Auteur Topic: [Kandidaat Be] Peter  (gelezen 9290 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
[Kandidaat Be] Peter
« Gepost op: 28-08-2004, 14:58:28 »

Leeftijd:  34 jaar

Beroep:    Chocolatier

"Ik ben gewend om te commanderen en dacht niet dat ik ertegen zou kunnen om gecommandeerd te worden. Thuis gaven ze me maximaal 14 dagen."

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Peter
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2004, 14:45:52 »
Interessant, dit roept vragen op heeft Peter veel gecommandeerd, dit kan heel slecht vallen in een groep, of heeft hij langzaam het leiderschap op zich genomen?
Gek zijn is gezond

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2004, 17:36:58 »
De Mensen hebben weinig te zeggen over Peter haha ik vind het wel een goede kandidaat iemand die veel op de achtergrond is maar dit is de kandidaat waarvan ik zeker weet dat die bij de samensmelting komt!!!...!!!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #3 Gepost op: 29-09-2004, 08:55:55 »
Alleen het aantal reacties hier op Peter is veelzeggend. Onopvallend en een beetje kleurloos, maar daarmee kun je een eind komen.
Gek zijn is gezond

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2004, 00:49:43 »
Alleen het aantal reacties hier op Peter is veelzeggend. Onopvallend en een beetje kleurloos, maar daarmee kun je een eind komen.
Ja ..dat denk ik ook wel..de echte PETER moeten wij nog zien   ::jaja::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #5 Gepost op: 10-10-2004, 22:20:10 »
toch is peter bij de samensmelting gekomen haha wist het wel

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-10-2004, 08:39:03 »
Vond Peter ook nogal kleurloos, maar gisteren zei hij iets wat mij helemaal niet aanstond. Ik weet het niet letterlijk, maar het was volgens mij zoiets als "Marjolein heeft al 5 jaar geen vriend, maar ik snap nu wel waarom."
Natrappen in die interviews is wat de meeste kandidaten wel doen, maar ik vond dit wel erg laag en vals. Wat heeft het er uberhaupt mee te maken. Het is te vergelijken met wat de vrouw van Mick over Mitch zei in de Day After: "Voor mij is dat geen echte vrouw". Sloeg ook al nergens op.
 ::zwaai::.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7 Gepost op: 11-10-2004, 08:43:52 »
"Marjolein heeft al 5 jaar geen vriend, maar ik snap nu wel waarom."
Natrappen in die interviews is wat de meeste kandidaten wel doen, maar ik vond dit wel erg laag en vals.

ahhh ja hier zat ik me ook al over op te winden......dat is idd iets dat nergens mee van doen heeft, en het is gewoon een ontzettende kinderachtige en lullige opmerking. vond het zeer tegenvallen van peter van wie ik toch wel een aardig beeld had. ::ohno::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-10-2004, 12:02:48 »

ahhh ja hier zat ik me ook al over op te winden......dat is idd iets dat nergens mee van doen heeft, en het is gewoon een ontzettende kinderachtige en lullige opmerking. vond het zeer tegenvallen van peter van wie ik toch wel een aardig beeld had. ::ohno::

Daarom...hebben wij eerder nog niets gehoord van die Peter{typische Belg} ::niet-ok:: Als hij eerder zijn mond had open gedaan..had hij er misschien al uit gelegen  ::rofl::
Zoals ik al eerder zei...De echte Peter moeten wij nog komen te zien....DUS  NU WAS ER DIE ...PETER..   Zeg dan niks
  :-X     beter Peter... ::rofl::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #9 Gepost op: 12-10-2004, 14:19:55 »

hehe helemaal mee eens..

Maar dat vond ik al wel eerder van hem, hij heeft iets wat op geniepige trekjes lijkt..

Voor nu gaat hij lekker mee en waant zich veilig in die groep van vijf, maar ik zie hem nog wel een dolk tevoorschijn halen op een moment dat hij gunstig acht ..

Volgens mij had hij van de 5 de meeste problemen met Mitchell (hoewel ze bij iedereen niet echt lekker lag, afgezien van Darline misschien) - en ik zie hem nog wel achter de schermen stemgedrag willen beïnvloeden van een aantal.

