Auteur Topic: [Kandidaat Be] Kelly  (gelezen 10057 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
[Kandidaat Be] Kelly
« Gepost op: 28-08-2004, 14:56:27 »

Leeftijd:  22 jaar

Beroep:    Bestuursassistente

"Het leek me wel leuk, zo'n tropisch eiland, en mooi. Toch ziet het er op de televisie allemaal veel mooier uit dan het in werkelijkheid is. Je ziet de mooie dingen ook al gauw niet meer."
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Kelly
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2004, 15:41:02 »
De conclusie zou zijn dat het haar erg is tegengevallen.....
Gek zijn is gezond

Offline Kritje

• Forumlid
  • Dit is geen vakantie
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2004, 10:54:45 »
Ja als je een vakantie verwacht valt het tegen.
Hoop dat ze ver komt, maar vrees nu het ergste.
Help me, I'm an ER-addict

Offline pekingfan

• Forumlid
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2004, 11:07:12 »
Nog geen zinnig woord over te vertellen ???
we worden steeds beter op de computer

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2004, 14:01:18 »
Nog geen zinnig woord over te vertellen ???

volledig mee eens niet echt gezien, behalve een scene in de kooi, toen leek ze er echt doorheen te zitten en dachten wij dat zij wel eens als eerste de kooi zou kunnen verlaten.Maar dat was dus niet zo.
Gek zijn is gezond

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2004, 23:47:29 »
Tis dat de foto's erbij staan anders zou ik niet eens meer weten wie het is :-\\
Ben benieuwd naar ontwikkeling...
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #6 Gepost op: 28-09-2004, 17:52:17 »
Kelly denkt alleen maar aan de samensmelting en aan complotten ik vind haar totaal niets jammer genoeg heeft ze vaak mzzl met proeven winnen!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 1-10-2004, 23:51:44 »
het winnen samen met Mo van de duikproef kun je toch niet echt als mazzel omschrijven.. daar heeft Kelly keihard haar best gedaan!!  ::ok::
er was eens......

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 2-10-2004, 00:50:47 »
het winnen samen met Mo van de duikproef kun je toch niet echt als mazzel omschrijven.. daar heeft Kelly keihard haar best gedaan!!  ::ok::
Helemaal mee eens. En hetzelfde geldt voor de proef met de kisten. Hoewel Patrick naar eigen zeggen de proef wilde verliezen.
Dat valt me nu trouwens pas op: Bij beide proeven waren het Mo en Kelly versus Patrick en Marjolein!   :o
Toeval?  ???
Frank koos Mo als sterkste man en verkoos Kelly boven Mitch. Dat deden de Belgen ook bij het aanwijzen van de 2 deelnemers voor de eerste proef, dus ook Mo en Kelly. Maar dat Darline voor Patrick koos was om een andere reden...  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 2-10-2004, 15:27:47 »
Ik snap sowieso niet dat je een fles Wodka als persoonlijk item meeneemt... ???
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 2-10-2004, 16:25:50 »
darline zegt dat ja, maar Patrick zegt dat zij hem koos omdat ie de sterkste was....
Het persoonlijke item wordt geloof ik min of meer opgedrongen.
Anders neem je toch iets echt nuttigs mee, zoals mes, visdraad, fototoestel o.i.d.!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #11 Gepost op: 2-10-2004, 17:27:35 »
Darline koos, en Darline gaf de reden aan waarom: omdat ze dacht dat hij wel niet zo goed in de groep zou liggen. (op welke gronden ze dit verzon laat ik in het midden) Dat vind ik dus aannemelijker dan dat Patrick DACHT dat ze hem zou kiezen.
Angel of the first degree

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12 Gepost op: 3-10-2004, 23:16:39 »
Hup Kelly hup  ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 4-10-2004, 00:53:32 »
Kelly doet geen  zinnige arbeid op het Eiland....en al helemaal niet in de Groep  ::niet-ok::
Behalve als er een Proef is.....maar dan kan zij niet anders.. ::ohno::.. het zou dan opvallen ...dat ze alleen Vakantie wil vieren....de hele dag ..zonnebaden ::niet-ok::
Want......Mo heeft zij dus toch aan haar kant ::vergroot::

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 4-10-2004, 03:28:29 »
Ik zag vanavond voor het eerst iets van Kelly wat mij wel beviel. En dat is haar sabotage richting Ronald.

Het zal haar een worst zijn of Ronald hier in dit kamp de leider/coordinator of wat dan ook is..

Ze giebelde... hij is mijn baas niet he??

En zo is dat meid, jij hebt hem tenslotte ook niet gekozen zoals de Nederlanders, hetzelfde geldt voor Mo natuurlijk op dit moment tijdens de uitzending vanavond.

