1. Frank - voor mij in principe op gelijke voet met Shandinella, maar vanavond punt voor, omdat hij vuur kon maken, en Shandinella dat verloor van Frank.
Verder beiden mooie karakters, vechters, integer, recht door zee.
2. Shandinella, go for it!!!!!!!
Shandinella is iemand die werkelijk presteert ook, een fighter, een survivor. Ze werd er eerder door stomme pech uitgegooid door ER, dus ook niet uitgestemd!
De rest boeit me eerlijk gezegd geeneens meer.
Helaas kon er vanavond maar eentje weg, maar wat mij betreft kon het zowel wat betreft Ronald als Marjolein richting exit please!
Marjolein wordt steeds zwaarder te behappen. Ik vind ook dat je als ER crew een beetje rekening moet houden met het tolerantieniveau van de kijkers.
En wat dat betreft, kun je dan altijd nog meer met een Ronald, ook al wringt die zich allerlei bochten uit, hij presteert tenminste nog wel wat!
Die tandpastaqueensmile, die heb ik nog niets zien presteren, en daar zat ik helemaal niet op te wachten om die nog een aflevering te zien. Gek, hoe mensen je toch zo de strot kunnen uitkomen, sorry hoor..
Met Matthias heb ik totaal geen feeling. Hij blijft een gladde, cleane aal voor mij. Weinig karakter, weinig profiel, weinig emoties nog.