Misschien ben ik te negatief :-[ .. maar ik kan niet zeggen dat ik deze jongen erg vertrouw ::ohno:: gewoon een gevoel eigenlijk vanaf het begin al
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 12-10-2004, 19:36:55 »
Nee je bent helemaal niet negatief.
Het zijn natuurlijk in eerste instantie de mensen die meer op de voorgrond zijn die alle kritiek krijgen bv over samenzweringen enzo.
Maar vergis je niet in die stille figuren die achter in de bosjes of ver uit het zicht in de zee staan te smoesen.
Hier worden nl. de echt grote plannen gemaakt en soms komen die pas op het eind (of zelfs in de finale) aan het licht.
Peter lijkt me ook wel iemand die anderen weet te manipuleren en volgens mij is hij de "onzichtbare" baas in het hechte groepje van 5.
Dit kan nog wel eens heel nasty worden.
Gelukkig maar ::tandpastasmiley::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #11 Gepost op: 12-10-2004, 19:54:46 »
Ik kreeg ineens kippevel toen ik die rot opmerking van Peter hoorde. Marjolein had gelijk door dit probleem aan te kaarten... Je kan beter zeggen dat je je niet goed voelt in de groep... Trouwens ik meen te herinneren dat Marjolein een film heeft gemaakt. Misschien heeft ze daar prioriteiten aan gegeven en zich nu niet in een relatie gestort. Dat zijn privédingen die je niet voor de camera werpt..
Peter dat is echt laag van je .... ::ohno::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline connick

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 12-10-2004, 21:12:23 »
Citaat
Daarom...hebben wij eerder nog niets gehoord van die Peter{typische Belg}

Dat vind ik pas laag... als je niets beters te melden hebt kan je beter zwijgen
typische Kaaskop (of is dat leuk misschien?).

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 13-10-2004, 23:38:24 »

Dat vind ik pas laag... als je niets beters te melden hebt kan je beter zwijgen
typische Kaaskop (of is dat leuk misschien?).

Wie de schoen past ..trek hem aan  ::rofl::  ::rofl:: Jij kan ook niet weten...misschien ben ik ook wel een Belg  ::jaja:: Ik vind LAAG heel iets anders   ::rofl:: En kaaskop is al ouderwets  ::rofl:: ik ben in heel neutraal hier op het Forum..voor Nederlanders en Belgen   ::rofl:: Niemand kan mij zeggen dat ik moet zwijgen  ::rofl::

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #14 Gepost op: 14-10-2004, 00:15:06 »
Ik denk dat jullie te snel oordelen. 1 opmerking die jullie te zien krijgen en meteen vertrouwen we Peter al niet meer?! Ik hoop dat jullie in het echte leven niet zo snel iemand veroordelen. Wie weet wat er allemaal nog achter de schermen is gebeurd want voor de samensmelting was hij (als ik me goed herinner) nog wel positief over Marjolein. Er zal dus wel meer gaande zijn dan alleen de korte discussie die wij te zien kregen.

Ik wil hier niemand mee aanvallen, probeer alleen duidelijk te maken dat men niet te snel moet oordelen over anderen.

Oompah

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 14-10-2004, 01:02:46 »
Ik denk dat jullie te snel oordelen. 1 opmerking die jullie te zien krijgen en meteen vertrouwen we Peter al niet meer?! Ik hoop dat jullie in het echte leven niet zo snel iemand veroordelen. Wie weet wat er allemaal nog achter de schermen is gebeurd want voor de samensmelting was hij (als ik me goed herinner) nog wel positief over Marjolein. Er zal dus wel meer gaande zijn dan alleen de korte discussie die wij te zien kregen.

Ik wil hier niemand mee aanvallen, probeer alleen duidelijk te maken dat men niet te snel moet oordelen over anderen.

Oompah

Is prima hoor Oompah :)

Ten slotte is dit een site voor iedereen om zijn /haar mening te geven.

Het gevoel dat ik bij Peter had is niet persé rationeel te begronden- het is meer een 'gutfeeling'. Dit was geen aardige opmerking nee, maar het heeft meer te maken met de 'general feel' die ik bij hem krijg.

