Auteur Topic: Winnaar bekend gemaakt ?  (gelezen 6880 keer)

Offline sjulie

• Forumlid
Winnaar bekend gemaakt ?
« Gepost op: 5-08-2004, 16:53:27 »
 Datum: 5 Augustus 2004 10:41 

Oncollegiaal

In het radioprogramma 'Evers Staat Op' op Radio 538 is de naam van de winnaar van Expeditie Robinson 2004 bekend gemaakt, terwijl het SBS-programma pas vanaf september op de buis te zien is. Een bijzonder oncollegiale daad, die voor veel mensen de spanning van één van de leukste programma's van dit jaar zal bederven. Evers baseerde zijn spolier overigens op een artikel in de Telegraaf, dat notabene van hetzelfde concern als SBS is. Matennaaierij dus. Vorig jaar overkwam RTL hetzelfde met het programma over 'De Bachelor', toen al voor de eerste uitzending bekend werd gemaakt dat Gwen de uiteindelijke winnares zou zijn. De kijkcijfers hebben er toen overigens niet onder geleden.

bron: mediawatchers

:o :-\\ ::niet-ok::

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Winnaar bekend gemaakt ?
« Reactie #1 Gepost op: 6-08-2004, 09:03:12 »
getverdemme wat een kl*te bericht zeg....ben allang blij dat ik nooit naar 538 luister  >:(
ik snap echt niet wat de lol ervan is om zoiets te verklappen, vind het wel erg kinderachtig van dat hoor  ::ohno::  ::niet-ok::

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 9-08-2004, 09:56:16 »
Maak jullie niet druk: de naam die doorgaat voor winnaar is niet juist!!
Integendeel; de winnaar IS nog helemaal niet bekend.
Evers heeft door middel van dit soort uitspraken gewoon weer wat meer mond op mond reclame voor zijn ochtendshow. Zal zeker nodig zijn ofzo, ik luister nooit.....
Anyway, gewoon kijken dus vanaf 5 september!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 9-08-2004, 18:02:41 »
Hmm ja idd, bij die finale stemming wordt de urn toch verzegeld enzo, tenzij het een gelijke stand is. De echte winnaar wordt in december pas bekend gemaakt. Zelfs de twee  finalisten zelf weten niet eens of ze gewonnen hebben.

Offline jojan

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 9-08-2004, 20:31:28 »
 ::pinokkio::

Ik geloof niet dat de winnaar voor dit jaar al bekend is.
Voor volgend jaar weet ik het wel,tenminste als ik er dan wel in gestemd word.

hihihihihihi

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 9-08-2004, 22:53:04 »
 :o Ben jij een All Star dan? :o

Laat me raden... jij bent....

Nele! ::oink::

Offline rick1000

• Forumlid
  • Ik hoop dat het weer een leuke serie wordt.
« Reactie #6 Gepost op: 27-08-2004, 21:42:32 »
Dit soort geruchten houdt je toch. Ook bij "wie is de mol" waren er dit soort geruchten en uiteindelijk bleek er niks van te kloppen. Daarnaast is het inderdaat zo dat de urn met stemmen verzegeld word en de presentatoren zijn misschien de enige die het weten(en die zullen het niet doorvertellen)
Hopelijk wordt het een leuke serie met véél spannende momenten

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2004, 12:27:43 »
Dit soort geruchten houdt je toch. Ook bij "wie is de mol" waren er dit soort geruchten en uiteindelijk bleek er niks van te kloppen. Daarnaast is het inderdaat zo dat de urn met stemmen verzegeld word en de presentatoren zijn misschien de enige die het weten(en die zullen het niet doorvertellen)

Dat klopt dus niet.
Die sukkel van de jury Idols(kan ff niet op zijn naam komen) was het, geloof ik, die in RTL-boulevard zei dat Elise de mol was.
En dat was helemaal waar.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 29-08-2004, 12:32:33 »
Ja, kans van 1 op 8...
Geloof nooit dat ze dit soort info lekken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline btvs_chick

• Forumlid
  • I love Mutya
« Reactie #9 Gepost op: 29-08-2004, 17:57:09 »
Waarschijnlijk gewoon een kreet om aandacht echt lullig  ::pinokkio::
Amy the Vampire Slayer

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 29-08-2004, 18:36:43 »
Dat zei ik dus al: winnaar is echt nog niet bekend. Er blijven geloof ik , twee kandidaten over..

Offline jildou

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 30-08-2004, 12:24:08 »
wat kinderachtig  ::niet-ok::
maar jah ik luister toch altijd naar yorin fm

Offline noorl049

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 31-08-2004, 19:17:32 »
Onderschat Net5 oftewel SBS niet hoor, wellicht worden dit soort berichten (Peking)expres de wereld wel in geslingerd....allesvoor aandacht en publiciteit, en is Yorin het lullettje wat daar intrapt! 

Offline seven

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 2-09-2004, 11:56:35 »
Onderschat Net5 oftewel SBS niet hoor, wellicht worden dit soort berichten (Peking)expres de wereld wel in geslingerd....allesvoor aandacht en publiciteit, en is Yorin het lullettje wat daar intrapt! 

Dat geloof ik ook! Ze hebben ondertussen genoeg ervaring met dit soort zaken, ze weten echt wel hoe ze hier mee om moeten gaan of idd uitbuiten.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14 Gepost op: 7-10-2004, 22:26:26 »
Katja mail me maar NickyNokia@hotmail.com ben wel benieuwd wie de Winaar is kan ik ook kijken of het een beetje waar is haha ik denk van niet xxxx Nicky

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #15 Gepost op: 8-10-2004, 01:15:12 »
Huh??? Ik doe er alles aan om het niet te weten te komen en jij vraagt er om??????  ???
Angel of the first degree

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 8-10-2004, 01:44:59 »
Wat ik hier allemaal moet geloven van die bekendmakingen weet ik niet.
Wat ik wel weet.. is dat ik het niet leuk vind, en ook niet wil weten wie er de uiteindelijke winnaar wordt ook. Juist die spanning, het gissen, het inschatten, de onverwachte wendingen, maken dat je geen aflevering van ER wilt missen.
Voor mij is zoiets als de laatste bladzijden lezen van een spannend boek.. dan is de lol er vanaf!

Ik vind het inderdaad ook matennaaierij.. als het werkelijk zo zou zijn dat andere mediafiguren.. zoiets zouden bekend maken.
Het ER team investeert ongelooflijk veel energie om een spannende serie te maken, die juist ook gebaseerd is op die spanning van het niet weten van hoe het uiteindelijk afloopt.

Ook al zou ik het weten, dan zouden mijn lippen verzegeld zijn, niet alleen om m'n collega's niet te naaien, maar ook om niet het plezier van zoveel honderdduizenden ER kijkers niet te verpesten.
Bovendien erg unfair naar de ER deelnemers zelf ook, die moeten tenslotte ook al die maanden zwijgen en mogen niets vertellen.
Ik vind het dus een beetje een zieke aktie.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #17 Gepost op: 8-10-2004, 11:23:54 »
haha jah ik weet het Nelis maar toch ik denk niet dat de winaar juist is omdat ze nog niet eens weten wie de winaar is daarom vraag ik het volgens mijn liegt ze als ze scheel ziet haha