Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Frouke  (gelezen 23423 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
[Kandidaat Nl] Frouke
« Gepost op: 28-08-2004, 14:48:41 »

Leeftijd: 22 jaar

Beroep:   Student commerciële economie

"Ik was altijd heel goed van vertrouwen, maar ik heb gezien dat niet iedereen te vertrouwen is. Ik zal er eerder wat van zeggen als iets me niet zint. En meer genieten."
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2004, 08:03:03 »
Klinkt negatief, is ze er tijdens ER achter gekomen dat mensen niet te vertrouwen zijn? Had ze toch wel kunnen verwachten. Elk seizoen is er wel vertrouwen geschonden.
Gek zijn is gezond

Offline Kritje

• Forumlid
  • Dit is geen vakantie
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2004, 10:20:53 »
Vroeger eruit als ze zelf verwacht had ???
Help me, I'm an ER-addict

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2004, 22:00:05 »
Heeft iemand enig idee waarom Henk op Frouke heeft gestemd? En Frouke stemde op haar beurt weer op Henk! Hebben wij soms een meningsverschil tussen deze 2 gemist?
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2004, 15:09:32 »
Nope, geen idee, misschien iets voor de mensen die het op video hebben opgenomen?
Gek zijn is gezond

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 13-09-2004, 02:56:01 »
Weet ik ook niet, maar ik weet wel vrijwel zeker dat zij bij de eerst volgende eilandraad eruit gaat.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2004, 08:11:38 »
Bij de volgende eilandraad wordt het Patrick of Frouke en Frouke heeft al een tegenstem. Ben beniued hoe zij hier nu mee omgaat? Probeert ze nuttiger te worden in de groep, probeert ze vrienden te winnen of probeert ze een complot te smeden?
Gek zijn is gezond

Offline essie75

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2004, 10:10:05 »
ik ben erg benieuwd hoe lang ze het volhoudt. De excuses tijdens de proef waren natuurlijk uit het verband getrokken door de regie, maar eigenlijk weet je dat al wel vantevoren.
Hopen voor haar dat ze niet naar de eilandraad hoeven.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2004, 11:27:54 »
ik ben erg benieuwd hoe lang ze het volhoudt. De excuses tijdens de proef waren natuurlijk uit het verband getrokken door de regie, maar eigenlijk weet je dat al wel vantevoren.
Hopen voor haar dat ze niet naar de eilandraad hoeven.

Ja want dan heeft ze meer tijd om haar positie te verbeteren.
Gek zijn is gezond

Offline Kritje

• Forumlid
  • Dit is geen vakantie
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2004, 12:08:52 »
Lijkt me (metaal) wel heel moeilijk om na de eiland-raad weer terug te komen op het eiland en verder te gaan met in je achterhoofd de wetenschap dat je mede-kandidaten jou de minste kandidaat vinden....... :\'(
Zit je toch niet zo lekker meer in je vel, denk ik.

Help me, I'm an ER-addict

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #10 Gepost op: 13-09-2004, 14:23:21 »
Heeft iemand enig idee waarom Henk op Frouke heeft gestemd? En Frouke stemde op haar beurt weer op Henk! Hebben wij soms een meningsverschil tussen deze 2 gemist?

Ik weet het niet, maar de reden dat Frouke zo veel tegenstemmen kreeg, heeft ze zelf al zo´n beetje aangegeven: "misschien vonden Shandinella en ...? dat ik te weinig doe, dat ze me misschien wel aardig vinden, maar dat ik teveel op mijn kont zit" of weet ik het hoe ze het formuleerde. Getuigt wel van zelfkennis!
Angel of the first degree

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #11 Gepost op: 28-09-2004, 17:50:55 »
Frouke is echt een kandidaat die er al veel eerder uit had gemoeten ik vind haar totaal niet geschrikt voor ER

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 4-10-2004, 12:08:08 »
Na gisteren vind ik Frouke helemaal niets meer. Ze is iemand die eigenlijk niets doet, en vindt dat ze ook niet veel hoeft te doen als meisje.
Dat was Marjolein ook opgevallen, wat zij is van mening dat iedereen evenveel moet doen.
Verder is ze aan het overlopen omdat ze voor haar eigen positie vreest, maar goed, is menselijk en begrijpelijk.
Commentaar leveren op anderen, maar zelf ook diegene er niet op aan durven spreken! Wat is het nou Frouke??

