Auteur Topic: Er Zijn Maar Een Paar Mensen Eerlijk Een Spel Aan Het Spelen?  (gelezen 10099 keer)

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Er Zijn Maar Een Paar Mensen Eerlijk Een Spel Aan Het Spelen?
« Reactie #20 Gepost op: 12-10-2004, 01:02:56 »
Ronald probeert niet aan te pappen met Mo maar hij probeert gewoon een goede sfeer te behouden in hun kamp.
Mo lijkt mij achterbaks en achterdochtig. Hoe hij af en toe kijkt: eng gewoon; voelt hij zich bedreigd, jalouzie of wat?
Ik denk dat het pro-mo gevoel snel over is bij de rest (voor zover dat er uberhaupt al is)
Ik hoop het ook.. dat het PRO-MO gevoel bij de rest snel over gaat.. ::jaja::

Leuk die uitdrukking  ""PRO-MO""

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 12-10-2004, 10:56:57 »
Ik denk dat Ronald Mo een stem gaf om hem een waarschuwing te geven, dat hij zijn gedrag niet waardeert.
Mo-show, pro-Mo, wie weet er nog iets leuks?

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 12-10-2004, 11:00:49 »
PRO-MO-MICK SHOW     ::rofl::     ::rofl::
        ::bravo::

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 12-10-2004, 11:05:03 »
No go Mo!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #24 Gepost op: 12-10-2004, 12:22:04 »
Toch blijf ik fan van Mo...
Angel of the first degree

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #25 Gepost op: 12-10-2004, 16:09:34 »
Zoals vaker zijn de kandidaten tactisch niet sterk. Stel je bent Ronald, Frank, Darline, Mitch of Marjolijn. Je ziet dat 5 mensen zich samen gaan spannen, wat doe je? Zorg je dat je met zijn 5-en een sterk tegenblok vormt of laat je je 1 voor 1 wegstemmen? Dit was de enige echte kans dat ze nog wat terug konden doen (5 tegen 5) hierna heeft het blok van 5 altijd een meerderheid. De komende week wordt het dus dag met je handje tegen eerst Marjolijn (de grootste bedreiging), Ronald en daarna Frank en Darline. Nou, dan zal Mo (voor mij het tactisch brein in de serie) wel de sterke mannen eruit gooien om in de finale op niet zoveel weerstand te stuiten: Frouke en Kelly. Voila, zijn doel om de finale te halen is gelukt. Heel eerlijk volgens mij  ::jaja::

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
« Reactie #26 Gepost op: 12-10-2004, 16:18:26 »
Jammer, Baron, maar ze waren al te laat.

Mitch had nog één zwarte stem uit de vorige ronde. Dus DE VIJF stemden allemaal op Mitch. Dag Mitch, ongeacht wat de andere stemden. Nu is het dus nog maar 4 enkelingen tegen DE VIJF. Volgens mij wordt het saai de komende 4 stemronden. Wellicht middels immuniteit kan een enkeling het nog een weekje langer rekken, maar m.i. staan de laatste vijf nu al vast.

Dan komen de mangrovisten erbij. Als Mitch de mangrovisten NU al kan overtuigen dat er VIJF kandidaten als een groep iedereen wegstemt, is hun enigste kans op een overwinning om op het "geheime" eiland meer mensen dat 5 over te houden. Dan weer samensmelten met de VIJF en dan ....

Ik wacht af.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 12-10-2004, 17:26:18 »
Dan komen de mangrovisten erbij. Als Mitch de mangrovisten NU al kan overtuigen dat er VIJF kandidaten als een groep iedereen wegstemt, is hun enigste kans op een overwinning om op het "geheime" eiland meer mensen dat 5 over te houden. Dan weer samensmelten met de VIJF en dan ....
Ik denk niet dat de overgebleven mangrovers straks met zijn allen weer mogen samensmelten met de groep van 5 (of wie er dan nog over zijn). Dat lijkt me niet eerlijk t.o.v. de anderen. Ze zijn niet voor niks al een keer afgevallen. Waarschijnlijk dat de overblijvende mangrovers met zijn allen mogen strijden voor 1 finaleplaats danwel 1 terugkeerplaats bij "de groep van 5".
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #28 Gepost op: 12-10-2004, 19:49:25 »

Grappig...Dat vind ik nu net de grootste draaikont in het hele spel...Die heeft nooit een mening en waait maar wat mee.

Ze laat me erg aan Jutta denken van vorig jaar... Een kleurloze figuur die dan op het einde een proef wint en dan winnares mag worden....
Neen ik hoop dit jaar dat het weer eens een echte survivalman wordt, zoals Richard 2 jaar geleden !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 13-10-2004, 15:39:40 »
No go Mo!
En...Ho-Mo-Go-Home...... ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 14-10-2004, 23:46:37 »
Degene die het spel tenminste eerlijk spelen zijn Ronald,Marjolein,Frank en Darline dat zijn de mensen die geen complotten smeden Kelly,Frouke,Peter,Matthias en Mohamed zijn de mensen die complotten smeden om volgende week Ronald eruit te laten stemmen Ik hoop dat Kelly vrijwillig opgeeft zou wel zo eerlijk zijn  ::tandpastasmiley:: ::joehoe::

Tja, wat is nu eigenlijk een complot?
Smeed je een complot wanneer je het als vriendenclubje heel goed met elkaar kan vinden, en daarom afspreekt om niet op elkaar te stemmen?
Is het een complot wanneer je Frouke in je vriendenclubje opneemt, opdat leeftijdsgenootje Kelly zo goed met haar kan opschieten?
Is het een complot wanneer je als groepje van 5 zo close met elkaar optrekt dat je je automatisch afzondert van de rest? Niet echt een complot maar ook niet bevorderlijk voor de groepssfeer.
En last but not least, smeed je een complot wanneer je besluit om met zijn allen op 1 persoon te stemmen, om zodoende de huid van bijvoorbeeld Kelly te redden? Ik denk dat het antwoord nu volmondig ja moet zijn. Ook al hebben Peter en Matthias misschien niets tegen Ronald, Mo heeft dat wel en daarom verwacht ik dat ze met zijn vijfen op Ronald zullen stemmen. Misschien niet "eerlijk", maar het is wel oliedom om het niet te doen. Anders zou Kelly er wel eens uit kunnen liggen (ze had nu al 3 stemmen), en als Kelly eruit ligt, dan volgt Frouke vanzelf en blijft er van het groepje van 5 niet veel over.
Je moet het complot smeden als het heet is.