Auteur Topic: Expeditie Robinson Sneak Preview!!!  (gelezen 5028 keer)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Expeditie Robinson Sneak Preview!!!
« Gepost op: 22-08-2004, 20:29:36 »
Donderdag 26 augustus zal om 20:30 uur de film Cast Away op Net5 uitgezonden worden. Cast Away, een film met Tom Hanks en Helen Hunt. Het verhaal: Chuck werkt voor FedEx (Federal Express) en reist naar kantoren over de hele wereld. De tijd die hij met zijn vriendin kan doorbrengen is beperkt. Tijdens oudjaar belooft hij haar beterschap, maar dan stort zijn vliegtuig neer. Chuck is gestrand op een onbewoond eiland. Zal hij dit avontuur geestelijk en lichamelijk overleven? Kijk naar Cast Away, donderdag op NET5.

Robinson Preview
De film Cast Away zal om 21.05 uur, 21.45 uur en om 22.25 uur worden onderbroken door Expeditie Robinson 2004: Sneak Preview.

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditie Robinson Sneak Preview!!!
« Reactie #1 Gepost op: 24-08-2004, 08:54:02 »
Ik ben benieuwd of ze weer zo'n schitterend shot hebben zoals vorig jaar Bjorn in zijn vijver ::oink::
Ik zal in ieder geval kijken
Gek zijn is gezond

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 24-08-2004, 17:23:40 »
Filmpjes!!!

kijk hier voor hoge bandbreedte

en hier voor lage bandbreedte
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #3 Gepost op: 25-08-2004, 07:53:04 »
Erg duidelijk wat het niet op mijn PC op de zaak, vanavond thuis nog maar eens proberen. Er was duidelijk plezier op bepaalde momenten. Het leukste shot tot nu toe was de deelnemer die gehurkt op een grote trom zat te slaan. Ik kijk al uit naar morgen tijdens Castaway  :o :o :o
Gek zijn is gezond

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-08-2004, 09:51:44 »
Ik denk dat de deelnemers met gele hoofdband belgen zijn..
Maar erg veel kun je er nog niet uit opmaken..
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 25-08-2004, 10:44:20 »
Ja ik heb ergens anders ook al mensen horen zeggen dat de belgen met die gele banden lopen, klopt ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 26-08-2004, 21:44:46 »
In de voorstukjes meteen al weer een hoop schelden en janken...............dat  belooft weer wat! ;D
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 26-08-2004, 23:22:19 »
Nou, ik heb weinig sneak preview gezien.  :(

Was 't dat ontzettend korte filmpje in de reclameblokken? Dat hadden ze voor mij echt niet als sneak preview hoeven aan te kondigen, want daar was 't toch echt veel te kort voor. Erg jammer dat ik nu eik urenlang tevergeefs naar 'n saaie en vooral trage film heb zitten kijken.  ::niet-ok::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 27-08-2004, 01:26:00 »
Nou, ik heb weinig sneak preview gezien.  :(

Was 't dat ontzettend korte filmpje in de reclameblokken? Dat hadden ze voor mij echt niet als sneak preview hoeven aan te kondigen, want daar was 't toch echt veel te kort voor. Erg jammer dat ik nu eik urenlang tevergeefs naar 'n saaie en vooral trage film heb zitten kijken.  ::niet-ok::

Precies, het is reclame maken voor een reclame...

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #9 Gepost op: 27-08-2004, 08:35:13 »
De " sneak " preview was eigenlijk gewoon niks. een kort reclamefilmpje voor een reclameblok. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hierdoor of hiervoor gekeken hebben naar Castaway.

De preview gaf weinig te zien behalve de gebruikelijke menselijke emoties waarvan we weten dat we ze toch te zien krijgen tijdens ER.

Ik had veel meer verwacht, maar goed vanaf 5 september het echte werk.Vanaf het moment dat ik dit schrijf nog 8 nachtjes slapen  :\'( :\'(
Gek zijn is gezond

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 27-08-2004, 10:29:57 »
Mja, beetje teleurstellend he, *zucht* Nou ja laten we gewoon dagen gaan tellen dan ::jaja:: ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 27-08-2004, 13:33:44 »
Ik geloof dat alle ER-fans zich genept voelen:

Net5 nept de fans

In tegenstelling tot wat uitgebreid in de tv-gidsen en op de website van Net5 was vermeld, werd donderdag de film 'Cast Away' niet onderbroken door de langverwachte preview voor Expeditie Robinson. De vele fans die de saaie film doorstonden om een voorproefje op de populaire reality-soap te krijgen werden bitter teleurgesteld. Wel werd er 3 maal een reclamefilmpje van nog geen minuut uitgezonden, maar dat mocht de naam niet hebben. Even knipperen met je ogen en je had het gemist. Op grond van de verstrekte informatie had men zeker gerekend op een uitzending van een half uur. Een gemiste kans voor de zender, die wel erg veel steken laat vallen bij de promotie van deze nog immer populaire serie. Knullig en amateuristisch!

(Bron: Mediawatchers)