Auteur Topic: [Kandidaat Be] Peter  (gelezen 9295 keer)

Offline beachbum

• Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Peter
« Reactie #20 Gepost op: 16-10-2004, 16:25:28 »
Petertje is een achterbaks gluipertje. Géén eigen identiteit en alleen sterk onder zijn vrienden. Dan heeft het mannetje een grote mond en is hij zogenaamd verbolgen over het feit dat hem of hun iets ten laste wordt gelegd zoals groepsvorming. Bah bah akelig sfeertje op het samengesmolten eilandje. Ik zou daar niet willen zitten. Geef mij dan maar het harde gevecht van de verstekelingen. Lekker duidelijk, open vizier. Niet zoals Petertjes achterbaksheid.

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2004, 11:55:48 »
bah.. een huichelaar is het!
 >:(

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 18-10-2004, 02:16:54 »
bah.. een huichelaar is het!
 >:(

MEE EENS.......maar mag jij dat zo wel zeggen als crew...lid  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 18-10-2004, 08:00:36 »
Ik vind Peter steeds miezeriger worden...bah wat verafgood die man MO zeg......brrr kreeg gisteravond kippenvel van hem en van mij mag hij snel de knip op de neus krijgen......Sowieso mag de groep van, nu nog, vier snel uit de expeditie worden gezet.....afspraken maken om degenen met kinderen een langere kans te geven om in het spel te blijven en vervolgens Ronald er nog voor Mathias en Kelly uit te stemmen...jaja  ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 18-10-2004, 12:31:51 »
PETER doet nu nog alles, om MO"s vriendje te mogen zijn

Ja, alsof MO de enige is ..wat kinderen thuis heeft  ::ohno:: maar ja ...alleen MO is tuurlijk belangrijk  ::rofl:: vind MO zelf..dan heb je een PETER nodig   ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 12:35:13 door voodoopop »

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #25 Gepost op: 31-10-2004, 23:14:33 »
Wil hier nog even zeggen dat ik nieuw respect en neiuwe waardering voor Peter heb gekregen ::jaja::

Zeker de laatste afleveringen kwam hij mij over als echt iemand met diepe emoties en vooral bij het afscheid van Darline en het 'verraad' door Matthias voelde ik ontroering voor hem.

Verder een sterke kandidaat uiteindelijk. Jammer dat de wendingen en opeenstapeling van factoren aan het einde betekende dat het net niet genoeg was om de expeditie voort te zetten.

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 1-11-2004, 07:10:05 »
Peter is de dupe geworden van zichzelf...heeft teveel zijn geld gezet op één speler, MO, en knakte toen die er uit moest omdat hij wel inzag dat het spel voor hem geen zin meer had....maar aan de andere kant denk ik ook dat je een enorme klap krijgt wanneer je mensen ineens weer in je kamp ziet zitten die je niet meer verwacht had te zien...dan krijg je volgens mij ook wel een tegenslag te verwerken...maar afijn het spel is voor hemg espeeld...hij heeft gegokt maar verloren...jammer voor je Peter je zag er goed uit, maar daar hield het blijkbaar mee op voor deze keer ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!