Het wordt nu superspannend.
spannend?
het is vrij duidelijk denk ik.
Indien de productie niet afkomt met weer eens nieuwe wendingen of geen van de afvallers draait bij, is het exit mat-marjolein-frank.
Niets spannend aan lijkt mij en helemaal unfair. Ze zullen gewoon worden afgeslacht door de 'nieuwkomers'
De afvallers zijn, op shandinella en darline na, vrijwel unaniem weggestemd. Mick, Ronald en Klaar waren voor de overige expeditieleden de minst sympathieke en zorgden voor de meeste conflicten, en op dit moment maken zij de meeste kan op de overwinning....neen, dit gaat voor mij eigenlijk te ver. De sympathieke en échte expeditieleden (die amper stemmen kregen op de eilandraad) die de overwinning zouden verdienen (vooral Frank) worden op een oneerlijke manier uit de expeditie gekegeld. (Tenzij er iets drastisch verandert, waar ik zooo hard op hoop)
Bij de 'unieke kans om ver te geraken in de expeditie' had ik eerder gedacht aan een ultieme proef tussen de afvallers waarbij de winnaar dan in de finaleronde geraakt ofzo.
Unfair! en ik ben dan ook teleurgesteld
(en wat zit iedereen nu op Marjolein te zagen. Ik denk niet echt dat ze tegen de filmploeg heeft gezegd 'hé, jongens kom me eens filmen, ik ben naakt' en dat ze er op dat moment bij stilstond dat dit op tv zou komen en dat ze er al helemaal niet bij stilstond of het al dan niet erotisch is. Trouwens, Marjolein is een mooi meisje dat gezien mag worden)