Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Jeroen  (gelezen 14934 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Jeroen
« Reactie #20 Gepost op: 27-09-2004, 12:25:12 »
Aansluitend op het voorgaande wat ik heb geschreven wil ik aan Jeroen vragen hoe hij er nu zelf op terugkijkt dat hij deze, in onze ogen, stomme zet heeft gedaan???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 27-09-2004, 23:44:31 »
Hallo Jeroen,

Ben je in het dagelijkse leven ook zo'n ontzettende meeloper die continu zijn mening bijsteld in zijn eigen voordeel??

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #22 Gepost op: 28-09-2004, 09:21:18 »
Jeroen,

het feit dat je bekend maakte uit de expeditie te willen en daarna toch terug komen op je beslissing lijkt mij een tactisch spel. (Een waar ik persoonlijk niet zo dol op ben, maar het kan en mag zo worden gespeeld). Hoe voelde je toen dit terug ketste en je bijna uit de expeditie werd gestemd?

Daarnaast ben ik en anderen met mij nieuwsgierig naar bij welke club(s) je hebt gevoetbald?

Gek zijn is gezond

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 29-09-2004, 13:05:53 »
Als ik alle berichten zo lees, begrijp ik eruit dat er een he-le-boel mensen zijn die een mening hebben over het een of ander, en die mening dus nooit meer bijstellen.
Lijkt mij erg onwaarschijnlijk en ik vind het dan ook overdreven om Jeroen direct een meeloper te noemen. Wij kennen de daadwerkelijke omstandigheden niet, wij zien slechts een fractie van wat er allemaal gebeurt. Wie weet heeft Mo hem wel uitgemaakt voor rotte vis, of is er iets anders voorgevallen en was Ronald daarom wat geemotioneerd.
Dat hij toch besluit om te blijven, toont toch ook karakter. Ook ik hem mijn mening weleens bij moeten stellen, nadat ik een andere kant van een verhaal heb gehoord, of argumenten hoorde waar ik zelf niet aan heb gedacht. Menselijk zou ik denken.

Helaas krijg ik de indruk dat Jeroen hier niet gaat reageren, en wie weet, is dat wel verstandiger. Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat hij terug kan kijken op een wereldervaring die niet veel mensen met hem delen!

Offline Viking22

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 29-09-2004, 21:25:46 »
Ik ben het volledig met Robinsonner eens  ::bravo::
De kritiek wordt hier met de dag gekker zonder dat wij alle ins en outs kennen  ::ohno::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #25 Gepost op: 30-09-2004, 00:51:26 »
De kritiek wordt hier met de dag gekker zonder dat wij alle ins en outs kennen  ::ohno::

Dan is de kritiek dus bestemd voor de programma-makers...Of je moet gewoon niet kijken naar dergelijke programma's of de forums niet volgen als je niet tegen kritiek kan ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #26 Gepost op: 30-09-2004, 09:19:21 »

Maar wij zullen nooit alle ins en outs kennen want wij zien maar een deel wat gebeurt. Dit soort fora is om meningen te uiten. Deze mogen best kritisch zijn mits ze beschaafd blijven! Ik heb hier zowel kritiek gehad op Mick als het voor hem opgenomen! Ik heb hier ook een kritische vraag gesteld aan Jeroen. Het staat hem vrij hier op te antwoorden of niet. Geeft hij antwoord dan kan het zijn dat hierdoor mijn mening gewijzigd wordt, komt er geen antwoord dan kan ik niets anders doen dan mijn mening vormen op hetgeen ik gezien en gehoord heb.

Ik heb in vorige seizoenen diverse malen mijn mening bijgesteld over kandidaten en dit zelfs gepost. Als voorbeeld Vond ik Judge in het begin sympathiek en is mijn mening gaandeweg veranderd, Robin vond ik in het begin een vreemd figuur maar ben hem echt gaan waarderen, Richard vond ik eerst een echte l*l, maar later vond ik hem wel de terechte winnar.

