Auteur Topic: De Top 7 met argumenten  (gelezen 9536 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Top 7 met argumenten
« Reactie #20 Gepost op: 8-11-2004, 14:21:47 »
Als Marjolein met Shandinella de Finale speelt wint Shandinella maar als Marjolein in de Finale staat met Matthias wint Marjolein het meer dan 50% het zou echt spannend worden tis het al haha 1 iemand gun ik het zeker niet en dat is... RONALD  ::joehoe::

Offline carmen pascale

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 8-11-2004, 15:02:28 »
hier 2 lijsten 1 = wat ik hoop en 2 = wat ik denk

1 klaar: ze staat sterk in haar schoenen en kan echt goed overleven in de mangrove. ze is echt mijn favoriet.

2 frank: hij is heel eerlijk en probeert iedereen met respect te behandelen

3 mathias:hij is ook wel goed

4 shaninella: ik weet niet waarom maar ik denk omdat ze altijd vrolijk is.

5 marjolijn: ze kan zich prima aanpassen

6 mick: wel aardig maar wel te snel aangebrand

7 ronals: hij doet stiekeme dingen om zijn eigen hachje te redden en dat ving ik niet kunnen

1 frank
2 matias
3 shaninella
4 marjolijn
5 klaar
6 ronald
7 mick

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #22 Gepost op: 11-11-2004, 17:16:31 »
Wat Ik denk en hoop

1 Marjolein
2 Frank
3 Klaar
4 Shandinella
5 Matthias
6 Ronald  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 13-11-2004, 12:21:43 door Nickyy »

Offline kluunwapse

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2004, 15:33:20 »
mijn voorspelling is dat marjolein wint in de finale tegen mathias, al zijn dat niet mijn favorieten. Dus:
1. marjolein
2. mathias
3. frank
4. shandinella
5. klaar
6. ronald

maar ik hoop echte dat mijn favoriet klaar gaat winnen. Dus:
1. klaar
2. shandinella
3. frank
4. marjolein
5. ronald
6. mathias

Offline just--me--zeekip

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
« Reactie #24 Gepost op: 22-11-2004, 02:07:27 »
de 7 is intussen alweer naar 5 geslonken... maar laat ik toch ff mijn top geven dan...

al vind ik ze allemaal mogen winnen... maar moet het dan toch dan denk (en hoop) ik:

1. (oei dit is ene moeilijke haha) dan toch frank... twijfel tussen hem en matt... matt is een scatje, maar frank is een topper... dat indiaans vind ik gewoon geweldig...
2. ja dan word dit matt he... zoals ik al zei een schatje haha... ::love:: wat ik trouwens nog even wil zeggen: iedereen vind dat hij mo verraden heeft door hem niet te kiezen.. maar mo heef net zo goed matt verraden.. tijdens de evenwichtsbalk proef... mo koos gelijk matt omdat hij wist dat matt niet goed hierin was en hem kon verslaan... dat vind ik een nog veel laffer en erger... dan kies je toch ook je eigen hachje.. en mo was heus niet fitter een sterker terug gekomen van het verwen dagje.. dat had hem echt niet gered.. dan heeft maat terecht voor iemand anders gekozen... (al zou ik dan wel peter gekozen hebben ipv marjolein.. het is en blijft toch je maatje... en hem had het wel kunnen helpen...)

al vanaf het begin ben ik voor de belgen.. een veel leuker groepje dan de nederlanders dus vandaar...

3. ronald... ja sorry maar ik vind die gast dus wel leuk... ondanks dat iedereen anti is... (waarom zeg ik dan sorry?? is toch mijn mening...)

4. shandinella... dat meisje verdient respect alleen al voor het feit dat ze nog fysiek zo sterk is...

5. marjolein... ik vind haar best tof.. maar er is iets aan die meid waar ik niet precies mijn vinger op kan leggen....

als mick en klaar en nog in gezeten hadden was mick bij mij op 4 gekomen.... ik vind hem wel super die gast, maar vind frank, matt en ronald toch net ietsjes leuker... klaar was dan 7e geworden.. ik mag klaar niet echt.. ze irriteert me.. al vind ik ook dat ze respect verdient voor het geen wat ze in de mangrove gepresteert heeft...
expect the unexpect...

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 22-11-2004, 02:19:29 »
1. Frank - voor mij in principe op gelijke voet met Shandinella, maar vanavond punt voor, omdat hij vuur kon maken, en Shandinella dat verloor van Frank.
Verder beiden mooie karakters, vechters, integer, recht door zee.

2. Shandinella, go for it!!!!!!! ::love::
Shandinella is iemand die werkelijk presteert ook, een fighter, een survivor. Ze werd er eerder door stomme pech uitgegooid door ER, dus ook niet uitgestemd!

De rest boeit me eerlijk gezegd geeneens meer.

Helaas kon er vanavond maar eentje weg, maar wat mij betreft kon het zowel wat betreft Ronald als Marjolein richting exit please!

Marjolein wordt steeds zwaarder te behappen. Ik vind ook dat je als ER crew een beetje rekening moet houden met het tolerantieniveau van de kijkers.
En wat dat betreft, kun je dan altijd nog meer met een Ronald, ook al wringt die zich allerlei bochten uit, hij presteert tenminste nog wel wat!

Die tandpastaqueensmile, die heb ik nog niets zien presteren, en daar zat ik helemaal niet op te wachten om die nog een aflevering te zien. Gek, hoe mensen je toch zo de strot kunnen uitkomen, sorry hoor..  ::schaam::

Met Matthias heb ik totaal geen feeling. Hij blijft een gladde, cleane aal voor mij. Weinig karakter, weinig profiel, weinig emoties nog. 

Offline just--me--zeekip

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
« Reactie #26 Gepost op: 22-11-2004, 02:23:21 »
ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien.. dus als ik iemand noem die er ondertussen al uit is verschuift e boel natuurlijk haha (wel een paar kleine stukjes gezien.. waaronder de proef die frank wint en marjolein verliest.. en haar reactie daarop en etegen frank...)

dat heb ik trouwens nou ook met marjolein... er is iets met die meid waar ik niet goed een woord voor heb... ik kan je ook niet zeggen wat het is, maar ook ik vind haar steeds minder...
expect the unexpect...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #27 Gepost op: 22-11-2004, 13:27:11 »
1. Frank
2. Matthias
3. Marjolein
4. Shandinella

Shandinella had eigenlijk al verloren (slaapproef). Daarom vind ik dat de anderen een streepje voor hebben. Matthias, Marjolein en Frank spelen alledrie het spel op hun eigen manier. Marjolein liet blijken dat ze slecht tegen haar verlies kan en Frank heeft meer skills dan Matthias. Cést ca!