Hartstikke leuk dat je hier soms reageert Ernst-Paul!
Ik heb eigenlijk een vraag over vorig jaar: is er eigenlijk bekend wie destijds die bananen opgegeten heeft? en zo ja: waarom is dat niet bekend gemaakt?
Bedankt en greetings,
Anjou
JA! Hier ben ik eigenlijk ook nog steeds hartstikke benieuwd naar! Het viel me een beetje tegen dat we in de finaleuitzending nog steeds geen uitsluitsel daar over kregen. Daar zat ik nou al de hele avond op te wachten! Voor mezelf was het al duidelijk, maar ik zou het ook graag zeker willen weten.
Het gerucht ging dat het misschien de produktie was die de bananen had weggenomen, maar dat lijkt me geen logische zet. (al moet ik er wel bij zeggen dat ik enigszins gedesilusioneerd was toen ik in het Psychologie Magazine las dat er gestopt werd met filmen als er een boot voorbij kwam... Sommige dingen wil je gewoon niet weten! Dan is de illusie fijner dan de werkelijkheid. -Daydream Believer...) Andere gegeven mogelijkheden waren nog de apen (jaja), Giovanni, of Ryan zelf. Misschien nog een trucje van Robin of een ander?
Nou ja ik dacht zelf dus dat het Gio was.
Ik zou zeggen: de kwestie is nu verjaard, dus gooi het in de groep!
Als je het zelf weet dan.
En inderdaad dat je hier wat tijd wilt besteden om het één en ander duidelijk te maken. Geldt ook voor de andere kandidaten (meer méér MÉÉR!!!)!