((b.t.w. best spannend toen de belgen zo dicht bij de mangrove bewoners in de buurt kwamen toen ze die rog probeerde te vangen dacht egt dat ze der bij waren zeg....ze gaan het idd nog heel erg moeilijk krijgen aangezien de BE en de NE weten dat ze op het zelfde eiland zitten... gaan ze op ontdekkingstocht hellup .... wens klaar en de rest veel geluk))
« Laatst bewerkt op: 14-09-2004, 23:06:45 door *knoetsy* »

Offline Daantjo

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2004, 23:52:09 »
 Is het alsnog mogelijk in de uitzendingen van ER 2004  álle Belgen te ondertitelen? Iets anders: kan het zijn dat ER-deelnemers van een ander land, die op hetzelfde eiland zaten, destijds de bananen van het Nederlands/Belgische team hebben gepikt?

Offline -Mk-

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 15-09-2004, 00:05:25 »
Een dvd van ER zou ik ook niet kunnen laten liggen in de winkel  ;D
Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #18 Gepost op: 15-09-2004, 08:06:18 »
Is het alsnog mogelijk in de uitzendingen van ER 2004  álle Belgen te ondertitelen? Iets anders: kan het zijn dat ER-deelnemers van een ander land, die op hetzelfde eiland zaten, destijds de bananen van het Nederlands/Belgische team hebben gepikt?

Volgens mij kan dat niet omdat als er meerdere landen tegelijk draaien ze op andere eilanden zitten alleen zaken als de eilandraad en / of de proeven worden samen gedeeld.
Gek zijn is gezond

Offline zjak

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 15-09-2004, 22:08:03 »
Is het alsnog mogelijk in de uitzendingen van ER 2004  álle Belgen te ondertitelen?

Ja, hier nog iemand die dat érg op prijs zou stellen! Ik versta er soms echt niets van terwijl Belgen die ik wel versta gek genoeg vaak wel ondertiteld worden. Vorig jaar was dat ook al zo. Björn werd consequent ondertiteld terwijl die van alle Belgen juist het makkelijkst te verstaan was (vond ik).