Krtiek en mening vormen mag, daar is een forum voor. Kritiek mag ook hard zijn mits het maar fair gebeurd ::ok::
Gek zijn is gezond

Offline moosjuh

• Forumlid
  • frank is een kanjer !!!
« Reactie #27 Gepost op: 2-10-2004, 18:11:24 »
oei oei jeroen, dat zijn veel negatieve kritieken hier op het forum.
hoe voelt dat om dat zo terug te lezen?..
mijn vraag is... wie is voor jou de favoriet bij de nederlanders?...
en wie is jou favoriet bij de belgen?...
            groetjes van moosjuh

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 4-10-2004, 03:17:47 »
Dat was dus exit Jeroen vanavond.

Ik denk niet dat het voor de spanning iets uitmaakt in de volgende uitzendingen.
Absoluut geen ER vechters mentaliteit, die juist het kijken ernaar zo leuk maakt.
Het was en is mij nog steeds niet duidelijk wat hij hier nu wilde bereiken of wilde ontdekken. Daarvoor wankelde hij teveel heen en weer in allerlei vage dingen.

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 4-10-2004, 08:32:28 »
Denk ook niet meer dar Jeroen hier komt om antwoorden te geven  ::ohno::

Begrijpelijk, maar toch jammer.
Hij had misschien zijn situatie iets beter kunnen uitleggen ofzo. De productie maakt er maar wat van en daarom vinden de meesten hem maar een slap figuur nu... En misschien had ie /echt/ wel een goede reden om eruit te willen... who knows.

(Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat je opstapt, voordat Ronald terug op het eiland is... ???)
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 4-10-2004, 12:10:36 »
Dat deden ze natuurlijk om Ronald nog een keer te pakken, na het vertrek van Patrick en Henk. Ronald is nu de enige NL man.
Maar het vertrek van Jeroen vind ik heel erg vaag. Geen emotie, niets. Ook heb ik de kampleden niet veel gehoord over zijn vertrek. Vreemde wending weer. Je moet niet zo snel opgeven als je wat tegenstemmen hebt gehad.

Offline Groene Kleur

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2004, 14:20:46 »
Vind het sowieso opmerkelijk dat er nog zo veel kandidaten vrijwillig uitstappen.
Raar ook dat ze dan OOK nog eens direct weg willen en hun kamp dus achterlaten met gegarandeerd een zwarte stem, voor wie dan ook. Blijf dan iets langer (helemaal als er een eilandraad dreigt te komen) en laat je dan wegstemmen, zou ik zeggen!
Of zet je in elk geval in voor de proeven, daar ben je toch OOK voor gekomen???

Of niet.  ???
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline jeroenfatsoen

• Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2004, 14:33:57 »
Hallo liefhebbers van survival!

Ik ben blij met alle reacties en ik kan er wel om lachen. Zoals sommigen van jullie reageren zo wordt er ook tv gemaakt. Een en al sensatie. Ik geef toe ik was misschien wel niet interessant genoeg en niet in de picture. Maar neem van mij aan naast alle opdrachten die je voor de camera moet doen was er een hoop lol, en zeker van mijn kant. Maar dat wil en mag de kijker waarschijnlijk niet zien. Ik heb respect voor iedereen getoont. Zoals ik weg ben gegaan kan ik mij voorstellen dat het raar over komt. Maar neem van mij aan er is heel wat aan vooraf gegaan en niet alleen die drie stemmen of een ruzie. Die ruzie was voor mij wel een rede om Ronald en Shandi niet zo achter te laten, maar toen dat weer enigsinds bijgelegd was was het voor mij genoeg. Denk wat je er van wil denken daar zijn we allemaal vrij in! Maar pas als je het meegemaakt hebt heb je een goed programma voor jezelf en de mensen die je lief hebt. TV is manupulatie van de werkelijkheid.

