Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 7091 keer)

Offline findingnemo

• Forumlid
Aflevering 4
« Gepost op: 26-09-2004, 21:40:41 »

Ik vond dat Ronald vorige week een grote fout maakte door Marjolijn inplaats van Scandinella de onderwater proef te laten doen. Scandinella is fysiek veel sterker.

Belachelijk dat ze Mo zo af zaten te zeiken. geef die jongen even een break... en laat hem zijn verlies even verwerken. Hij wint voedsel voor de groep en krijgt stank voor dank. Wat een gezeur zeg dat hij even niet bij hun lullige vergaderingetje wilde zijn

Ik irriteer me steeds meer aan die Ronald. Wat is dat toch een zanikerd. Ik sta er steeds van te kijken dat hij er nog in zit. Ik vind van de Nederlanders alleen de vrouwen leuk. De mannen zijn allemaal van die weardo's
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline beachbum

• Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 26-09-2004, 21:44:15 »
Volgens mij heet ze SHANDINELLA. Scandalig   ;)dat je dat niet weet.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2004, 21:45:51 door beachbum »

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 26-09-2004, 21:49:16 »

Ik vind het zo jammer dat de doetjes altijd ver komen in ER en dat de echte mannen
eruit worden gestemd. Als Mo er volgende week uit vliegt kijk ik niet meer.
Hij is een van de weinige daar die daar hoort te zitten. Gelukkig dat hij die vergader neiging van Nederland volledig negeert.

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 26-09-2004, 21:49:24 »
Idd zat ik mij te ergeren aan Ronalds gedrag vooral tijdens de proef toen ie het af liet weten, echt typerend was dat..
petje af

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #4 Gepost op: 26-09-2004, 21:51:41 »
Ik vind het ook belachelijk als Mohamed eruit zou gaan hij is niet me favouriete persoon Jeroen vind ik wel toffer maar het zou niet eerlijk zijn als Mohamed eruit zou gaan het liefst zie ik Froukje vertrekken, omdat zij weinig doet in de kampen!

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 26-09-2004, 21:54:00 »
Na het zien van deze uitzending vind ik dat Ronald eruit moet ::zwaai::
petje af

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 26-09-2004, 21:56:05 »
Jeroen was ook niet zo slim om dan weer over wegstemmen te beginnen om het daarna weer in te trekken, komt een beetje raar over
petje af

Offline johannesjudcuskwak

• Forumlid
  • geniet van het leven want je leeft maar 1 keer
« Reactie #7 Gepost op: 26-09-2004, 22:23:32 »

wegstemmen van mo zeker geen optie,
 aangezien hij de motivator is van het winnen van proeven.
 ::ohno::
jeroen heeft voor mij echt af gedaan zeer zwakke houding.
ronald in mindere mate.

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 26-09-2004, 22:41:28 »
Ronald vond ik vanaf het begin al zo'n achterbakse praatjesmaker, die anderen de kastanjes voor hem uit het vuur laat halen. Zoals z'n plannetje toen.. Henk leider maken en hij van onderen af coördineren.

Tja, vandaag zagen we een idem dito Ronald dus weer door de bocht gaan. Zitten janken toen z'n vriend Jeroen er mee wilde kappen, maar niet ingrijpen als Mo en Shandinella een conflict krijgen. Hij vond dat moeilijk???

Nou, zoiets lijkt mij helemaal niet moeilijk.. ze hadden alletwee gelijk.. geef ze eventjes de tijd.. kalmeer alletwee als leider. Maar hij deed niks dus. Lekker zelf buiten schot blijven, lekkere leider zeg ::ohno::

Jeroen vond ik een slapjanus in deze aflevering.. hij besloot te blijven omdat hij alsnog vond dat hij nodig was?? Ik kon dat niet meer volgen hoor, die redenering.

Mo had gelijk..  ik ben geen fan van Mo.. waarom weet ik niet, maar hij gaat wel steeds meer mijn sympathie winnen. Zeker vanavond, toen hij echt effe scheitziek gelijk werd van die praatcultuur van de Nederlandertjes. Nog minder had hij er zin in om gehoor te geven aan het dwingende toontje van Shandinella.. Nu commanderen dit soort dames al heel snel hoor.. is hun cultuur.. kweet ook niet hoe dat komt.. maar het komt er vaak nogal snauwerig en dominant uit.
En ik had eerder nog echt een cultuurbotsing hier verwacht, met de mohammedaan, hahahaha, die zeker geen commando's van een vrouw beantwoordt. Maar dat kwam er verder niet uit.
Mo was het gewoon zat, en beu, en terecht wilde hij even de ruimte om af te koelen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9 Gepost op: 26-09-2004, 22:55:36 »
Ik heb 't onderwerp van dit topic verandert in 'Aflevering 4' en 't topic 'wegstemmen' erbij gevoegd, omdat 't in beiden gewoon over aflevering 4 ging. In dit topic kun je dus vanaf nu alles kwijt over de vierde aflevering van vanavond.  :)

