Auteur Topic: Wie wil er zelf ook mee doen aan Robinson?  (gelezen 11271 keer)

Offline ROOz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mensen Zonder Fantasie Vluchten In De Realiteit
Re: Wie wil er zelf ook mee doen aan Robinson?
« Reactie #20 Gepost op: 18-10-2004, 19:07:56 »
 :)Ik zou ook wel mee willen doen , Die mensen komen zo anders terug als dat ze waren ..Hele andere kijk op het leven enzow ..veel rustiger niet gehaast..Alleen denk dat ik het zelfde probleem als Frouke krijg.. `met geen eten` en dan verzwakt raken.. :-\\ :-\\
WhoeJ~!Begrijp jij wat ik bedoel?..

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 18-10-2004, 22:38:28 »
De eilandraad lijkt me juist het leukste van alles. En maar hopen dat je aartsvijand eruit geknikkerd wordt  >:D

Offline Elizabeth.G

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 24-10-2004, 18:27:42 »
Ik zou dol graag mee willen doen,echt waar. Maar dan niet om te kijken waar mijn grenzen liggen, die heb ik al gevonden door alleen naar de andere kant van de wereld te reizen. Het lijkt mij heel bijzonder om zelf te ervaren hoe het is om met een groep vreemden te overleven op een onbewoond eiland. Voor mij is dat de grootste uitdaging, ik draag mijn hart op mijn tong. eerst praten dan denken, pakt niet altijd goed uit. Maar vind ik de juiste mensen (mensen met wie het klikt) dan komt het goed. ::trots::
when the going gets tough, the tough get going!

Offline roadie

• Forumlid
  • onkruid vergaat niet
« Reactie #23 Gepost op: 13-11-2004, 14:46:31 »
'k Heb in principe al een robinson ervaring.  Alleen wat met wat meer luxe dan de kandidaten van het programma.  Ben in februari naar de Malediven op vakantie geweest.  Daar hadden we ook een robinsonday waar we aan konden meedoen.  We gingen per dhoni naar een klein verlaten eiland barbequen en we konden er lekker zwemmen.  Heel erg leuk.

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 13-11-2004, 14:55:11 »
Met wat meer achtergrondinformatie uit diverse fora, interviews e.d zou ik nooit (meer) mee willen doen met zoiets als ER.
Dit geldt ook voor het Blok of een ander soort programma.
Volgens mij wordt er van A tot Z geregiseerd en is het programma op televisie verre van de werkelijkheid en ik heb het idee dat dat bij een aantal mensen ontzettend teleurstellend is geweest. En begrijpelijk!!
Uiteraard weet je van tevoren waar je aan meedoet, maar je hebt geen enkele invloed op de uitzendingen. Je wordt ingezet als goedkope acteurs en je volgt de regels.
Begrijp me niet verkeerd: Het survivallen lijkt me het einde, de tijd daar TOP, maar die uitzendingen zouden wat mij betreft niet hoeven (voor mezeld dan, want ik kijk uiteraard wel, maar toch anders....)