wist niet dat klaar zo grappig was.. eerlijk gezegd iriteerde ze mij meer... iedere keer als ze in beeld was had ik zo iets van zappen... volgende... ze is gewoon niet mijn robinson... maar nu je de uitspraken zo leest is ze inderdaad erg grappig... dat heb ik dan weer gemist
weet je wat ik grappig vond.. toen matt frank en marjolein die opkikker kregen... (je weet wel die matt won en toen ipv peter en mo, frank en marjolein meenam...)
toen marjolein onder de douch stond en matt zoiets opmerkte als: " waarom heb ik een godsnaam een vrouw meegenomen???"
en later toen ze met zijn drieën in bed kropen en marjolein zich in het midden nestelde maakt matt ook een leuke op merking (of was het toch frank???) "marjolein als je vannacht wat voelt dan ben ik het..."
ik weet het niet meer precies wat er gezegd is, want ik heb ze ondertussen allang weer afgenomen geloof ik (alleen de laatste 2 nog niet)... maar dit is me nog wel bij gebleven... ik vond het geweldig...
en de blik van matt toen ze met zijn drieën weer terug kwamen in het kamp toen ze terug kwamen van hun uitje en de afvallers terug zagen... (met name mick en ronald)... hij was oprecht zeer verbaasd...