Dus niet bedoeld als snel oordeel/ vooroordeel :) maar gewoon een hunch :) kan verkeerd zitten ;)

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-10-2004, 10:10:03 »

Is prima hoor Oompah :)

Ten slotte is dit een site voor iedereen om zijn /haar mening te geven.

Het gevoel dat ik bij Peter had is niet persé rationeel te begronden- het is meer een 'gutfeeling'. Dit was geen aardige opmerking nee, maar het heeft meer te maken met de 'general feel' die ik bij hem krijg.

Dus niet bedoeld als snel oordeel/ vooroordeel :) maar gewoon een hunch :) kan verkeerd zitten ;)
Dit heb jij prima..verwoordt LORELEI... ::ok::
Jammer.. dat sommige mensen het altijd zo persoonlijk op vatten  ::jaja:: Ik had al eerder aangegeven...
       Wie de schoen past....Trek hem aan... ::rofl::

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #17 Gepost op: 14-10-2004, 12:35:42 »

Jammer.. dat sommige mensen het altijd zo persoonlijk op vatten  ::jaja:: Ik had al eerder aangegeven...
       Wie de schoen past....Trek hem aan... ::rofl::

Ik vat niks persoonlijks op hoor. En ik zie niet hoe ik de schoen pas en hem dus aantrek (niet lullig bedoelt, vraag me alleen af wat je hier precies mee bedoelt. Komt nu zo over alsof ik dus zelf ook achterbaks zou zijn. Ik denk dat je dat niet probeert te zeggen, maar weet niet wat je dan wel probeert te duidelijk te maken.)

Maar mij heb je er niet mee hoor. Ik vind het juist hartstikke goed dat mensen hier hun eigen mening mogen geven op dit forum en dat iedereen die mening ook accepteert maar ik krijg het gevoel bij bepaalde topics (en dan bedoel ik nog niet eens specifiek dit topic) dat mensen wel heel erg hun makkelijk met hun mening komen zonder dat ze erover na lijken te denken. Maar ieder zijn mening.

Terug naar Peter. Ik denk dat hij een hele sterke persoonlijkheid is en dat we dat alleen nog lang niet hebben gezien op tv. Hij lijkt nu nog wel goed in het groepje van 5 te zitten maar ik denk dat zodra "de rest" eenmaal weg is hij snel zal volgen. Grote gevaar van een leider zijn, wat bij Meintje ook al het geval was.

Oompah

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 14-10-2004, 15:47:23 »
SORRY   DIT BERICHT is voor...   CONNICK
Citaat

Nou ...jij vond het toch LAAG {over het feit van ..typisch belg} ::jaja:: maar dan moet je de rest ook ff lezen  ::vergroot::  CONNICK

Verder is er niets aan de hand.....iedereen zijn eigen mening,en dat is alleen gebaseerd op de feiten wat wij met zijn alle zien, in de afleveringen  ::jaja:: 

En verder zijn wij het toch eens wat.. PETER.. betreft.....en zitten op de zelfde golflengte.. ::rofl::  oke
« Laatst bewerkt op: 15-10-2004, 23:56:08 door voodoopop »

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 14-10-2004, 15:51:50 »
Terug naar Peter. Ik denk dat hij een hele sterke persoonlijkheid is en dat we dat alleen nog lang niet hebben gezien op tv.
Dat ben ik wel met je eens- ik denk dat we maar een fractie hiervan te zien krijgen.. miss wel met een bepaald doel zodat de verrassing straks groter is..?? :D wie weet..
Citaat
Hij lijkt nu nog wel goed in het groepje van 5 te zitten maar ik denk dat zodra "de rest" eenmaal weg is hij snel zal volgen. Grote gevaar van een leider zijn, wat bij Meintje ook al het geval was.

Oompah

Dat zou ook kunnen ja..  It cuts both ways, dat zou idd een andere uitkomst kunnen zijn.

Ik weet niet precies waarom maar ik heb het gevoel dat we iig nog een verrassing gaan krijgen vwb Peter  ::jaja:: (hetzij 'mijn' versie hetzij de 'jouwe';D)