Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Shandinella die een mooi papiaments spreekwoord uitlegt aan Mick: Een kreeft moet je eerst koken om zijn schoonheid te zien....De reactie van Mick: Dan moeten wij Klaar maar koken,hé!!!!
Ik moest persoonlijk erg hard lachen om Mo die bij de eilandraad met een beteuterd gezicht zegt: "Ze hebben mijn naam verkeerd geschreven" waarop vervolgens zijn eigen briefje te voorschijn komt waarop "Roland" staat. En dan die blik daarna: .... zouden ze doorhebben dat ik dat heb geschreven?....
Dat muziekje toen ze op die balken stonden te springen en natuurlijk Klaar & Mick (bij dat net vooral)
IDD De Baas.. was Klaar En de Chef.. Mick
EP over de zakken met post die Darline bij zich heeft:“Mick, Shandinella en Darline kunnen het toch niet laten om al stiekem te kijken”Hoezo stiekem, de camera staat er bovenop!
The One Woman Show van Klaar, compleet met pantomime en liedje!!!!!
Ik vond Klaar toppie bij de day after. Ze typeerde Marjolein erg raak. Kleine Marjoleine met de grote bimbam
Ik ben Belg, en ik heb geen idee wat die day-after is die blijkbaar bij jullie in Nederland wordt vertoond. Weet iemand of dat ook nog vertoond wordt in België?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
346 gasten en 4 vaste bezoekers