Potverdorie,
Heb ik net bedacht dat ik zo'n topic wil openen en blijkt het alweer te bestaan. Nou ja, dan ga ik maar mee doen, want dit is de eerste topic die ik echt volledig interessant vind.
Wat ik bij mezelf ontdek is dat ik eigenlijk alleen nog geinteresseerd ben in de mangrove, want daar zijn de echte survivors bezig. In de kampen vind ik het luxe, terwijl dat in de ogen van de kampleden niet zo is en als ik er zou zitten zou ik het zeker niet als luxe beleven. Zij menen nog dat ze het echt zwaar hebben. Ik weet ook amper wie er in de kampen zitten, er zijn maar enkele duidelijke figuren, en helaas(ik ben zelf een vrouw) zijn dat vooral de mannen.Mohammed en Henk.
Dit is voor het eerst dat ik geen duidelijk beeld krijg van wie wie is. Heeft dat te maken met de regie, die vooral de mangrove belicht, of zitten er in de kampen niet de meest sprekende figuren. Ik besef meer en meer de macht van de programmamakers, terwijl ik tegelijkertijd hun integriteit niet direct in twijfel trek.Als er 3 kampen zijn lijkt het me logisch dat de uitzendtijd wordt vergroot, dan komt iedereen beter tot zijn recht.
Vorige afleveringen hoefde ik maar 2 afleveringen foto's en beschrijvingen bij de hand te hebben, maar nu had ik bij aflevering 5 nog niet iedereen in beeld, zelfs met Psychologiemagazine met foto's en beschrijvingen.
Is het nog wel eerlijk zo?
En wat ik me ook afvraag, en misschien kan iemand van de crew me daar antwoord op geven, is: als 1 van de moerasketiers wordt gesnapt, gaat die persoon er dan uit of iedereen uit de mangrove?
Of gaan de kampleden achter de anderen aan om ze te "spotten" en verdwijnen ze alsnog?
We moeten natuurlijk wel iets meer weten als we gaan gokken wie er blijft of niet. Wat zou ik het fijn vinden als ER (semi)live zou worden uitgezonden, nu weten de insiders de antwoorden al en wij lopen achter de feiten aan.Hoe houden ze trouwens hun mond? En dan heb ik het ook over de crewmembers die hier geregeld op het forum verschijnen!
Wat wordt het criterium, de echte survivors in de mangrove of de "luxe" kampleden? Verwarrend allemaal.En wat hebben jullie voor een volgend seizoen in petto, dit lijkt me moeilijk te evenaren.
Wel heel leuk deze extra uitdaging voor de deelnemers!Stel dat een kamplid wint, hoe groot zal zijn/haar overwinningsgevoel zijn als de beelden van de magrove hem/haar bekend worden?
Terwijl jullie allemaal lekker op één oor lagen was ik wakker, want nachtdienst, ik hoor hopelijk morgen weer wat van jullie,
dag, amarante