Auteur Topic: [Kandidaat Be] Darline  (gelezen 11924 keer)

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #20 Gepost op: 31-10-2004, 21:45:14 »
Tja    ..Darline ..JIJ KRIJGT TERUG WAT JE VERDIENT... meer hoef ik niet te zeggen
      ::rofl::    ::rofl::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 31-10-2004, 22:26:18 »
Wie een kuil graaft voor een ander..........  ::zwaai::

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 31-10-2004, 22:58:14 »
Achterbaks gewoon.

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 1-11-2004, 00:34:59 »
Dubbele Darline is eruit!!!!! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Gelukkig, vanavond moest ik erg lachen om de kuil die ze voor een ander aan het graven was, haar eigen grafkuil werd.
Of dat nu door Ernst-Paul ter plekke werd geregeld door z'n gegoochel met 2 lootjes, grinnik, laat ik in het midden.. maar de uitkomst juichte ik toe!

Ik was namelijk nog niet vergeten, hoe ze eerst beweerde dat Mitchell haar hartsvriendin was, en later dat afzwakte bij aankomst bij de afvallers, dat ze alleen maar een luisterend oor was voor Mitchell..  wat een Judas-gedrag zeg.. Toen wist ik genoeg..  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Lekker.. weer eentje minder en sorry Darline.. ik zal je niet missen tijdens het vervolg van de ER uitzendingen ::ohno::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 1-11-2004, 07:21:34 »
Tja Darline heet gegokt en verloren...kan er niks anders van maken...heb wel mijn bedenkingen bij de loting maar Klaar is nu eenmaal leuker om naar te kijken en te luisteren...dit was waarschijnlijk een loting met voorbedachte rade ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 1-11-2004, 08:04:06 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 1-11-2004, 08:02:10 »
Ik sluit me aan bij verschillende hier, die Darline speelde een vuil spelletje.

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 1-11-2004, 09:12:14 »
Die loting sloeg natuurlijk helemaal nergens op! ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
EP had Darline ook gewoon meteen aan kunnen wijzen.
Klaar levert natuurlijk meer confrontaties op dan Darline, die zich toch steeds wat op de  achtergrond heeft gehouden.
Klaar trekt d'r mond wel open.
Ik vind het trouwens niet zo héél raar hoor, dat Darline weer naar haar oude maatjes trekt.
Daar is ze weken mee opgetrokken, met dat andere clubje maar een paar dagen.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 1-11-2004, 10:02:21 »
Die loting sloeg natuurlijk helemaal nergens op! ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:
Klaar trekt d'r mond wel open.
Ik vind het trouwens niet zo héél raar hoor, dat Darline weer naar haar oude maatjes trekt.
Daar is ze weken mee opgetrokken, met dat andere clubje maar een paar dagen.

Die Loting was terecht  ::ok:: ongeacht hoe zij het gedaan hebben ... EN terug trekken naar je oude MAATJES....OKE ...maar dan hoef je niet alles te verraden wat je allemaal weet  ::niet-ok::  ::niet-ok::
ERUIT ermee...en nogmaals ZIJ HEEFT TERUG GEKREGEN WAT ZIJ VERDIENT   ::rofl::

Offline Sato

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 1-11-2004, 11:43:09 »
Tja, het geeft maar weer eens aan dat verraad het allerdomste is wat je had kunnen doen. Als ze gewoon bij de afvallers was gebleven, had ze een grote kans gehad om de laatste vijf te halen. Maar door deze oerstomme actie, is ze er verdiend uit gegooid. Of de stemming eerlijk was (ook ik had tijdens het kijken al mijn bedenkingen, maar ja 50% betekent dus een even grote kans voor beide dames), maakt mij niet zoveel uit. Darline verdiende het 100% om eruit gegooid te worden. Te naief. Bovendien was ze absoluut een saaie persoonlijkheid, die nooit voor haar mening uit durfde te komen en met alle winden meewaait. Ongeschikt als Robinson! ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 1-11-2004, 13:13:40 »
Zou ze de opmerking van Mitch: "gij oogst watte gij gezaaid heeft" tegen Mick gemist hebben, omdat ze krabbetjes aan het zoeken was??

Doet niet af aan het feit dat ik de loting van EP niet vertrouw, prop van Darline in je handen houden en roeren in die bak: klaar is leuker voor de kijker! ::pinokkio::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #30 Gepost op: 1-11-2004, 15:27:14 »
ze heeft haar eigen kuil gegraven want ik wist gewoon dat Klaar er niet uit ging omdat het oneerlijk gegaan is maakt niet uit maar ik voel dat gewoon zo maar goed ze wint niet gelukkig  ::jaja::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 3-11-2004, 17:58:39 »
Eerlijk gezegd vind ik dat Darline het wel slim gespeeld heeft. Had ze de loting niet verloren, dan had ze waarschijnlijk een hele grote kans gehad om de finale te halen. En ze moest toch één van beide kampen verraden, haar oude vrienden of de afvallers. Op zich vind ik Darline een goede speler.  ::ok::
Nog even niks.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 4-11-2004, 18:19:02 »
Eerlijk gezegd vind ik dat Darline het wel slim gespeeld heeft. Had ze de loting niet verloren, dan had ze waarschijnlijk een hele grote kans gehad om de finale te halen. En ze moest toch één van beide kampen verraden, haar oude vrienden of de afvallers. Op zich vind ik Darline een goede speler.  ::ok::
Inderdaad, haar oude vrienden laten vallen was een groter verraad dan (vlak voor de eilandraad) niet meedoen met het complot van de verstekelingen. Alleen had ze dat gelijk moeten zeggen toen de verstekelingen deze stemafspraak maakten. Dus wat dat betreft heeft ze het toch niet zo slim gespeeld.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 4-11-2004, 22:26:52 »
Darline heeft het helemaal niet eerlijk gespeeld.....en als ze de loting niet verloren had ..dan had zij er de volgende keer eruit gelegen  ::jaja::
Daarbij hoef je helemaal niemand te verraden...en is ook niet Robinsonwaardig....Dus.. zij is ontzettend DOM geweest  ::rofl::

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #34 Gepost op: 5-11-2004, 17:14:28 »

Darline heeft het helemaal niet eerlijk gespeeld.....en als ze de loting niet verloren had ..dan had zij er de volgende keer eruit gelegen  ::jaja::
Daarbij hoef je helemaal niemand te verraden...en is ook niet Robinsonwaardig....Dus.. zij is ontzettend DOM geweest  ::rofl::
Yep, ze heeft door het duidelijke switchen van de ene naar de andere groep tegenstemmen over zichzelf af geroepen als gevolg waarvan ze nu eruit is gevlogen.
Gek zijn is gezond

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2004, 18:24:08 »
Jammer dat Darline weg is, vond haar heel leuk. Maar als ik moest kiezen tussen Klaar en Darline, mag toch Klaar blijven.