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2004, 14:36:40 »

Ik ben blij met alle reacties en ik kan er wel om lachen. Zoals sommigen van jullie reageren zo wordt er ook tv gemaakt. Een en al sensatie. Ik geef toe ik was misschien wel niet interessant genoeg en niet in de picture. Maar neem van mij aan naast alle opdrachten die je voor de camera moet doen was er een hoop lol, en zeker van mijn kant. Maar dat wil en mag de kijker waarschijnlijk niet zien. Ik heb respect voor iedereen getoont. Zoals ik weg ben gegaan kan ik mij voorstellen dat het raar over komt. Maar neem van mij aan er is heel wat aan vooraf gegaan en niet alleen die drie stemmen of een ruzie. Die ruzie was voor mij wel een rede om Ronald en Shandi niet zo achter te laten, maar toen dat weer enigsinds bijgelegd was was het voor mij genoeg. Denk wat je er van wil denken daar zijn we allemaal vrij in! Maar pas als je het meegemaakt hebt heb je een goed programma voor jezelf en de mensen die je lief hebt. TV is manupulatie van de werkelijkheid.

Bedankt voor je mooie reactie, Jeroen :) ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2004, 14:41:30 »
Ik snap wat je bedoelt, Jeroen, maar nog steeds zijn wij in het gewisse wat er dan wel is gebeurd. Wij kunnen niet anders dan oordelen dan alleen oordelen over wat we te zien krijgen. Kan je vertellen over wat 'er dan nog meer vooraf was gegaan?'

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2004, 14:48:33 »
Ja Jeroen ik vind het ook leuk dat je toch hier gereageerd hebt!  ::bravo::

.... alleen weten we nou inderdaad nog niet hoe het dan wel gegaan is ....
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #36 Gepost op: 4-10-2004, 15:05:57 »
Hoi Jeroen

Goed dat je alle kritiek (want dat was niet weinig) zo goed opneemt, volgens mij is het niet makkelijk. We krijgen natuurlijk maar een klein deel te zien, maar er zit idd niks anders op dan dat wij DAAR onze mening over geven!

(komt er nog een The Day After met jou?)
Angel of the first degree

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 4-10-2004, 16:38:36 »

....Zoals ik weg ben gegaan kan ik mij voorstellen dat het raar over komt. Maar neem van mij aan er is heel wat aan vooraf gegaan en niet alleen die drie stemmen of een ruzie. Die ruzie was voor mij wel een rede om Ronald en Shandi niet zo achter te laten, maar toen dat weer enigsinds bijgelegd was was het voor mij genoeg.....

------

Nou, nu je hier toch was? waarom vertel je dan ook niet de rest wat er dan wel nog niet meer gebeurd is?? of is dat ook allemaal nog geheim en krijgen we dat in de day after een keer te zien nog??

Het komt nu ook over, alsof je bleef om te bemiddelen tussen Ronald en Shandi.. maar dit ging toch om een ruzie tussen Mo en Shandi?? en Ronald was toch de leider/coordinator?? jij liep je daar dus een beetje op te werpen als de onzichtbare leider/coordinator/vredestichter??

quote gefixt - Test
« Laatst bewerkt op: 4-10-2004, 17:49:26 door Test »

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 5-10-2004, 11:37:04 »
Hee Jeroen, heb je geen spijt gehad dat je bent weggegaan? Het was toch misschien nog wel even vol te houden tot de samensmelting, dan waren er misschien nieuwe vriendschappen ontstaan? En had je geen idee van de mangrove-bewoners? Ik weet dat tv een hoop vervormt, maar het lijkt niet alsof je er helemaal doorheen zat, het leek meer zo van: oh, nou ik denk dat ik maar eens opstap.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #39 Gepost op: 5-10-2004, 12:42:26 »
Hallo Jeroen,

heel knap dat je hier ondanks alle kritiek, die zeker ook niet mals was, je hier toch een reactie hebt gegeven. Daar heb ik wel respect voor ::ok:: ::ok:: ::ok::

Het probleem is dat wij als kijkers ons oordeel en onze mening moeten baseren op wat wij zien ??? Elke toelichting of uitleg van een van de deelnemers is dan ook zeer welkom.

Als voetballiefhebber, had ik indien mogelijk toch nog graag even geweten waar je gevoetbalt hebt/
Gek zijn is gezond