Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 24408 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10
« Reactie #60 Gepost op: 8-11-2004, 17:01:35 »
Kan haar geen ongelijk geven!

Offline maaykie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 8-11-2004, 18:54:11 »
Mensen, mensen, wat een gemopper hier! De programmamakers hebben hun werk wel goed gedaan!  >:D

Ik heb de aflevering vandaag pas gezien en ik heb er wederom van genoten. Ik heb ondertussen respect gekregen voor alle deelnemers die zo ver zijn gekomen, ondanks alle ruzies, complotten en ingrepen van de crew dit jaar. Volgens mij is er nog nooit een serie geweest die mentaal zo vreselijk zwaar was als dit jaar.

Natuurlijk heb ik ook zo mijn favorieten en dat waren Mick, Klaar en Ronald zeker niet, maar toch, ook zij hebben hun best gedaan en het is super dat ze zo ver zijn gekomen!

de eliminatieproef deze aflevering vond ik ook leuk. Naar mijn mening had iedereen, dus óók de afvallers, een gelijke kans om te winnen en het was duidelijk wie er beter in de groep lagen.

Ik heb werkelijk geen flauw idee wie deze expeditie gaat winnen! ???

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #62 Gepost op: 8-11-2004, 22:26:11 »
Ik heb nu 10 afleveringen gezien en na zoveel afleveringen kan ik een redelijk beeld vormen over de expeditieleden.Daaruit blijkt voor mij dat Frank en Shanndinella echte ER-toppers zijn. Niet alleen in hun prestaties tijdens proeven,hun inzet voor de groep op het eiland door goed mee te werken,maar ook in hun sociale gedrag.Dit seizoen zou voor mij een mooie einde hebben als één van die twee zou winnen en ik het gevoel zou hebben dat goedheid zegeviert!

Mooi gezegd SKMbeat !!!!

Frank en Shandinella zijn fantastisch en enorm vriendelijk.. Ik denk ook dat Frank voor het eten en de groep zou gekozen hebben..
Ronald is een kameleon en kan niet veel presteren. ::ohno::
Klaar is slim,survival maar is enorm dominant en weinig sociaal ::ohno::
Matthias en Marjolein zijn beiden complotters en zullen misschien nog wel hun vrienden verloochenen om uiteindelijk de finale te halen... ::schaam::
Dus ideale finale : Frank - Shandinella ::joehoe:: ::love::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline kippeer

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 9-11-2004, 00:35:31 »
Tjonge , jonge. Wat een theorien houdt iedereen er op na. Gaaf om te lezen hoe anderen tegen deze aflevering aankijken. Inderdaad kan Klaar weleens gedacht hebben..he 4-4 ..ik kan beter Ronald zijn bordje weghalen. interessant.
Ik vond het leuk hoe Frank Mat beschreef in de day after: een sluwe vos. En wij kunnen dat op tv ook zo ontzettend goed van zijn gezicht aflezen. Je ziet wat hij denkt en hoort het ratelen daar binnen.
Mick denkt erg zwart-wit. Klaar is af geserveerd. Het vreemde is dat het met hem en de Belgen wel weer goed is gekomen..nu in het dagelijke leven.

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 9-11-2004, 12:51:05 »

Mooi gezegd SKMbeat !!!!

Frank en Shandinella zijn fantastisch en enorm vriendelijk.. Ik denk ook dat Frank voor het eten en de groep zou gekozen hebben..
Ronald is een kameleon en kan niet veel presteren. ::ohno::
Klaar is slim,survival maar is enorm dominant en weinig sociaal ::ohno::
Matthias en Marjolein zijn beiden complotters en zullen misschien nog wel hun vrienden verloochenen om uiteindelijk de finale te halen... ::schaam::
Dus ideale finale : Frank - Shandinella ::joehoe:: ::love::
Frank enorm vriendelijk?????Ik denk dat jij naar een andere robinson 2004 hebt zitten kijken dan ik,want frank heeft constant liggen zeuren en negatief liggen doen over de groep afvallers,en zoals hij zich deze aflevering gedroeg overwaar je alles weg moest bergen etc.,gewoon te kinderachtig voor woorden,nee,geef mij dan maar shandinella,die probeert tenminste echt te doen waar ze voor gekomen is!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #65 Gepost op: 9-11-2004, 13:47:31 »
Misschien dat Klaar het juist wel heel slim heeft gespeeld.

