Ik zag vanavond voor het eerst iets van Kelly wat mij wel beviel. En dat is haar sabotage richting Ronald.
Het zal haar een worst zijn of Ronald hier in dit kamp de leider/coordinator of wat dan ook is..
Ze giebelde... hij is mijn baas niet he??
En zo is dat meid, jij hebt hem tenslotte ook niet gekozen zoals de Nederlanders, hetzelfde geldt voor Mo natuurlijk op dit moment tijdens de uitzending vanavond.
Eigenlijk had Ronald een herverkiezing moeten houden over zijn leiderschap, na de vermenging met de Belgen. Toch een puntje gemist op zijn geheime agenda
Ik vond Mo ook heel vermakelijk, hoe hij Ronald ging imiteren en daarmee indirect al aangaf, dat hij het er ook niet mee eens is en niet automatisch de leidersrol van Ronald accepteert. Volledig terecht dus ook.
Ondanks alle managementtrucjes en cursussen als leider, mist Ronald hier de boot.
Nieuwkomers moet je ook inspraak geven, voor je het weet namelijk zijn zij in de meerderheid, en verlies je helemaal alle grip op wat je dacht wat ooit jouw territorium was.
Hier kan onze regering ook nog wel wat van leren. Het blijft een leerzaam programma