Auteur Topic: Is een goede fysiek een ''must'' om te overleven (denk bijv. aan Henk)  (gelezen 11509 keer)

Offline beachbum

• Forumlid
Met alle respect voor henk. Is hij wel in staat om mee te doen aan deze expeditie? Hij is mijns inziens fysiek te .zwak en kan het Nederlandse team schade berokkenen. Worden de deelnemers wel fysiek getest bij de aanmelding. ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 28-09-2004, 13:58:08 door beachbum »

Offline nelleke

• Forumlid
Re: Is Henk een gevaar voor het Nederlandse kamp?
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2004, 20:53:17 »
Wat is dat nou voor een onzin!

Henk heeft zijn ware aard nog niet kunnen laten zien. Je veroordeelt iemand op één halve uitzending.

Of is het omdat hij oud is?

Offline christoph

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2004, 21:09:37 »
Voor ons Belgenland moet Henk blijven. Henk is uwen hoop in bangen dagen.

Henk for President ::joehoe::

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2004, 21:38:35 »
Wat het testen betreft, dit gebeurd zowel lichamelijk als mentaal. en wel zeer uitgebreid, Henk is hier doorheen gekomen en hij zou dus in staat moeten zijn om dit ook lichamelijk vol te houden. Helaas heeft zijn kracht hem te snel in de steek gelaten en houdt hij de eer aan zichzelf. Hulde! "Dit kon de Nederlanders wel eens sterker maken. 
Gek zijn is gezond

Offline marathonman

• Forumlid
  • alles is voor Bassie
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2004, 21:58:26 »
Henk heeft een conditie van een kapotte schildpad.

Jammer voor Henk, maar zijn vrouwtje zal blij zijn dat hij weer lekker op de bank ligt. ::zwaai::

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2004, 22:14:10 »
Henk..you are the best ::bravo::Complimenten voor Henk dat hij al vrij snel, (ook al werd hij gedwongen die keuze te maken)inzag dat hij het lichamelijk niet meer op kon brengen...
petje af

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2004, 22:18:05 »
Nou, ik vind Henk helemaal niet zo slimbo. Hij heeft blijkbaar niet naar vorige uitzendingen gekeken van ER, maar iedereen die zich vrijwillig eruit laat stemmen of het opgeeft, daarvoor telt dus de stemming niet en wordt er alsnog gestemd.
Ik begreep dus niet die verbaasde smoeltjes vanavond.

Als Henk het slim had gespeeld, had hij zich gewoon laten wegstemmen en iedereen afzonderlijk dat ingefluisterd, zo van, stem mij maar weg!!!!!

Wat wel voor hem pleit nu, is het feit dat hij nogal pissig werd toen hij merkte hoe Klaar, de creatieve geest van de groep, was weggestemd.
Dat werd hem niet in dank afgenomen, maar hij zei wel wat hij er van vond dus.

Dus daarmee is voor mij Henk ok!!!!!!  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2004, 22:39:42 »
Nachtvlinder , dat hebben ze naar mijn idee ook: afgesproken om Henk weg te stemmen. Dit blijkt uit de blikken van de overige ER deelnemers, toen EP zei dat ze toch moesten stemmen. Henk had niet zo eerlijk moeten antwoorden.
Ronald was ook verbaasd dat hij alsnog moest stemmen, en vroeg of hij niet alsnog op Henk kon stemmen.
Zal wel doorgeklikt zijn door filmers.

Offline marathonman

• Forumlid
  • alles is voor Bassie
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2004, 22:49:11 »
Nachtvlinder , dat hebben ze naar mijn idee ook: afgesproken om Henk weg te stemmen. Dit blijkt uit de blikken van de overige ER deelnemers, toen EP zei dat ze toch moesten stemmen. Henk had niet zo eerlijk moeten antwoorden.
Ronald was ook verbaasd dat hij alsnog moest stemmen, en vroeg of hij niet alsnog op Henk kon stemmen.
Zal wel doorgeklikt zijn door filmers.

Ik denk dat Robinsoner gelijk heeft, uit vorige jaargangen is gebleken dat de filmers niet te vertrouwen zijn. :-X

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2004, 22:50:09 »
Ja Robinsonner, misschien heb je wel gelijk. Ik vind zowiezo dat de filmcrew zich nergens mee moet bemoeien. Dit pakt altijd nadelig uit voor het betreffende kamp. >:(

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2004, 22:58:07 »
Ik vind wel dat Ernst-Paul moet weten wat er speelt in het kamp. Dan kan hij gerichte vragen stellen op de eilandraad.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 12-09-2004, 23:19:12 »
Nou, mij lijkt toch?? dat als je daar zit, dat je toch ook ziet wanneer je gefilmd wordt??
Ze namen ook uitgebreid afscheid van elkaar in het water al.. de hele groep weet toch op dat moment dat het gefilmd wordt, dus dat zeker ook EP dit weet???