Ze wist dat er in die immuniteitsproef een extra stem te winnen was. Op het punt dat ze een bordje bij Ronald om wou draaien, kon ze al zien dat de 'originals' aan de winnende hand waren. Dus wist ze dat het 4-4 zou worden qua stemmen. Door zich tegen Ronald te keren, hoopt ze misschien dat Frank, Matthias en Marjolein haar niet wegstemmen, zodat ze bij de laatste 4 kan komen.

want 4-4 is een veiligere stand dan 3-5 voor Klaar? Mooi beredeneert, maar het klopt niet. Klaar maakt geen kans bij de 3 orginals en nu ook niet meer bij de afvallers, had dus nooit kunnen winnen.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #66 Gepost op: 9-11-2004, 13:51:51 »

Frank enorm vriendelijk?????Ik denk dat jij naar een andere robinson 2004 hebt zitten kijken dan ik,want frank heeft constant liggen zeuren en negatief liggen doen over de groep afvallers,en zoals hij zich deze aflevering gedroeg overwaar je alles weg moest bergen etc.,gewoon te kinderachtig voor woorden,nee,geef mij dan maar shandinella,die probeert tenminste echt te doen waar ze voor gekomen is!!!

Een forum is om je mening te uiten... En blijkbaar zijn er veel mensen op de verschillende fora die Frank ne toffe vinden...
Ik denk dat niemand het leuk zou vinden dat je ineens geconfronteerd wordt met mensen die je al weken daarvoor hebt weggestemd... Vergeet ook niet dat het door heel die situatie komt dat Mo en zeker Peter zijn afgehaakt.. 2 toffe mensen waar Frank ook een goed contact mee had... De rotte appel is toch echt Matthias, die de teleurgang van 2 fijne kandidaten heeft bespoedigd...
En trouwens  "ACE" ik zou het ook leuk vinden dat Shandinella in de finale zou zitten, ze mag zelfs ook winnen !!. Zij en Frank zijn de 2 enigste die nu nog de titel Robinson verdienen.. eventueel ook nog Klaar, hoewel haar verraad tov Mick niet lief was.
Kieke en Nathalie go for it !!

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 9-11-2004, 13:56:19 »
Matthias is geen rotte appel, ER is een spel en geen gezellig uitje waarmee je zoveel vriendjes moet maken. Ik vind het spelletje erg leuk en Matthias speelt dit gewoon geniaal. Mo en Peter zijn vakkundig uitgeschakeld. Dit maakt hem absoluut geen rotte appel. Je moet wel het verschil tussen het spel en de realiteit kunnen zien.

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #68 Gepost op: 9-11-2004, 13:59:15 »
Matthias is geen rotte appel, ER is een spel en geen gezellig uitje waarmee je zoveel vriendjes moet maken. Ik vind het spelletje erg leuk en Matthias speelt dit gewoon geniaal. Mo en Peter zijn vakkundig uitgeschakeld. Dit maakt hem absoluut geen rotte appel. Je moet wel het verschil tussen het spel en de realiteit kunnen zien.

Ben het gedeeltelijk met je eens, Baron. Alleen mag je niet vergeten dat er in de finale gestemd wordt door de afvallers. Misschien toch handig als je dan 'n paar vriendjes hebt overgehouden.

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 9-11-2004, 14:01:24 »
 ::jaja:: maar Matt zag meer prioriteit in  het uitschakelen van z'n concurrenten zodat hij iig een finaleplekje had. Frank is natuurlijk 3x niks op de evenwichtsbalk (ook al vin'k het ook een toffe :P) en vanuit z'n gedachtengang snap ik wel wat hij deed. Maar idd je hebt gelijk, elke beslissing kan een keerzijde hebben in ER en CSC

Offline maaykie

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 9-11-2004, 14:35:48 »
::jaja:: maar Matt zag meer prioriteit in  het uitschakelen van z'n concurrenten zodat hij iig een finaleplekje had. Frank is natuurlijk 3x niks op de evenwichtsbalk (ook al vin'k het ook een toffe :P) en vanuit z'n gedachtengang snap ik wel wat hij deed. Maar idd je hebt gelijk, elke beslissing kan een keerzijde hebben in ER en CSC

::jaja::

Offline Hotdog

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 9-11-2004, 19:32:03 »
Wat een aflevering...

Zonder het zelf te willen, liet ik me volledig meeslepen in de opgebouwde spanning van de programmamakers! 'The originals'deden het goed!   Héél goed zelf! Ja ik kan niet ontkennen dat ik een zekere sympathie heb voor Math en Frank. (tikkeltje nationalisme?)