Eigenlijk had Ronald een herverkiezing moeten houden over zijn leiderschap, na de vermenging met de Belgen. Toch een puntje gemist op zijn geheime agenda ::tandpastasmiley::

Ik vond Mo ook heel vermakelijk, hoe hij Ronald ging imiteren en daarmee indirect al aangaf, dat hij het er ook niet mee eens is en niet automatisch de leidersrol van Ronald accepteert. Volledig terecht dus ook.

Ondanks alle managementtrucjes en cursussen als leider, mist Ronald hier de boot.
Nieuwkomers moet je ook inspraak geven, voor je het weet namelijk zijn zij in de meerderheid, en verlies je helemaal alle grip op wat je dacht wat ooit jouw territorium was.
Hier kan onze regering ook nog wel wat van leren. Het blijft een leerzaam programma ::jaja::

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 4-10-2004, 11:30:47 »
Ik zag vanavond voor het eerst iets van Kelly wat mij wel beviel. En dat is haar sabotage richting Ronald.

Het zal haar een worst zijn of Ronald hier in dit kamp de leider/coordinator of wat dan ook is..

Ze giebelde... hij is mijn baas niet he??

En zo is dat meid, jij hebt hem tenslotte ook niet gekozen zoals de Nederlanders, hetzelfde geldt voor Mo natuurlijk op dit moment tijdens de uitzending vanavond.

Eigenlijk had Ronald een herverkiezing moeten houden over zijn leiderschap, na de vermenging met de Belgen. Toch een puntje gemist op zijn geheime agenda ::tandpastasmiley::

Ik vond Mo ook heel vermakelijk, hoe hij Ronald ging imiteren en daarmee indirect al aangaf, dat hij het er ook niet mee eens is en niet automatisch de leidersrol van Ronald accepteert. Volledig terecht dus ook.

Ondanks alle managementtrucjes en cursussen als leider, mist Ronald hier de boot.
Nieuwkomers moet je ook inspraak geven, voor je het weet namelijk zijn zij in de meerderheid, en verlies je helemaal alle grip op wat je dacht wat ooit jouw territorium was.
Hier kan onze regering ook nog wel wat van leren. Het blijft een leerzaam programma ::jaja::

,,Kelly,, is een slijmerd met iedereen waar ze wel mee.. praat....vooral met Mo...en Ronald durft ze niet in het gezicht iets te zeggen  ::niet-ok::   en lui...ook frouke.. zijn beslist geen Robinsonners ::ohno::
Ronald mist het VLIEGTUIG  ::rofl::
En Mo is ook niet DIREKT in iemands gezicht  ::niet-ok::
En zoals ik al eerder aangegeven heb....moeten de vrouwen samen tegen Mo stemmen .....als Ronald weg is ...anders wint niemand van de vrouwen het tegen Mo....ik ben benieuwd of de vrouwtjes zo slim zijn ::rofl::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #16 Gepost op: 4-10-2004, 12:50:42 »
Kelly en Frouke zijn ware Deborah en Lydia-opvolgers. Ze doet geen flikker en dat hoeft ook niet, ze heeft de hoofdpion Mo aan haar kant, maar jaI don't care van mij mag ze nog heel lang blijven; het oog wil ook wat.  ::joehoe::

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #17 Gepost op: 4-10-2004, 14:18:18 »
Die conclusie vind ik nogal snel getrokken. Volgens mij heefdt in ieder geval Kelly heel wat meer in haar mars dan Lydia en Deborah (de most-annoying kandidaten ever) bij elkaar...
Angel of the first degree

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 4-10-2004, 15:06:12 »
Kelly en Frouke zijn ware Deborah en Lydia-opvolgers. Ze doet geen flikker en dat hoeft ook niet, ze heeft de hoofdpion Mo aan haar kant, maar jaI don't care van mij mag ze nog heel lang blijven; het oog wil ook wat.  ::joehoe::
Oke Baron .....maar alleen voor het OOG ::rofl:: want voor de rest ...doet ze geen FLIKKER  ::niet-ok::
En MO ...daar gaat Kelly zich nog in vergissen  ;)....als het om te winnen gaat  ::rofl:: ;D  in MO

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #19 Gepost op: 4-10-2004, 22:42:05 »
Van Kamp Zuid mogen van mij alleen Mo en Shandinella verder hoor...
Froukje en Kelly zitten in de spaanse/Maleysische zon te genieten en Kelly draaft alleen maar als er proeven zijn... 2 personnages waar ik mij absoluut niet mee kan vinden...
Ronald een kamelion die zich in allerlei bochten kronkelt om toch maar de samensmelting te halen...
Geef mij maar de 3 mannen van noord....
Kieke en Nathalie go for it !!