Beste Pieter,
Je weet waarschijnlijk helemaal niet meer wie ik ben, maar wij hebben elkaar ongeveer 2 jaar geleden ontmoet bij een reunie georganiseerd door fans. In die tijd kwam jij ook nog wel eens op de site om een beetje met ons fans te geinen.
In ieder geval ben ik sinds die Robinson niet meer op de site geweest of heb ik me beziggehouden met enige fanclub. Nu ben ik wel een fanatieke kijker gebleven... dus toen ik vanavond zag dat jij misschien terugkomt in ER2005 werd ik nieuwsgierig en heb ik het naar bed gaan uitgesteld om je filmpje te bekijken......
Wat zag ik?
?? Pieter en een baby???
Destijds was ik zwanger en dolgelukkig daarmee (helaas heb ik daarna vrij snel een miskraam gehad, maar gelukkig gevolgd door een zwangerschap die uitmonde in een prachtige dochter. Ze wordt 2 nov. 2), maar jij vond het helemaal niks... Je had er een afkeer van. God wat weet ik dat nog goed hoe jij vol afgunst naar mijn blije verhalen aan het luisteren was. Een kind verpestte je leven en jij zou er dan ook noooooooooit aan beginnen.. geen haar op je hoofd. Jij zou een geweldig kinderloos leven leiden en er zou niemand zijn die jou op andere gedachten kon brengen. (voor de overige lezers.. het was een heel aangenaam gesprek hoor)
Je kunt je voorstellen dat toen ik het filmpje zag er een glimlach op mijn gezicht verscheen. AHA je bent vader, wat geweldig.. maar ik dacht ook meteen.. hoe heb je in zoŽn korte tijd een geweldige ommezwaai kunnen maken?
Pieter je was verreweg mijn overall favo.. en ik hoop van harte dat je voor een tweede x in de expeditie komt.
Zo niet wens ik je veel plezier met je kindje... en geniet ervan.
Een dikke kus,
Saskia
PS Spreek je de ander expeditieleden nog wel eens? Destijds heb ik van Jenniffer heel lief een aantal dingetje uit de winkel gekregen voor mijn kindje.. geef haar ook maar een dikke kus