Ik kan Math ook gn ongelijk geven op het vlak van Mo en Peter, je zit op dat eiland honger te leiden en niet ver voor de streep is het de bedoeling om 'de concurrentie' uit te schakelen, wat dan ook nog blijkt te lukken. Go for it ...

Ik kijk al uit naar de volgende afleveringen...!
« Laatst bewerkt op: 9-11-2004, 19:49:47 door Hotdog »

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 13-11-2004, 16:12:26 »

Een forum is om je mening te uiten... En blijkbaar zijn er veel mensen op de verschillende fora die Frank ne toffe vinden...
Ik denk dat niemand het leuk zou vinden dat je ineens geconfronteerd wordt met mensen die je al weken daarvoor hebt weggestemd... Vergeet ook niet dat het door heel die situatie komt dat Mo en zeker Peter zijn afgehaakt.. 2 toffe mensen waar Frank ook een goed contact mee had... De rotte appel is toch echt Matthias, die de teleurgang van 2 fijne kandidaten heeft bespoedigd...
En trouwens  "ACE" ik zou het ook leuk vinden dat Shandinella in de finale zou zitten, ze mag zelfs ook winnen !!. Zij en Frank zijn de 2 enigste die nu nog de titel Robinson verdienen.. eventueel ook nog Klaar, hoewel haar verraad tov Mick niet lief was.
JUIST,JA,EN MIJN MENING IS DAT FRANK VAN MIJ ERUIT GESTEMD MAG WORDEN< DIE FAKE INDIAAN!!!

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 13-11-2004, 16:17:13 »

Ben het gedeeltelijk met je eens, Baron. Alleen mag je niet vergeten dat er in de finale gestemd wordt door de afvallers. Misschien toch handig als je dan 'n paar vriendjes hebt overgehouden.
Matthias speelt dit spel helemaal niet geniaal,en ik voorspel je dat hij geen robinson 2004 word,die gaat geheid naar iemand anders,matthias heeft zich bij de afvallers te veel vijanden gemaakt!!

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 13-11-2004, 20:20:43 »
ik vind het raar dat als frank kritiek geeft op de nieuwkomers, dat iedereen dat normaal vind.Als mo hetzelfde had gedaan, weet ik zeker dat iedereen hem zou aanvallen.Om die reden ben ik ook blij dat nu al weg is, zo zien de mensen dat hij niet de aanstoker was van ruzies.Ro is fake en hij gaat zo te zien weer betrapt worden ( en deze keer zonder de beschuldigingen van mo).Als je door verschillende mensen beschuldigt word van leugens dan klopt er iets niets.

Voor alle duidelijkheid ben nog steeds een fan van frank.Maar begrijp niet waarom ze Mick zo viseerden.OKe, hij had zich misgedragen in kamp Belgie maar hij had zich herpakt.Met ro hadden ze grotere ruzies vooral frank.Ro was meer een logische keuze.Maar ik denk dat ze ro voor volgende week wouden laten omdatklaar anders veel minder geneigd te zijn om mick te stemmen.En dan zou er een gevaarlijke evenwicht zijn:mick,klaar en shandi tov frank,matt enmarjo
ro,klaar en shandi is een betere keuze omdat klaar ro niet vertrouwd.En daarbij is mick fysiek sterker dan ro

dus denk ik dat ze Mick meer om tactische redenen hebben gekozen dan ze hem nog haatten, al zeggen ze van wel

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 14-11-2004, 13:11:20 »
Beetje onsamenhangend verhaal Dragosh, vind ik.
Waar haal je vandaan dat vooral Frank veel ruzie had met Ronald?

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 14-11-2004, 18:07:45 »
het is idd wat onduidelijk verteld.Maar frank had toch ruzie met ro over zijn vermeende omkoperij . Dat was de reden toch waarom frank & co hem in de eerste plaats hebben uitgestemd.En waarom ik zei "vooral frank", simpel peter en mo zijn er niet meer.Dus is Frank de enige die ooit ruzie had met ro.Vandaar die "vooral frank".

Ik blijf er bij dat ze ro minder vertrouwen dan mick, maar dat mick in een later stadium moeilijker was om weg te stemmen dan ro.
Ro is de mindere in proeven en daarbij kan klaar hem totaal niet uitstaan.Dat is de reden ook dat marjo haar vorig week niet gevold heeft en klaar ook niet verteld heeft dat ze niet gingen stemmen op mick.Ze weten immers dat klaar elke week op ro gaat stemmen