En filmers zijn filmers.. hun taak is om te filmen, en niet om te gaan beslissen welke fragmenten EP wel of niet te zien krijgt??

Offline nelleke

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2004, 03:34:33 »
Even terugkomen op de stelling van Beachbum ::niet-ok:::

Je oordeel over Henk is nergens op gebasseerd, ik vraag me af of jij wel in staat zou zijn een week zonder je luxe leventje te kunnen functioneren op dit eiland, laat staan om loodzware proeven te doorstaan.

Misschien ben jij de geschikte kandidaat voor E R 2005? Dan kunnen wij ons om jouw amuseren.

::trots::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2004, 13:24:31 »
Henk blijkt geen gevaar voor het Nederlandse kamp. Verre van zou ik zeggen.
Henk bezit nl. de eigenschap in te zien wat hij wel en niet kan, wanneer te stoppen. Zoiets lijkt me een hele moeilijke beslissing, die je niet zomaar neemt.
er was eens......

Offline marathonman

• Forumlid
  • alles is voor Bassie
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2004, 13:33:12 »
Jammer dat Henk niet eerder (voor aanvang van zijn gewaagde expeditie) zijn beperkingen heeft ontdekt.

Getuigt niet van al teveel zelfkennis, jammer voor de overige Nederlanders op het eiland.

Enige pluspunt aan zijn verblijf is dat Froukje nu een extra tegenstem heeft gekregen, mede door het ietwat domme handelen van vriend Henk.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2004, 14:50:20 door marathonman »

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2004, 14:33:18 »
Henk blijkt geen gevaar voor het Nederlandse kamp. Verre van zou ik zeggen.
Henk bezit nl. de eigenschap in te zien wat hij wel en niet kan, wanneer te stoppen. Zoiets lijkt me een hele moeilijke beslissing, die je niet zomaar neemt.

Kan er maar 1 ding over zeggen:  ::ok::

Over de filmers: hehe het lijkt me logisch dat de programmamakers alles te weten komen. Je kan toch geen programma maken met maar de helft van de informatie!?!?!? Reken er maar op dat ze alles maar dan ook ALLES tot in de detais uitspreken, onder de loep nemen en analyseren! Om vervolgens de rest van het programma er op af te stellen. Denk je bijvoorbeeld dat het toevallig was dat Judge de hele tijd over kipnuggets zat te janken en dat ze bij de veiling TOEVALLIG kipnuggets hadden liggen? Nee dus.
Angel of the first degree

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 13-09-2004, 14:50:05 »
Beste nelleke,
Dat ik de fysieke gesteldheid van Henk zwaar in twijfel trek, heeft niets te maken met Henk persoonlijk. Integendeel zelfs, Henk is heel goed in staat dat zelf te onderkennen hetgeen ik zeer respecteer. Hiermee is dus mijn punt bewezen. Iemand die fysiek niet in staat is om mee te komen, zal een beduidende risicofactor zijn in zijn eigen kamp mits hij niet mee hoeft te doen aan fysieke inspanningen. Vergeet niet dat er veel op het spel staat. Conclusie: fysieke achterstand is een gevaar, hetgeen niets te maken heeft met de persoon in kwestie. Jammer dat je je dit zo persoonlijk aantrekt Nelleke.

Offline BE- FITES

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2004, 15:29:50 »
Leuke gast die Henk maar hij was zijn rolator vergeten om die andere gasten te kunnen bij benen. ::oink::
Vind dat raar dat zulke mensen niet aan een fysieke test onderworpen worden. Zeker ook voor zijn eigen veiligheid. Gelukig is Henk er zelf er achter gekomen om zich zelf niet voor .... te zetten en heeft hij een verstandig besluit genomen om de groep te verlaten. Wel belachelijk is dat ze niet hebben overlegd voordat Henk er zelf is uitgegaan wat betreft de regels van het spel Robinson.    ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 13-09-2004, 15:43:16 door BE- FITES »

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #18 Gepost op: 13-09-2004, 15:46:48 »
Vind dat raar dat zulke mensen niet aan een fysieke test onderworpen worden.

Lees e.e.a. er nog maar eens op na (o.a. de mediaberichten, er zijn zeer strenge mentale en fysieke testen).
Gek zijn is gezond

Offline zwijntje

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 13-09-2004, 17:17:28 »
ik ben het volkomen met beachbum eens ome henk was de zwakste schakel nelleke, ::zwaai:: xxx  zwijntje