Auteur Topic: Wat is het persoonlijk item van:  (gelezen 13226 keer)

Offline Kritje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Wat is het persoonlijk item van:
« Gepost op: 9-09-2004, 10:54:43 »
Iedere deelnemer mag een persoonlijk item meenemen.
Na aflevering 1 zijn er nog niet veel bekend, maar uiteindelijk zullen we ze allemaal weten.

we beginnen met

Deelnemer:                 Item:
Henk                       fles Beerenburg

P.S. geachte beheerders; is dit ook iets voor de profielen van de kandidaten ??
Help me, I'm an ER-addict

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Wat is het persoonlijk item van:
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2004, 11:00:31 »
Kelly... een fles wodka
Ja hoor!
Prima Idee!  ::ok::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2004, 11:01:32 »
Frank:     indianentrom
Ernestine: liedboek

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2004, 11:10:21 »
ik zou toch geen liedboek meenemen hoor.. ::ohno:: je hebt toch veel meer plezier van een pak instant tompoezen?? ofzo ;D

wat zouden jullie meenemen?

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2004, 11:22:00 »
Kelly: fles Wodka..? Iig een fles sterke drank als ik het goed begrepen heb uit haar promofilmpje afgelopen maandag...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2004, 11:22:32 »
Kelly: fles Wodka..? Iig een fles sterke drank als ik het goed begrepen heb uit haar promofilmpje afgelopen maandag...
kijk dat is een goede keuze!! ;D

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2004, 11:33:32 »
Volgens mij zei ze daar wodka.. zal t nog eens nakijken ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2004, 13:49:21 »
Iedere deelnemer mag een persoonlijk item meenemen.
Na aflevering 1 zijn er nog niet veel bekend, maar uiteindelijk zullen we ze allemaal weten.

we beginnen met

Deelnemer:                 Item:
Henk                       fles Beerenburg

aha, dat snapte ik al niet, vandaar die fles,

petje af

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2004, 16:42:33 »
Kelly werd WodkaKelly genoemd door haar vriendinnen thuis. Op het eiland was ook een shot dat ze zo genoemd werd, maar of ze haar eigen wodka mee heeft genomen weet ik niet. Het zou (bijvoorbeeld) ook kunnen zijn dat ze de samensmelting heeft gehaald, Henk nog wat Berenburg overhad en dat met haar oa deelde, en dat die Berenburg bij gebrek aan wodka dus "wodka" werd genoemd... Of heb ik nu een hele levendige fantasie?

Hmmm misschien is het wel logischer als ze inderdaad haar eigen zoepsel mee had...

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar zon en zuip samen... Wordt vast leuke televisie!  ::trots::
Angel of the first degree

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #9 Gepost op: 9-09-2004, 17:43:43 »
Ik dacht gezien te hebben bijhet voorstellen van de kandidaten dat Mo(hamedà een bidtapijt bijhad. Als islam gelovige kan ik dat best begrijpen maar voor de groep is dat geen nuttig voorwerp....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 9-09-2004, 17:57:14 »
weten jullie zeker dat Henk geen overhead projector bij zich had?  ::rofl::
sic transit gloria mundi

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 9-09-2004, 18:22:58 »
Ik dacht gezien te hebben bijhet voorstellen van de kandidaten dat Mo(hamedà een bidtapijt bijhad. Als islam gelovige kan ik dat best begrijpen maar voor de groep is dat geen nuttig voorwerp....

Nou ja, 'n indianentrom en 'n liedboek zijn ook niet echt nuttige voorwerpen voor de groep.  ::)

Maar daar schijnen de meeste kandidaten ieder jaar last van te hebben. Nemen niet echt 'n nuttig voorwerp mee, maar meer iets voor hun eigen gemoedstoestand of iets dat ze aan thuis doet herinneren. Ik denk dat ik toch zou kiezen voor 'n meer nuttig voorwerp als 'n visnet (maar misschien mag dat wel niet) of 'n spiegel ofzo (kan gebruikt worden om vuur te maken, maar ook om af en toe 'ns te kijken hoe veel je al afgevallen bent  ;D )

Offline JiLL

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 9-09-2004, 20:24:30 »
volgens mij heb ik vorig jaar gelezen dat de kandidaten een beetje 'gepusht' worden een bepaald voorwerp mee te nemen... Iets dat hun persoonlijkheid omschrijft... Lijkt me wel logisch, anders zou je toch idd een visnet ofzo meenemen?

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #13 Gepost op: 10-09-2004, 09:30:08 »
Ik zou zelf als persoonlijk voorwerp denken aan iets dat nuttig is voor de expeditie, een werphengel ::ok:: visnet ::ok::pijl en boog ::ok:: doosje lucifers waterdicht verpakt ::niet-ok:: eenb survival mes ::ok:: eventueel snorkel of duikbril  ::ok::
Gek zijn is gezond

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 10-09-2004, 10:26:01 »
Op het inschrijfformulier stond al: welke items zou je mee willen nemen (GEEN SURVIVALITEMS!!!) of iets in die richting.

Persoonlijk zou ik een dagboek meenemen (verwerken), muziek (hoop in bange dagen), en mijn fototoestel (vastleggen). Ook niet nuttig voor de groep, wel nuttig voor mij.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #15 Gepost op: 10-09-2004, 11:34:46 »
Op het inschrijfformulier stond al: welke items zou je mee willen nemen (GEEN SURVIVALITEMS!!!) of iets in die richting.

Persoonlijk zou ik een dagboek meenemen (verwerken), muziek (hoop in bange dagen), en mijn fototoestel (vastleggen). Ook niet nuttig voor de groep, wel nuttig voor mij.

Dat verklaart een hoop, toch geloof ik dat er wel eens " survivalitems "  zijn meegenomen? Vlat een duikbril snorkel onder survival items. Een zakmes met heel veel mogelijkheden??? Of een grote rol touw, een boek over survival technieken?
Gek zijn is gezond

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 10-09-2004, 12:07:30 »
als je dan toch drank of drinken mee mag meenemen, mag je dan ook iets van eten meenemen? Bijvoorbeeld cup a soup....
petje af

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 10-09-2004, 12:51:33 »
Volgens mij wel. Vorig jaar was er toch ook een deelnemer die bouillonblokjes had meegenomen van thuis. Toen Jutta en Bjorn het kamp van de tegenstanders gingen plunderen had Jutta er 1 laten liggen omdat ze het niet over haar hart kon verkrijgen om alles mee te nemen. Dat werd overigens verkeerd uitgelegd toen door Gio maar dat is weer een heel andere discussie ;)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Nelisje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 10-09-2004, 15:02:46 »

Dat verklaart een hoop, toch geloof ik dat er wel eens " survivalitems "  zijn meegenomen? Vlat een duikbril snorkel onder survival items. Een zakmes met heel veel mogelijkheden??? Of een grote rol touw, een boek over survival technieken?

Ja en het slagersmes van Richard... Was zo ongeveer het meest nuttige item van die serie... Ik weet niet meer hoe het de vorige jaren zat met het survivalgehalte van de items, wel dat het niet gezegd is dat wat je op je formulier zet, dat je dat ook MOET meenemen. Ik herinner me bijvoorbeeld dat ze vorig jaar een hele stapel items mee mochten nemen, waar dan door Fatima en Bjorn uit gekozen moest worden.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2004, 16:04:00 »
er zijn van die grote survival messen, kun je alles mee snijden, zit vaak vuursteentjes, lucifers of iets dergelijks in het handvat. De kop van het handvat is een kompas. Zo iets zou wel makkelijk zijn  ::ok::
Gek zijn is gezond