Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 7504 keer)

Offline maaykie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 2
« Gepost op: 12-09-2004, 21:43:31 »
Nou..dat was weer een heftige uitzending, niet? ::ok::

Knap lullig dat er na het vertrek van Henk alsnog gestemd moest worden! Als ze nou niks hadden gezegd en gewoon met zn allen op hem hadden gestemd was er niks aan de hand geweest?! ???

En Klaar gaat helemaal uit haar dak in de Mangrove!  ::ok::
Valt me nog mee dat ze niet gezien zijn!! Ze waren écht zo dicht in de buurt!!  ;D

Op naar volgende week!

Topictitel 'uitzending 2' verandert in 'aflevering 2' - Han13
« Laatst bewerkt op: 12-09-2004, 21:47:30 door Han13 »

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
Re: uitzending 2
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2004, 21:49:04 »
vond het ook weer een geweldige aflevering deze week, ik snap alleen niet dat iedereen ieder jaar weer zo verbaasd is over het alsnog stemmen na een vrijwillig vertrek :-// gaat volgens mij ieder jaar zo toch?
ik heb trouwens genoten van Klaar die begint zich als een ware Jane te ontwikkelen ::ok::

Mick vind ik een beetje sneu, jammer dat hij zich zo overgeeft aan zn buien, hij maakt het voor zichzelf nog erger en naarder dan het al moet zijn denk ik. :( jammer, hij zal zelf wel opstappen volgende week denk ik.

al met al een leuke afl.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: uitzending 2
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2004, 21:50:48 »
Ik vraag me af of de Hollanders tijdens het stemmen wisten dat het slechts ging om een extra stem op de volgende eilandraad. Of dat ze dat na het stemmen pas hoorden. Het was natuurlijk wel heel dramatisch geweest als ze in 1x 2 kampleden hadden moeten afstaan. De extra stem voor Frouke is natuurlijk vervelend voor haar, maar geeft de andere kampleden juist wat meer zekerheid.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2004, 21:58:45 »
een schitterende uitzending. Als eerste het fenomeen Klaar "my middlename is Jane " als vuurmakende en rog vangende suvivaliste. Wat een kanjer is het zo!

Mick, wat kan ik hier verder nog aan toevoegen, hij werkt zichzelf met een bloedgang uit ER. Met zijn houding zal hij het ook niet redden in de mangrove.

Blijft wel afwachten wat er gebeurt als er niemand weggaat en er een vierde kandidaat in de mangrove komt...?

Frank en Mathias bevallen mij ook heel goed en shandinella ik ook absoluut een toppertje!
Gek zijn is gezond

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2004, 22:22:04 »
Ik vond 't ook weer 'n leuke aflevering, maar wordt wel gek van de reclames. 't is echt totaal onvoorspelbaar geworden wanneer die komen en vooral ook hoelang ze duren. Gelijk na de terugblik naar vorige week en 't liedje kwam er 'n heel lang reclameblok. En 't laatste blok was zo kort dat ik door effe weg te zappen 'n stuk heb gemist.  :(

Mick heeft 't zich zelf wel heel moeilijk gemaakt. Die gaat volgende week of eruit gestemd worden of stapt vrijwillig op. Jammer, want in de kooi maakte hij vorige week 'n goede indruk.  :-\\

Ik vond 't verder echt prachtig dat de Nederlanders na 't vertrek van Henk alsnog moesten gaan stemmen! Die gezichten! Ze hadden 't gewoon anders moeten spelen en Henk eruit moeten stemmen ipv hem vrijwillig te laten opstappen. Maar goed, uiteindelijk viel 't nog mee en hoefde er niet nog iemand uit. Ik dacht trouwens gezien te hebben dat Ronald op Patrick stemde, maar omdat hij maar 2 stemmen kreeg ga ik er vanuit dat ik dat fout gezien heb en dat Ronald toch Frouke op z'n briefje had staan. Kon me ook moeilijk voorstellen dat Ronald op Patrick gestemd heeft.

Ben benieuwd naar de Day After morgen. Zo te zien kunnen we gaan kiezen tussen Fatima, Giovanni, Judge en nog iemand, die ik effe vergeten ben. Weet iemand 't nog?  ???  Iig gaat van mij 'n stem naar Fatima!  ::ok::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2004, 22:26:02 »
Die laatste was Jennifer (bij All Stars)

Opvallend vind ik dat het groepsgevoel bij de Nederlanders sterker lijkt dan bij de Belgen. Het is jammer dat dit zich niet vertaalt in het winnen van proeven.
er was eens......

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2004, 22:27:56 »
Ben benieuwd naar de Day After morgen. Zo te zien kunnen we gaan kiezen tussen Fatima, Giovanni, Judge en nog iemand, die ik effe vergeten ben. Weet iemand 't nog?  ???  Iig gaat van mij 'n stem naar Fatima!  ::ok::
dat was dat vrouwtje dat met richard op het eiland zat, ze moest toen wegens medische redenen opgeven (kon de cocos niet meer verteren) maar hoe ze ook weer heten..... ??? geen idee...... hoor net dat ze jennifer heet iig stem ik ook voor fatima natuurlijk ::ok::

reclame's waren trouwens idd erg vervelend  ::ohno:: ::niet-ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2004, 22:28:43 »
Heb ik iets gemist????

Waarom en op wie mag er morgen gestemd worden?????

