Ik snap niet waarom iedereen het zo erg vind dat er vergadert wordt in het Nederlandse kamp. Vind het juist wel een goed idee! Bovendien als je op zo'n eiland zit is er niet veel anders om over te praten tijdens het avondeten dan wat er allemaal die dag goed en fout is gegaan, ga je vanzelf van analyseren en vergaderen. (kan ik me zo voorstellen)
Maar mijn favorieten van het Nederlandse kamp zijn:
1. Patrick, gaat het ver schoppen als hij ten minste niet instort volgende week. Is denk ik een erg sympathieke man en werd in de eerste aflevering een beetje afgeschilderd alsof hij per se de leider wil zijn maar daar heb ik in de afgelopen afleveringen niet meer iets van terug gezien. Hij heeft zich denk ik goed aangepast aan de situatie en zit meer in de groep. Die verdient het wat mij betreft om ver te komen.
2. Shandinella, omdat zij volgens mij fysiek erg goed is en heb tot nu toe nog geen slecht woord van haar gehoord en ik mag haar dus tot het tegendeel bewezen is.
Favorieten in het Belgische kamp:
1. Mohamed, veel sterker dan ik in het begin dacht, jammer dat hij een somplot tegen Mick wou doen, spreekt een beetje tegen hem, maar kan hem eigenlijk niks kwalijk nemen, had precies hetzelfde gedaan.
2. Peter, heb nog niet veel van hem gezien maar ik denk dat hij in de loop van het programma wel beter naar voren zal komen.
Xx
oompah