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #13 Gepost op: 4-10-2004, 22:29:17 »
Ieder jaar zijn er een aantal kandidaten die door de mazen van het net doorspartelen naar de samensmelting. Ik denk bv aan Deborah en Lydia, aan Judge en dit jaar Froukje.. Met wat geluk kan die nog heel ver komen en ik vind dit wel heel erg spijtig voor het niveau van ER... Samen met Kelly luieren, mensen toch... ga dan naar Spanje en niet naar Maleysië....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 4-10-2004, 23:44:23 »
Frouke had er nooit bij mogen zitten  ::ohno:: geen niveau

En ik denk.. dat zij er niet lang meer in zal zitten   ::ohno::

Frouke en kelly hadden beter samen op vakantie kunnen gaan ::rofl::

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 5-10-2004, 12:59:06 »
vraag me van sommige mensen inderdaad echt af waarom ze zich opgeven voor iets als ER...is toch zonde van anderen die daar wel heen willen voor het overleven dat ze dan mensen op tv zien die wel zijn uitgekozen en die vervolgens in de zon gaan liggen bakken en doen alsof het alleen maar een vakantie is..

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #16 Gepost op: 5-10-2004, 13:38:04 »
vraag me van sommige mensen inderdaad echt af waarom ze zich opgeven voor iets als ER...is toch zonde van anderen die daar wel heen willen voor het overleven dat ze dan mensen op tv zien die wel zijn uitgekozen en die vervolgens in de zon gaan liggen bakken en doen alsof het alleen maar een vakantie is..

Ze is niet voor niets student. In mijn tijd was dat "met zo min mogelijke inspanningen zo veel mogelijk resultaat halen". Frouke had problemen op het moment dat Patrick, Jeroen en Ronald nog in haar kamp zaten. Toen zag je haar nog af en toe iets doen. Nu heeft ze de "steun" van Kelly en Mohammed. Ze hoeft dus nog niet te vrezen voor haar positie. Jammer, maar helaas.

Maar dan die opmerking over Kelly:"Eindelijk heb ik iemand gevonden waarmee ik kan kletsen over uitgaan". Ze wordt door de regie goed neergezet als studentje.

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #17 Gepost op: 5-10-2004, 13:48:19 »

Ze is niet voor niets student. In mijn tijd was dat "met zo min mogelijke inspanningen zo veel mogelijk resultaat halen".

Ze wordt door de regie goed neergezet als studentje.

HEE PAS OP HE!  ;)
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #18 Gepost op: 5-10-2004, 16:10:18 »
Ze heeft tot nu toe weinig laten zien maar zal door haar " vrienden " onder de deelnemers nog wel even meegaan...
Gek zijn is gezond

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 5-10-2004, 22:54:00 »
Ze komt op mij een beetje dommig over....

Voorbeeldje: 'Ik vind Mo veel relaxter...die snapt tenminste dat je geen zware dingen kunt doen'.  ::oink:: Zucht...en dan vooral daar mee instemmen...

Of: 'Ik denk ik ga maar ergens staan met de proef waar ik zo min mogelijk fout kan doen, misschien dat Ronald dan geen reden heeft om me nog meer niet te mogen.'(ongeveer...;)
--> Tuurlijk, het is ER, vooral géén risico nemen ::niet-ok::

Ze is verder echt niet onaardig, maar ik word er niet wild van :P
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia