Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ernestine  (gelezen 10058 keer)

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [Kandidaat Nl] Ernestine
« Reactie #20 Gepost op: 11-10-2004, 16:56:20 »
Ik wel ::ok::

Viel het mij alleen op, of merkte meer dat Ernestien flink was afgevallen? Niet alleen vanaf de eerste aflevering, maar ook vanaf de afgelopen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline flyover222

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 11-10-2004, 18:46:35 »
Ik ben blij voor Ernestine dat ze eindelijk die mangrove uit mag, zij heeft toch maar de zwaarste tijd gehad tot nu toe:
niet alleen het langst in de mangrove maar ook nog zo lang met de twee mensen die door hun gedrag als eersten werden weggestemd.. ::bravo::

Echt klasse om het op deze manier vol te houden! ::bravo::  Voor mij is zij nu al de Robinson, hopelijk krijgt ze het nu iets gemakkelijker nu Shandinella erbij komt, ik kan me voorstellen dat ze behoefte heeft aan iemand die net als haar een beetje normaal sociaal kan doen..  ::trots::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #22 Gepost op: 11-10-2004, 18:50:00 »
ernestine in the day after: ze was nogal scherp over klaar's gedrag in de mangrove. ze heeft eigenlijk niets positiefs over haar verteld ???

Ja ibung het viel me ook op idd, dat Ernestine vrij scherp oordeelde over Klaar met name (en veel milder t.o.v. Mick eg die toch ook af en toe behoorlijk fel van leer kan trekken)

Vooral Klaar's dominantie leek haar een beetje dwars te zitten, misschien.

Bovendien kreeg ik de indruk dat er nog wel eea na de Mangrove periode heeft afgespeeld dat kennelijk tot deze mening heeft geleid ook.
In het stukje waar Ernestine over de komst van Mitch vertelt, heeft ze het over Klaar die meteen eens was met uitstemmen, saamhorigheid e.d. maar uit de toon waarop Ernestine dit zei, vraag ik me af of Klaar misschien toch gevoelig gaat zijn hetzij uit compassie/ sympathie voor Mitch (misschien wel als tegenhanger voor Mick wie weet) hetzij misschien voor omkoping met een paar kippetjes?? ::tandpastasmiley::

(Neem aan dat Mitch niet voor niets niet met lege handen erheen gestuurd wordt ;D...)
« Laatst bewerkt op: 12-10-2004, 04:27:03 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline sunshine

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 11-10-2004, 19:00:43 »
Ik vond Ernestine gisteren in TDA erg leuk!
Ziet er goed uit zeg, en hoe ze over haar zelf sprak, met cynisme, dat mag ik wel!
Toppertje!

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #24 Gepost op: 11-10-2004, 20:38:36 »
Ziet er goed uit zeg, en hoe ze over haar zelf sprak, met cynisme, dat mag ik wel!
Toppertje!

Ik vond haar gisteren ook heel leuk, ze is nu één van m'n favorieten. Zou echt top zijn als zij de finale haalt. :)
Nog even niks.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 12-10-2004, 10:52:59 »
De laatste afl. heeft Ernestine zich heeeeel anders laten zien... ::ok::  vind ik goed van haar  ::bravo::
Want op een gegeven moment ,was zij ook alleen nog maar aan het klagen en janken,waardoor ik ff dacht ...dan moet je maar naar huis Ernestine   ::vergroot:: 
Maar GELUKKIG, heeft zij zich weer volledig hersteld  ::rofl::

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 13-10-2004, 14:52:43 »
Toppertje!

Daar ben ik het helemaal mee eens, ik vond haar vooral geweldig na de day after, vooral dat gevoelige van haar en sociale vind ik echt top en ook haar humor en doorzettingsvermogen..
petje af

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 13-10-2004, 15:17:51 »
Ik wil ook even mijn complimenten aan Ernestine geven!  ::ok::

Van mij mag zij zeker de finale halen. Wat zij heeft gedaan is echt survivallen.
Ik doe het haar niet na hoor, in die vieze mangrove met twee karakters als Klaar en Mick...
En die heerlijke zelfrelativering die ze heeft tijdens The Day After! Prachtig!  ;D

Toppertje!  Van mij mag ze heel ver komen! ::bravo::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #28 Gepost op: 13-10-2004, 23:26:21 »
Ik vind Ernestine een toffe griet ze is echt een doorzetster jammer dat ze als eerste afviel maar ze laat alles zien wat ze in haar huis hebt ( Nieuw Vennep waar ze woont... haha) van mijn mag ze die Mick en Klaar lekker van de baan slaan en samen met Shandi ver komen!!!! Powergirl toch?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 14-10-2004, 08:55:34 »
Ik wil ook even mijn complimenten aan Ernestine geven!  ::ok::

