Sinds afgelopen zondag en maandagavond met de extra uitzending portretjes, zit ik weer helemaal in de ban van ER.
Kijk hier iedere dag ook even op deze site.
Was vanavond gewoon vrolijk omdat er om half zes nog een herhaling was van ER.
Baal ongelooflijk dat mijn videorecorder stuk is, anders zou ik iedere aflevering nu opnemen.
Maar!!!
Waarom wordt ER toch niet iedere avond uitgezonden? Zoals destijds Big Brother?
Ik lees over steeds hogere kijkcijfers, in mijn omgeving raken steeds meer mensen ook geinteresseerd, en ik vind het nu al bijna echt irritant worden dus, dat van 1 week fantastische avonturen, zoveel gesprekken, gebeurtenissen, emoties, intriges, karakters, mensen, je nog geeneens een uurtje tv te zien krijgt?
Genoeg materiaal toch voor de makers om hier waanzinnig interessante tv mee te maken? voor de deelnemers ook veel leuker denk ik, dat ze niet meer in 2-3 minuten worden neergezet.. maar allemaal beter uit de verf kunnen komen zo?
En volgens mij zal de serie alleen nog maar populairder worden dan ooit, wanneer we nog meer te zien krijgen??
Want ik hoor dus ook juist veel de kritiek van mensen die niet kijken.. dat ze het te weinig zendtijd vinden, en dat uurtje per week gewoon stomweg te weinig om zich te kunnen inleven in de kandidaten!
Zelf voel ik me al bijna helemaal verslaafd aan dit programma, zeker nu er ook nog de mangrove is bij gekomen..