Auteur Topic: [Kandidaat Be] Mohamed  (gelezen 28568 keer)

Offline ingrid2004

• Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Mohamed
« Reactie #40 Gepost op: 20-10-2004, 22:47:57 »
En dan Ro betichten van roddelen achter zijn rug, wat doet hij zelf dan????

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 22-10-2004, 00:10:38 »
Nu de de aflevering nog een keer op video heb bekeken: Bij het opbouwen van het visnet was het toch wel voortdurend Mo die het zware werk deed: Stenen sjouwen, palen aanstampen, etc. Terwijl Peter aan het vertellen was dat hij bijna van zijn stokje ging, ging Mo gewoon door met touwen knopen. Op sociaal gebied scoort hij niet zo best maar fysiek is hij nog steeds erg sterk, en niet alleen bij de proeven. Maar dat rechtvaardigt natuurlijk nog niet dat hij in zijn eentje voortijdig de buit van het visnet mag gaan binnenhalen....
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 26-10-2004, 12:30:18 »
"Als je te eerlijk bent of niet per se wilt winnen, win je ook niet. Je moet het spel hard spelen."

Het zijn je eigen woorden, maar blijkbaar sta je er niet zelf achter!!!
Of je speelt zelf een heel groot spel, of je kan er niet tegen dat anderen beter en sterker zijn dan jou!

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 26-10-2004, 15:34:51 »
 ;) Ik denk het laatste Sunshine! Hij kan niet tegen zijn verlies. Ook bij het AB12 spel had hij gelijk het ALLEREERSTE vakje al fout. Achteraf hoor je hem zeggen dat hij dit soort spelletjes nix aan vind of iets in die trant. Ja, lekker makkelijk. Het leven bestaat nou eenmaal niet alleen uit doe-sporten, maar ook uit denkspellen, sociale vaardigheden etc. En aan de laatste twee ontbreekt het Mo.
Hij kan zich niet neerleggen bij de zg. ruzie(s) met Ronald, daar blijft hij maar over doorzagen.
Bah, ben hem meer dan beu ::niet-ok::

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 26-10-2004, 19:15:52 »
“Toen Mo van kamp Zuid kwam had hij wel eens gezegd er is iets met Ronald, ik vertrouw die gast niet. Ik denk dat hij heel tactisch te werk gaat en ik voel mij er niet goed bij."
"Maar je kunt moeilijk in zo’n korte tijd iedereen op andere gedachten brengen. En zeggen van kom, de volgende die we gaan wegstemmen is Ronald. Want dat is wat Mo wou."
Zonder dat Mo het beseft wekt hij met zijn geruzie ergernis op bij zijn vrienden. Hij trekt zich steeds vaker terug en vereenzaamt een beetje.

Zegt dit iets, of zie ik het verkeerd...

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #45 Gepost op: 29-10-2004, 07:49:08 »
OKE Shunsine....je ziet het goed   ::jaja::

Alleen ...hij doet het bewust...niet onbewust   ::rofl::

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 31-10-2004, 21:52:18 »
Dankje... Haha

Geweldig, MO eruit!!!!! Sorry....

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 31-10-2004, 21:52:31 »
HE HE ...eindelijk kan het nu pas spannend worden  ::rofl::
nu MO eruit is   ::rofl::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 31-10-2004, 21:56:43 »
Klagen dat je naam verkeerd wordt geschreven, terwijl je zelf een maand lang stug Roland blijft zeggen ipv Ronald.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #49 Gepost op: 31-10-2004, 22:02:43 »
Ik ben blij dat Mohamed eruit ging alleen wat ik raar vond en ik wist dat het zou gebeuren dat Klaar zou mogen blijven dat vond ik onterecht ik weet zeker dat ernst paul wist dat hij darline eruit zou trekken

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #50 Gepost op: 31-10-2004, 22:06:31 »
Jammer dat hij eruit is,maar ik denk dat hij heeft laten zien hoe sterk een Robinsonner kan zijn.Hij had alleen zijn energie bter moeten verdelen en ik denk dat het niet gekozen worden voor een luxueus uitje hem jammergenoeg de genadeslag heeft gegeven.
Hij had beter verdient als je ziet dat hij vaak proeven heeft gewonnen waardoor het team waar hij in zat vaak heeft kunnen genieten van soms eetbare prijzen.
Ook het vissen en zorgen voor de kokosnoten heeft Matthias niet doen inzien dat Mohammed toch wel het één en ander verdiende.
Eén van mijn favouriten eruit,resten nog Frank en Shandinelaa die van mij mogen winnen.