Van mij mag zij zeker de finale halen. Wat zij heeft gedaan is echt survivallen.
Ik doe het haar niet na hoor, in die vieze mangrove met twee karakters als Klaar en Mick...
En die heerlijke zelfrelativering die ze heeft tijdens The Day After! Prachtig!  ;D

Toppertje!  Van mij mag ze heel ver komen! ::bravo::
Ernestine staat bij mij ook hoog op het lijstje van favorieten én dat terwijl ik in het begin zoiets had van hahaha wat doet die vrouw in expeditie Robinson???
Heb helaas the day after gemist omdat ik er van uitging dat die maandag ook nog een keertje werd uitgezonden..niet dus ::ohno::..en daar baal ik stevig van :\'(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 18-10-2004, 08:50:40 »
 ::ohno::
Wat zonde wat zonde...

En ik snap het niet helemaal eigenlijk.
Heb je die vieze mangrove overleefd, zit je eindelijk 'comfortabel' op het strand en dan stop je ermee?  ???

Erg jammer

::joehoe::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 18-10-2004, 08:57:09 »
Kan me wel enigzins verplaatsen in Ernestine...ik had twee collega's die verdacht veel leken op Mick en Klaar en daar zat ik tussenin met mijn goede gedrag...gek werd ik van hen en mijn gezondheid ging naar de knoppen vanwege de stress die dat bracht....Ernestiene moet zoiets ook hebben gevoeld en gekozen voor de juiste koers...kortom Ernestine verliet de expeditie, ik mijn peuterspeelzaal...beide, denk ik, met verdriet in hun hart, maar ook met een opgelucht gevoel ;)

Ernestine je hebt me doen verbazen tijdens deze expeditie, ik had je graag langer in beeld willen hebben, maar denk dat dit beter is voor je...ben gisteren op je website geweest en wat ben je en heel andere/mooie vrouw op de fotoos zeg, dan dat je in de expeditie was....tiptop gekleed en mooie make-up ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 18-10-2004, 09:03:19 »
Ja ze had het ook niet makkelijk met Mick en Klaar. Zijn inderdaad niet de gemakkelijkste personen... Maar dan heb je samen met hen de mangrove overleefd (is 3 m2 om op te leven) zit je nu op een ruim strand, en dan moet je je toch wel minder aan hen ergeren?

Maar goed, so be it. Ik respecteer haar keuze en ze zal hem ongetwijfeld weldoordacht gemaakt hebben.. Maar het is gewoon jammer.  :\'(

Waar staat die website van Ernestine? Wil ik ook wel even zien  :)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 18-10-2004, 11:05:47 »
Wat vreselijk jammer dat Ernestine vertrokken is. Ik kreeg met de week meer sympathie voor deze sterke vrouw! Wat een topwijf ::ok:: Ze heeft zich ook ten opzichte van Klaar en Mick bijzonder sterk opgesteld. Ondanks het feit dat ze zich vreselijk aan hen kon ergeren (vooral aan Klaar) is ze altijd eerlijk geweest en heeft ze ze niet tot op het bot proberen af te branden! Ik hoop voor Ernestine dat ze achteraf geen spijt heeft gehad van deze beslissing. 
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 18-10-2004, 12:44:21 »
Ernestine ....petje af voor jouw    ::bravo::

Jammer dat je gestopt bent...maar ik kan het mij wel voorstellen...de druk waar jij tussen zat...zal enorm hoog geweest zijn ..KLAAR en MICK... ::bravo::

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #35 Gepost op: 18-10-2004, 12:57:24 »
Ik kan de druk nog begrijpen, maar wat zij als reden opgaf vondt ik echt zo vreemd.

Je huid gaat kapot, je voelt je niet aantrekkelijk, je wordt ongesteld(Daar hebben de andere vrouwen zeker oook last van) Volgens mij dacht zij dat ze zich had opgegeven voor make me beautiful. ::ohno::

Jammer, ze was een sterke kandidaat.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 18-10-2004, 13:01:34 »
Tja ..ik denk dat zij gewoon ..genoeg ervan had..van alle schijt{ja sorry voor deze uitdrukking}  om haar heen...want ook zo kun je op raken ..mentaal    ::rofl::