Ik heb iig weer genoten! Zoveel onverwachte wendingen weer! Oke, dat de kampen opnieuw ingedeeld zouden worden was te verwachten. Maar niet dat er maar 2 Belgen en Nederlanders van kamp zouden verwisselen. Ik begrijp 't idee hierachter van de makers ook niet echt, want 't valt te verwachten dat 't zo voor de twee 'vreemdelingen' wel erg moeilijk wordt om niet weggestemd te worden.  :-\\

En dan Jeroen, die eerst verklaard weg te willen en later toch weer wil blijven. Geen idee wat ik daar van moet denken. Ik had 't denk ik als mede-kampgenoot ook niet leuk gevonden en 'm toch hebben weggestemd.  ::niet-ok::

Verder vond ik de ruzie met Mo echt onnodig. Hij had misschien effe moeten aangeven dat hij 't verlies eerst effe wilde verwerken voordat ze erover gingen praten en de rest van de groep had dat moeten accepteren. En dan was er helemaal geen gedoe nodig geweest. Mo is gewoon 'n goede aanwinst voor de groep en ik hoop dat de andere kampgenoten dat snel gaan beseffen, anders verliezen ze alle kans om nog maar 'n proef te kunnen winnen.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 26-09-2004, 23:21:33 door Han13 »

Offline V-babe

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 26-09-2004, 22:57:09 »
Klaar was zooo gaaf hoe ze aan die vis vrat  ::rofl::
Weer een superleuke aflevering, er gebeurde weer zoveel   ::ok::

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 26-09-2004, 23:36:10 »
Waaaaaah....wat een super aflevering!

Ten eerste...de moerasketiers, geweldig, super...eindelijk een kamp geplunderd! Dit gaat zeker volgende week voor veel heibel zorgen...Wie weet verdenken ze kamp Noord. En het happen van Klaar in die haai was echt ontzettend stoer, haha

Grove fout van Ronald om te gaan rusten tijdens een proef. Je wil winnen of niet, dus dan maakt het niet uit of je iets meer kracht gebruikt dan de ander! Voor mij ben je niet gericht op winnen als je tijdens een proef bezig bent met het vergelijken van elkaars krachtinspanningen. Ja, Ronald heeft echt afgedaan voor mij! Ik heb echt zitten nagelbijten tijdens de eilandraad....als Mo eruit was gestemd was er voor mij op het moment niet iemand anders die de Robinsontitel verdient. Mo speelt het spel gewoon met passie...TOP! De Nederlanders hadden er niet van uit mogen gaan dat Kelly en Mo ook op het nabespreken van een verloren proef zaten te wachten...Als dat zonodig moet kan dat toch ook een uurtje of dagje later gebeuren!!!??? En dan nog de actie van Jeroen, ik vond het hééééél vaag...ik dank niet dat het een stategie was...maar waarom wel is volstrekt onduidelijk...hebben jullie een ander idee?

Ik vind ook dat Frank wat beter uit de verf kwam deze aflevering. Ik denk dat hij de spirit moet brengen bij de proeven nu Mo weg is...Nog even over Mo: meteen ook zo hard werken voor je nieuwe team is grote klasse. En de tactief van Marjolein vind ik ook prima...zo werkt ER gewoon en ik vind dat ze er het beste van maakt!

Ik ben ontzettend benieuwd naar volgende week...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline sandy35

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-09-2004, 23:43:33 »
dit was voor mij de eerste aflevering die ik zag...de andere door omstandigheden gemist, helaas  :\'((maar wat was het een gave aflevering. ik gooi al de namen nog even door elkaar, maar er gebeurde zat. ik heb zitten genieten....vond idd dat Mo in z'n recht stond, die Shandinella stond op een gegeven moment te schreeuwen als een viswijf( sorry). Die ronald kon ik ook niet vatten met z'n rustpuntje...een team is toch een team? en dat zegt ie: ik vond dat ik in het water al genoeg had gedaan....niet te begrijpen. ik dacht ook dat hij wel een paar stemmen tegen zou krijgen, niet wetende dat er nog veel meer speelt in dat team....
« Laatst bewerkt op: 26-09-2004, 23:47:09 door sandy35 »