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 31-10-2004, 22:24:31 »
Ole ole ole ole!!!
Ons Moke is niet meer!  ::zwaai:: ::zwaai::
Nokia, ik denk precies hetzelfde; Klaar is 'leuker' voor ER op televisie, maar "wie een kuil graaft voor een ander...", en daarom vond ik het toch terecht dat Darline ging!
Maar terug naar Mo: fijn muurtjes blijven metselen!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 1-11-2004, 07:01:50 »
Mo er uit ::zwaai::...had het al zien aankomen, toen hij flauw viel in deze aflevering...was onverantwoord om door te gaan en ik ben eigenlijk benieuwd of hij zelf die keuze heeft gemaakt of de arts die hem begeleidde naar het vaste land..

Mo heeft eenvoudigweg zijn kruit te snel verschoten in het eerste gedeelte van de expeditie, enne het tekort aan voedsel heeft hem opgebroken....
Vond het erg flauw om Mathias de schuld te geven van zijn opgeven...Mathias heeft tactisch gespeeld en waarschijnlijk al eerder ingezien dat Mo sneller van een luxe resort zou gaan genieten dan Mo zelf had gedacht....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 1-11-2004, 09:47:30 »
Jammer dat hij eruit is,maar ik denk dat hij heeft laten zien hoe sterk een Robinsonner kan zijn.Hij had alleen zijn energie bter moeten verdelen en ik denk dat het niet gekozen worden voor een luxueus uitje hem jammergenoeg de genadeslag heeft gegeven.
Hij had beter verdient als je ziet dat hij vaak proeven heeft gewonnen waardoor het team waar hij in zat vaak heeft kunnen genieten van soms eetbare prijzen.
Ook het vissen en zorgen voor de kokosnoten heeft Matthias niet doen inzien dat Mohammed toch wel het één en ander verdiende.
Eén van mijn favouriten eruit,resten nog Frank en Shandinelaa die van mij mogen winnen.

Ik heb hem het meeste werk zien verzetten van de hele expeditie. Hij woog het niet af zoals Ronald (tijdens de proef) maar bleef altijd eten zoeken. Ook had hij genoeg proefwinsten op zak om eigenlijk wat meer respect te verdienen van een Math bijvoorbeeld!

Het is erg jammer dat hij eruit ligt, hij had een aantal dagen rustiger aan moeten doen...Maar helaas :(

Wel denk ik dat zijn band met Peter hierdoor super versterkt is, ook bij de Day After kwam dat goed naar voren...Ik vond de omhelsing van Mo en Peter bij het afscheid van Mo wel emotioneel...Twee van die gebroken mannen...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 1-11-2004, 11:06:33 »
Gebroken mannen??...omdat zij het niet meer MENTAAL aankonden,toen zij de groep TERUG zagen ..volledig met iedereen,die wat zij tegen zich in gewerkt hadden ..MO en PETER... En vindt ik het nog eerlijk van PETER...hij gaf het ook aan,,geen zin meer om van vooraf aan weer te beginnen,,
MO was een harde werker...maar dat vond ik ook het enige positieve aan hem   ::rofl::

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 1-11-2004, 11:20:39 »
Waarom vraagtekens achter gebroken mannen?

Mentaal knakken is toch ook een vorm van breken? Het is absoluut eerlijk van Peter dat hij aangeeft niet weer de hele soap van voor af aan mee te willen maken...
Maar Mo gaf toch ook aan dat het gedaan was toen hij Ronald terug zag? In combinatie met zijn zwakke fysiek, natuurlijk...heel begrijpelijk!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Sato

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 1-11-2004, 11:35:51 »
Toch vond ik het een van de allerbeste momenten van ER 2004. Het gezicht van Mo toen hij zag dat zowel Ronald als Mick weer terug waren. Je zag dat hij helemaal kapot ging. Ze leken zo sterk met dat groepje van vijf: Mo, Peter, Kelly, Frouke en Mathias. En een voor een knallen ze er nu allemaal, geestelijk kapot uit. Ik heb het idee dat de makers dit jaar er nog meer een mentale uitputtingsslag van hebben proberen te maken.
Mo was fysiek denk ik de sterkste dit jaar. Maar het geeft maar weer eens aan, dat je als echte Robinsonner toch voornamelijk een enorm sterk geestelijk incasseringsvermogen moet hebben. En op dat punt kwam Mo veel, heel veel te kort.

Offline sherpa

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 1-11-2004, 12:16:43 »
In de Day After deed Mo een uitspraak die toch van zelfkennis getuigde.
Toen hij zichzelf op de video op de grond zag liggen sprak hij:
"Daar ligt een verliezer."
En zo is het.

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 1-11-2004, 12:22:42 »
Dat is dan ook de eerste keer geweest, die zelfkennis.
Want Mo kon niet tegen zijn verlies.
Robinson is niet enkel een spel wat gespeeld moet worden in de vorm van een proef winnen. Er komt veel meer bij kijken!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #59 Gepost op: 1-11-2004, 17:00:08 »
Die gast was gewoon helemaal op. Dit vind ik echt geen quitter hoor.

Gevaarlijk dat ie 2 dagen eerder nog hoog in de boom zat, niet verantwoord