Ronald vond ik vanaf het begin al zo'n achterbakse praatjesmaker, die anderen de kastanjes voor hem uit het vuur laat halen. Zoals z'n plannetje toen.. Henk leider maken en hij van onderen af coördineren.
Tja, vandaag zagen we een idem dito Ronald dus weer door de bocht gaan. Zitten janken toen z'n vriend Jeroen er mee wilde kappen, maar niet ingrijpen als Mo en Shandinella een conflict krijgen. Hij vond dat moeilijk???
Nou, zoiets lijkt mij helemaal niet moeilijk.. ze hadden alletwee gelijk.. geef ze eventjes de tijd.. kalmeer alletwee als leider. Maar hij deed niks dus. Lekker zelf buiten schot blijven, lekkere leider zeg
Jeroen vond ik een slapjanus in deze aflevering.. hij besloot te blijven omdat hij alsnog vond dat hij nodig was?? Ik kon dat niet meer volgen hoor, die redenering.
Mo had gelijk.. ik ben geen fan van Mo.. waarom weet ik niet, maar hij gaat wel steeds meer mijn sympathie winnen. Zeker vanavond, toen hij echt effe scheitziek gelijk werd van die praatcultuur van de Nederlandertjes. Nog minder had hij er zin in om gehoor te geven aan het dwingende toontje van Shandinella.. Nu commanderen dit soort dames al heel snel hoor.. is hun cultuur.. kweet ook niet hoe dat komt.. maar het komt er vaak nogal snauwerig en dominant uit.
En ik had eerder nog echt een cultuurbotsing hier verwacht, met de mohammedaan, hahahaha, die zeker geen commando's van een vrouw beantwoordt. Maar dat kwam er verder niet uit.
Mo was het gewoon zat, en beu, en terecht wilde hij even de ruimte om af te koelen.