Offline connick

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 27-09-2004, 00:49:43 »
Voor mij is het heel simpel, na 5 jaargangen ER heb ik het helemaal gehad met dat
produktionele gekonkelfoes: omdat ze de bui zagen hangen dat Kamp NL. d.m.v.
Robinsonproeven helemaal uitgemoord zou worden moeten ze weer hun heil zoeken in een ongeloofwaardige wending. Ik zou bijzonder gefrustreerd geworden zijn als Mo hierdoor het onderspit had moeten delven. Robinson-onwaardig hoe Ronald en Jeroen dachten met hem af te kunnen rekenen. Respect voor Shandinella dat ze niet voor de makkelijkste oplossing koos en Mo geen stem gaf.. Ik ben helemaal klaar met dat gemiet in het Nederlandse kamp maar helaas ook met de onverwachte wendingen die na de uitschuiver van vorig jaar dus alle geloofwaardigeid hebben verloren.. jammer...

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 27-09-2004, 02:06:01 »
Zit hier nog even na te lezen en ik had het dus goedgehoord, wat Ronald beweerde over die proef. Dat hij vond dat hij al genoeg in het water had gedaan!! ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Nu heeft die Ronald voor mij definitief afgedaan zeg.. zelfs tijdens proeven gaat hij nog door met het afmeten van elkaars prestaties? zoals hiervoor gezegd al ja.. wat heeft dit te maken met teamspirit en met iets willen winnen!

En dan ook nog de brutaliteit om over Mo te gaan roddelen na afloop, geen wonder dat die jongen uit z'n vel klapte! Wat een mentaliteit zeg ::schaam::

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 27-09-2004, 09:12:03 »
Voor mij is het heel simpel, na 5 jaargangen ER heb ik het helemaal gehad met dat
produktionele gekonkelfoes:

Vind ik ook Connick. Die Belgen gingen er helemaal voor en hadden na zware ontberingen hun plek gevonden. En zouden waarschijnlijk allemaal verdiend ::ok::, de samensmelting halen.. behalve Mitch dan, want dat vind ik zo'n sjacherijn.

Nou is er een kans dat Mo en Marjolijn eruit vliegen...2 potentiele kandidaten. Jullie worden bedankt..productie

Ik hoop de ze systematisch Jeroen en Ronald eruit stemmen. Ronald nog eerder dan Jeroen.
Wat is dat toch een rare man. Moet zogenaamd de leider zijn, maar heeft nog niet eens de ballen een simpele ruzie op te lossen, en voert werkelijk geen bal uit. Ik had allang een complot tegen hem opgezet en hem het kamp uitgewerkt.

Als Shandinella slim is, sluit ze zich bij Froukje, die ander vrouw, en Mo aan om Ronald en Jeroen naar huis te sturen.

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 27-09-2004, 09:24:13 »
Vreemde aflevering. Sterk lijkende kandidaten die in een ander kamp er ineens niet meer zo goed voorstaan, Mo die niet tegen zijn verlies kan en zich kapot ergert aan de mentaliteit van de Nederlanders (Want waarom wou Ronald niet helpen?!), Frouke die er ineens een stuk beter voorstaat, Mitch die met de aflevering chagrijniger wordt, Jeroen die (zoals het leek vanuit het niets) opgaf en later toch niet en tot slot de drie moerasketiers ::rofl::. Klaar die stukken uit die vis beet ::rofl::.
Hoop dat Marjolein wel in de groep opgenomen wordt, hetzelfde hoop ik voor Mo en Kelly.
« Laatst bewerkt op: 27-09-2004, 09:27:35 door liek. »

Offline DARANE

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 27-09-2004, 11:03:14 »

Dat was effe slikken,de gedrag van Ronald ::ohno::! Maar gezien nieuw bloed kan allem maar spannend worden. Ronald en Mo zijn twee verschillende karakters het kan alleen in hun voordeel zijn.Strijd en spanning moet er zijn, en dat heeft Mo al laten zien. Ik ben benieuwd hoe ver deze twee mannen gaan!! Twee kapiteins op een schip lekker spannend... 8)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #18 Gepost op: 27-09-2004, 12:11:03 »
Wat Hebben De mensen toch met Shandinella? haha ik vind haar niet goed snik en van mijn mag ze zeker niet winnen gun het liever Frank Matthias of Marjolein dat zijn mensen die tot het uiterste gaan Mitchell is de enige kandidaat die ik erg zwak ziek en misselijk vind met de aflevering inderdaad,wordt ze chagarijniger haha tot ziens!!!!