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2004, 22:53:40 »
Na afloop van deze ER komt er een ER all stars, met daarin een groot aantal oud-deelnemers. De kijkers mogen (deels) beslissen welke oud-expeditieleden daaraan mee mogen gaan doen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2004, 22:54:06 »
Die laatste was Jennifer (bij All Stars)

Och ja, Jennifer! Nou m'n stem blijft voor Fatima! En dat ze die All Stars dan maar mag gaan winnen!  ::ok::

Heb ik iets gemist????

Waarom en op wie mag er morgen gestemd worden?????

We kunnen vanaf nu in iedere Day After gaan stemmen op welke oud-kandidaten volgend jaar mee mogen doen met Expeditie Robinson All Stars. En morgen kunnen we dus stemmen voor Fatima, Giovanni, Judge of Jennifer. Ik geloof dat de 2 met de meeste stemmen mee mogen gaan doen.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #10 Gepost op: 13-09-2004, 01:37:24 »
Gadverrrrrrrrr die Judge kwam weer in beeld  :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 13-09-2004, 09:33:59 »
Fatima, zeker weten!!! ::ok::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2004, 10:39:42 »
Fatima, zeker weten!!! ::ok::

Is mijn keuze ook al ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Gek zijn is gezond

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2004, 13:55:06 »
Fatima mag nu bewijzen dat ze het wel kan! (maar volgens mij weet iedereen dat al!)

Over dat stemmen op de eilandraad: het is al eerder voorgekomen dat mensen vrijwillig besloten om weg te gaan vlak voor het stemmen. Volgens mij gebeurde het toen ook al dat de presentatoren (die natuurlijk ALLES zien) aan diegene vroegen of dat zo was, ookal had hij/zij dat niet zelf aangegeven. Dus moet er altijd gestemd worden, en terecht, zo makkelijk kom je er natuurlijk niet vanaf. Ik moest echt hard lachen om dat verbaasde hoofd van Ronald toen hij het hoorde! En vervolgens *zucht steun* iedereen toch maar naar de stembus.

Klaar is de survivalqueen en als ná Henk nu meer mensen in gaan zien dat zij het nog ver kan schoppen met haar creativiteit (en kennelijk ook haar vermogens om een - zij het klein - team te leiden en roggen en krabben te vangen en vuur te maken), dan gaat ze zeker nog kans maken!

Vraagje tussendoor: Is Mattias zeeziek of ziet hij de rit in de boot als een soort ontspanning? Hij kwam tot 2 keer toe in beeld terwijl hij in de boot lag ipv zat of stond. Kan ook toeval zijn, maar één keer had hij ook een doek over zijn kop.
Angel of the first degree

Offline Daantjo

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 15-09-2004, 00:02:59 »
Laten we eerlijk zijn, de deelnemers hadden toch kunnen wéten dat er alsnog gestemd zou moeten worden! En dat de persoon in kwestie dan met een tegenstem vooraf de volgende eilandraad in gaat. Dat is al jaren zo als er iemand voortijdig uitstapt.

Offline Daantjo

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 15-09-2004, 01:27:02 »
We dáchten als kijker dat de ER-kandidaten dichtbij de Mangrove-afvallers zaten, maar dat zijn, laten we eerlijk zijn, de opnames die ons in die waan brengen. Verschrikte, angstige gezichten van Sara cs, beelden van de visvangende Belgen in de Mangrove: het is de MONTAGE!! Maar toegegeven: wél spannend!

Offline Daantjo

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 15-09-2004, 01:40:28 »
Tjee, Empty Villiage (vanwaar je naam?), ik zit redelijk op je toer. Ik blijf twijfel (en vooral irritatie) naar Klaar houden (bedillerige bedweter, ook al wéét ze het goed), maar wat je zegt over Mick  en Frank/Mattias: helemaal mee eens. Mick is simpel en inderdaad een beetje sneu: niks ligt aan hem, alle anderen zijn tégen hem. Zijn reactie naar Peter de chocolatier vond ik ronduit bot. Frank en Matthias zijn kei-kandidaten, zoals Frank (volgens de beelden die we zagen) Mick meekreeg! En Shandinella (ik hoorde in mijn omgeving al de verwarring met Salmonella) is echt een kanjer: sterk qua lichaam én karakter. Tja, en dan Ronald, die is niet voor een kleintje vervaard. Ontslagen toch bij KLM, vanwege zijn vrijaf nemen voor ER? Karakter dus. 

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #17 Gepost op: 15-09-2004, 08:54:52 »
Tjee, Empty Villiage (vanwaar je naam?),

Weliswaar is dit offtopic :-X Empty Village is een vertaling van mijn achternaam. Deze bijnaam is in de 80-er jaren in mijn hardrock-tijd ontstaan tijdens gesprekken met leden van hardrockbands waar ik bevriend mee was. Die vroegen wat mijn achternaam betekende en dit is de vertaling / uitleg die er het dichtste bij kwam  ???  ::tandpastasmiley::  ;D

Gek zijn is gezond

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 15-09-2004, 22:26:38 »
Het viel me op dat de Belgen maar zeer weinig meenamen van de Hollandse camping. Volgens de beelden die we gezien hebben eigenlijk alleen maar wat kokosnoten. Toen ik hoorde wat de prijs zou zijn van de Robinsonproef had ik zoiets van: direct al het eten verstoppen.  >:D
Vorig jaar plunderden Bjorn en Jutta zowat het andere kamp, op het al bijna spreekwoordelijke bouillonblokje na.